Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 2 Mrt. 2009, 17:10 Onderwerp: hoe remlichtsensor van 950 afstellen? |
|
|
ik vind dat m'n remlicht te laat aangaat als ik het rempedaal indruk. Het is pas als ik effectieve vertraging voel dat ook het remlicht aangaat. Heb ik op onze cursussen mogen ondervinden. Dus ik wil dat aanpassen, ik wil dat het al aangaat als ik het pedaal een cm of zo induw.
Maar hoe doet je dat op een 950?
Ik zie op de banjobout van het reservoir van de achterrem een sensor en die loopt naar het achterlicht, maar waar zit de stelmogelijkheid ervan? Alvast niet op die sensor....
enlighten me please. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Ma, 2 Mrt. 2009, 19:24 Onderwerp: |
|
|
Dat is ne pressure-switch, die kunt ge niet afstellen.
Het enige dat verandering zou kunnen brengen is nieuwe remolie en goed ontluchten...
De mijne doet dat ook.
Ben ik nu zot aan't worden, maar gisteren hebt ge die vraag gesteld voor uwen R80, nie voor de KTM...  _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 2 Mrt. 2009, 20:56 Onderwerp: |
|
|
idd een remdrukschakelaar: Dus je kunt er niks aan afstellen en ze zouden allemaal echt aan moeten zijn als je licht remt.
Moeglijk werkt je schakelaar niet zoals het hoort.
ps: op de voorrem zit ook een schakelaar, en die is PUUR mechanisch.
Door je voorremhandel dus iets vrij slag te geven en ALTIJD voor en achter te remmen is je remlicht altijd aan voordat je echt remt. Mogelijk dat je voorremschakelaar het niet doet? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 2 Mrt. 2009, 22:20 Onderwerp: |
|
|
@Bean : voorremschakelaar werkt volkomen normaal hoor.
@raket : er was wellicht weer eens een fabelachtig fantastische spraakverwarring tussen ons beiden.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|