Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 13:15 Onderwerp: duurtijd om van Breda naar Lelystad te rijden in de spits? |
|
|
Hoi,
binnenkort moet ik op een vrijdag per moto van bij mij thuis over Breda naar Lelystad rijden. Daarbij zou ik op een rustige manier willen filefilteren.
Iemand een idee hoe lang je over dat traject doet? Ik verwacht omstreeks half acht 's morgens ter hoogte van Breda te zijn.
Paul _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Rhino
|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 13:48 Onderwerp: |
|
|
Vanaf Breda over de A27 en A6 naar Lelystad zo tussen de anderhalf en twee uur.
De A27 is bijzonder populair bij automobilisten en er staan dagelijks files. Een vrijdag is doorgaans wat rustiger, maar reken er maar op dat je het filerijden goed kunt uitoefenen (zonder koffers of met...?). |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 15:20 Onderwerp: Re: duurtijd om van Breda naar Lelystad te rijden in de spit |
|
|
Muug schreef: | Hoi,
binnenkort moet ik op een vrijdag per moto van bij mij thuis over Breda naar Lelystad rijden. Daarbij zou ik op een rustige manier willen filefilteren.
Iemand een idee hoe lang je over dat traject doet? Ik verwacht omstreeks half acht 's morgens ter hoogte van Breda te zijn.
Paul |
Flanders Fields dan neem ik aan omgeving ieper,
kun je beter via Terneuzen rijden, en de nieuwe westerschelde tunnel,
en dan via bergenopzoom via Utrecht naar je bestemming
minder kans op file, Breda en antwerpen heb je altijd vertraging |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 21:25 Onderwerp: |
|
|
Breda - Lelystad = anderhalf uur over de A27, wel ff buiten de spits blijven. 's ochtends naar Utrecht en 's avonds naar het zuiden is een drama. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 23:16 Onderwerp: |
|
|
shit man
ik moet ten laatste om 8.30u in Lelystad zijn!  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Wo, 11 Mrt. 2009, 23:19 Onderwerp: Re: duurtijd om van Breda naar Lelystad te rijden in de spit |
|
|
mr wheely schreef: |
zeer goede analyse, beste Watson, helaas staat Flanders Fields niet voor Ieper, maar gewoon voor "Vlaamse Velden". Anders gezegd, ik ben niet van Ieper.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 12 Mrt. 2009, 4:41 Onderwerp: Re: duurtijd om van Breda naar Lelystad te rijden in de spit |
|
|
Muug schreef: | mr wheely schreef: |
zeer goede analyse, beste Watson, helaas staat Flanders Fields niet voor Ieper, maar gewoon voor "Vlaamse Velden". Anders gezegd, ik ben niet van Ieper.  |
en ligt Ieper niet in de vlaamse velden ?????
Flanders Fields is een gedicht van John McCrae geschreven te Ieper 1915
hier moet je me weinig over te vertellen.
dit onderwerp kan ik je nog les in geven  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Do, 12 Mrt. 2009, 10:42 Onderwerp: |
|
|
ja
da's waar
de vlaamse jachtvelden zijn inderdaad vrij groot
'k heb vroeger nog veel rondgekoerst in die streek, met m'n Bol.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 13 Mrt. 2009, 2:39 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | ja
da's waar
de vlaamse jachtvelden zijn inderdaad vrij groot
'k heb vroeger nog veel rondgekoerst in die streek, met m'n Bol.  |
bij veel nederlandse motorrijders onbekend, maar als het weer goed is, een prachtige streek op een klein uurtje van zeeuws-vlaanderen
maar wel bekend bij veel Koersers (wielrenners)  |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Za, 21 Mrt. 2009, 21:57 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Breda - Lelystad = anderhalf uur over de A27, wel ff buiten de spits blijven. 's ochtends naar Utrecht en 's avonds naar het zuiden is een drama. |
Inderdaad: Rij dagelijks tussen 06.30 en 07.30 hr van Almere richting Breda op de A27. Veel succes ! De A27 staat dagelijks vast vanaf Gorinchem tot Utrecht... Twee jaar geleden heeft RWS hier lantaarnpalen geplaatst op de best verlichte snelweg van Nederland met al die stilstaande auto's richting Utrecht??? S'avonds staat dus de andere kant vast. Flitscamera's staan regelmatig op A27 in richting Utrecht t.h.v. Eemnes en in richting Lelystad tussen Eemnes en Stichtse brug en bij Vianen. Advies hier om je kenteken plaat iets krom te buigen... Op vrijdag ook regelmatig alcohol controle t.h.v. Vianen ivm bedrijven terrein en einde maandborrel... Goedkoop Shell tanken doe je bij de Shell, Waterlandseweg, Almere of bij de ANWB pomp naast Luchthaven Lelystad of AVGAS op het platform op de luchthaven. |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Za, 21 Mrt. 2009, 23:26 Onderwerp: |
|
|
BJ,
dank voor het gulle aanbod, maar we hebben uiteindelijk geopteerd om in het airporthotel van de aviodrome te overnachten. Met twee op één kamer was best nog betaalbaar.
Dé reden dat we niet bij jou in bed wilden , was dat het wellicht een erg gezellige boel geworden zou zijn die tot in de vroege uurtjes geduurd zou hebben. Kortom, een hele dag op dat politiecircuit met een kater rondrijden ipv met onze motor leek echt geen goed idee
Volgende keer beter ! _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Zo, 22 Mrt. 2009, 0:37 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | BJ,
dank voor het gulle aanbod, maar we hebben uiteindelijk geopteerd om in het airporthotel van de aviodrome te overnachten. Met twee op één kamer was best nog betaalbaar.
Dé reden dat we niet bij jou in bed wilden , was dat het wellicht een erg gezellige boel geworden zou zijn die tot in de vroege uurtjes geduurd zou hebben. Kortom, een hele dag op dat politiecircuit met een kater rondrijden ipv met onze motor leek echt geen goed idee
Volgende keer beter ! | Hahaha! Ook goed hoor. Dat hotel is inderdaad lekker dichtbij (en in the middle of nowhere... dus laat zal het niet worden). Laat even weten wanneer jullie er precies zijn, misschien kom ik wel ff langs voor een kop koffie. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|