lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Skidplate Super Enduro
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Mei. 2009, 13:49    Onderwerp: Reageer met quote

Mosseltje schreef:
De skidplate is klaar en wordt vandaag nog opgestuurd.

Hij heeft meteen een reserve gemaakt dus als iemand geïnteresseerd is kan hij deze ook meteen opsturen. grin


Ja doe mij die maar... 2thumbsup
Stuur maar mee op
Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Mei. 2009, 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Remmie schreef:
Mosseltje schreef:
De skidplate is klaar en wordt vandaag nog opgestuurd.

Hij heeft meteen een reserve gemaakt dus als iemand geïnteresseerd is kan hij deze ook meteen opsturen. grin


Ja doe mij die maar... 2thumbsup
Stuur maar mee op
Remmie pleased


Moet je snel ff contact opnemen met KNACKERS op het ADV forum.
http://www.advrider.com/forums/member.php?u=38438

Als je mijn naam "Maurits Kolsteren" noemt dan weet ie ook gelijk hoe je bij hem, terecht gekomen bent. Smile

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Mei. 2009, 19:13    Onderwerp: Reageer met quote

Mosseltje schreef:

Moet je snel ff contact opnemen met KNACKERS op het ADV forum.


Done 2thumbsup (mail is onderweg)

Thanks 2thumbsup

Mocht het lukken dan zal ik de Skidplate gelijk mooi optekenen in 3D voor eventuele verdere projecten.

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Di, 5 Mei. 2009, 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

De skidplate is klaar en onderweg.

Dit issie pimp2













iloveyou

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 5 Mei. 2009, 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

Mosseltje schreef:
De skidplate is klaar en onderweg.
iloveyou

smitten smitten sweetheart
KNACKERS schreef:

: No worries. Will get back to you within 24hrs

Dus, komt goed....
Hij was alleen nog (toen) aan het uitzoeken hoe hij de eerste voor mosseltje zou opsturen naar NL

Remmie grin

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Di, 5 Mei. 2009, 13:13    Onderwerp: skidplate Reageer met quote

Ziet er strak uit !!!
Ikke jalours... heb de mijne nog steeds niet.

Wel een beetje zwaar misschien ?

Onno

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Di, 5 Mei. 2009, 13:25    Onderwerp: Re: skidplate Reageer met quote

Onno schreef:
Ziet er strak uit !!!
Ikke jalours... heb de mijne nog steeds niet.

Wel een beetje zwaar misschien ?

Onno



Ik ben zo blij als een aap met twee lullen. grin2

De skidplate zal wel wat zwaarder zijn dan de originele maar alles bij elkaar nog steeds lichter dan een Adventure. wink

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Di, 5 Mei. 2009, 13:34    Onderwerp: diversen Reageer met quote

Quote:
De skidplate zal wel wat zwaarder zijn dan de originele maar alles bij elkaar nog steeds lichter dan een Adventure


laugh laugh laugh

Gelukkig zit er in mijn Camelbag gewoon water en geen benzine........ tongue3 tongue3

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 9:09    Onderwerp: Re: diversen Reageer met quote

Onno schreef:
Quote:
De skidplate zal wel wat zwaarder zijn dan de originele maar alles bij elkaar nog steeds lichter dan een Adventure


laugh laugh laugh

Gelukkig zit er in mijn Camelbag gewoon water en geen benzine........ tongue3 tongue3


Jaha Mossel ... Misschien wil Dr_Bean wel halfweg het parcour van de OER wel een kannetje ... water voor je neer zetten ( Je weet wel .. benzine in je camelbag) laugh

Ik hoop in elk geval dat jullie een mooie week tegemoet gaan en dat er hier een mooi raport verschijnt. Veel succes!

Gr Koen

Ps ik hoop dat als jullie terug zijn, we weer een leuke roadbookritje kunnen uitzetten ergens in het land om tevens bij te praten

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 11:50    Onderwerp: Re: diversen Reageer met quote

koen warnar schreef:
Onno schreef:
Quote:
De skidplate zal wel wat zwaarder zijn dan de originele maar alles bij elkaar nog steeds lichter dan een Adventure


laugh laugh laugh

Gelukkig zit er in mijn Camelbag gewoon water en geen benzine........ tongue3 tongue3


Jaha Mossel ... Misschien wil Dr_Bean wel halfweg het parcour van de OER wel een kannetje ... water voor je neer zetten ( Je weet wel .. benzine in je camelbag) laugh

Ik hoop in elk geval dat jullie een mooie week tegemoet gaan en dat er hier een mooi raport verschijnt. Veel succes!

Gr Koen

Ps ik hoop dat als jullie terug zijn, we weer een leuke roadbookritje kunnen uitzetten ergens in het land om tevens bij te praten


Die Adventures hebben zoveel benzine aan boord dat Onno vast wel wat kan missen onderweg.
Anders gooi ik wel wat van die Poolse wodka in de tank. Dat zal misschien zelfs wat extra pk opleveren. Haha

Maar ik heb het benzine probleem al bijna opgelost. Als het moet kan ik zeker 40 liter meenemen en dan heb ik zelfs nog water in de camelbak.
Maar ik ga rijden met 15 liter aan boord en 5 liter achterop. Dat moet goed zijn voor zo’n 200km en dat is toch wel genoeg?

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 19:00    Onderwerp: Re: diversen Reageer met quote

Mosseltje schreef:
Maar ik heb het benzine probleem al bijna opgelost. Als het moet kan ik zeker 40 liter meenemen en dan heb ik zelfs nog water in de camelbak. Maar ik ga rijden met 15 liter aan boord en 5 liter achterop. Dat moet goed zijn voor zo’n 200km en dat is toch wel genoeg?




(bron:) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=460364

Dat idee had "Joker650" ook. 5 Liter achterop.
De SE Heeft 2 zwakheden lipsrsealed2 : 1 kleine tank en 2 een zwakke Sub-Frame.

Nu Het project Skidplate uit handen ligt sleeping ben ik me een beetje aan het bekijken hoe dat probleem aangepakt moet worden. computer

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

mmmm ik geloof niet 123 dat dat gebroken subframe en die 5 lite riets met elkaar te maken hebben.

Het SE subframe is niet zo veel dunner als het Adv subframe... en als je daar achterop zit, of een koffer op hebt, komt er echt wel iets meer kracht op te staan.

Het lijkt mij waarschijnlijker dat deze meneer een paar keer zijn subframe krom heeft gevallen, en weer recht gebogen... icm schoklast van die 5 liter achterop... geloof ik het dan wel worried2

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 21:50    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
mmmm ik geloof niet 123 dat dat gebroken subframe en die 5 lite riets met elkaar te maken hebben.

Het SE subframe is niet zo veel dunner als het Adv subframe... en als je daar achterop zit, of een koffer op hebt, komt er echt wel iets meer kracht op te staan.

Het lijkt mij waarschijnlijker dat deze meneer een paar keer zijn subframe krom heeft gevallen, en weer recht gebogen... icm schoklast van die 5 liter achterop... geloof ik het dan wel worried2


Goed dat zal het zeker bevorderen.
Maar, dit is niet de eerste keer dat het Sub-frame bij een SE daar is doorgebroken.
Qua afmeting is de buis niet veel anders dan bij een Adventure. Waar het niet dat waar op de foto de breuk te zien is precies een doorlopend gat (M6) zit voor de bevestiging van de zeg maar de zwarte binnenspartbord plus nog een bevestigingslas van een montagebeugel.
Op dit punt rust de hele achter bevestiging van de bagageplaat die hier aan hangt. (Ik durf mijn TT kofferrek met Zega's niet meer te monteren nu ik weet hoe dit is geconstrueerd. thumbsdown ) dit is bij de adventure anders.

zie: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7505214#post7505214

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

jep, heb je wel gelijk in... en trillingen + last kan rare dingen veroorzaken.

Ik heb zelf mijn adventure subframe eens recht staat trekken.. met I-balk en garagekrik... en ik werd ernstig verrast door de sterkte!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Mei. 2009, 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

kan ook veroorzaakt worden, bij het achterover gaan bij een wheely
weet ik uit ervaring laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif