lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Inrijden en toerentallen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duccer



Geregistreerd op: 13-2-2009
Berichten: 170

BerichtGeplaatst: Do, 5 Mrt. 2009, 12:29    Onderwerp: Reageer met quote

steffz1 schreef:
We hebben met een krik - of hoe noemen jullie dat ? het achterwiel losgemaakt van de grond en met het achterwiel rondgedraaid en de ketting op spanning bekeken om te zien dat ze niet slapper was op een specifieke plaats. Wiel werd volledig rondgedraaid en alles lijkt normaal. Ik ben dus helemaal niet overtuigd van een kettingprobleem.
Ketting werd zeker niet te vast aangespannen =>
Anyway ik hoop echt dat ik van een probleem gespaard blijf (mijn vorige heeft me al genoeg kopzorgen gegeven stars )

mvg

Stef


er zijn genoeg smt's besteld dus het zal ook wel snel duidelijk worden of het iets aan alle smt's is of enkel aan uwe smt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
dirk pauwels



Geregistreerd op: 22-1-2009
Berichten: 526
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Do, 5 Mrt. 2009, 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

erwindob schreef:
rammelt de kentekenplaat?

Mss rammelt het boordgereedschap (als er tenminste iets bijzit) zo'n resonanties kunnen door de gekste dingen veroorzaakt worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
steffz1



Geregistreerd op: 7-2-2009
Berichten: 355
Woonplaats: B-Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: Do, 5 Mrt. 2009, 13:42    Onderwerp: Reageer met quote

Is hetgene wat ik gedaan heb en wat er hieronder uitgelegd staat ....

mvg

Stef

mr wheely schreef:
steffz1 schreef:
We hebben met een krik - of hoe noemen jullie dat ? het achterwiel losgemaakt van de grond en met het achterwiel rondgedraaid en de ketting op spanning bekeken om te zien dat ze niet slapper was op een specifieke plaats. Wiel werd volledig rondgedraaid en alles lijkt normaal. Ik ben dus helemaal niet overtuigd van een kettingprobleem.
Ketting werd zeker niet te vast aangespannen =>
Anyway ik hoop echt dat ik van een probleem gespaard blijf (mijn vorige heeft me al genoeg kopzorgen gegeven stars )

mvg

Stef


anders rij even langs je dealer voorkomen is beter dan genezen
en je hebt nog plentie garantie wink3 laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
steffz1



Geregistreerd op: 7-2-2009
Berichten: 355
Woonplaats: B-Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: Do, 5 Mrt. 2009, 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

@Duccer => inderdaad => ps anders ga ik hem binnenkort eens ergens op een goede bok zetten achteraan en de motor starten en door de versnelling laten gaan => wie weet is het echt iets onnozel he ...

@Dirk, deze set zit vrij goed ingenesteld => het feit is ook dat het zich soms voordoet en dan meestal op 2 verschillen toerregionen ...

In ieder geval zelfs als het geen probleem is ge wordt er telkens aan herinnerd als je het hoort he => k moet er gewoon niet op letten he ...

mvg

Stef
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif