Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Koen

|
Geplaatst: Za, 28 Feb. 2009, 21:45 Onderwerp: wassen / schoonmaken KTM rally pak + Helm |
|
|
mijn mooie oranje/blauwe KTM pak is voor bijna zwart alsof ik een maand achter een dieselbus heb gehangen.
Tips hoe je dit schoonmaakt? Dit ook omdat er leren delen inzitten en ik het graag waterdicht hou.
Verder heb ik bij flinke regen altijd veel last van water aan de binnenkant (doe hem af en toe open) van mijn scherm. Heb zo'n syseem helm van Nolan met pinlock vizier,
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Zo, 1 Mrt. 2009, 1:14 Onderwerp: Re: wassen / schoonmaken KTM rally pak + Helm |
|
|
Koen schreef: | mijn mooie oranje/blauwe KTM pak is voor bijna zwart alsof ik een maand achter een dieselbus heb gehangen.
Tips hoe je dit schoonmaakt? Dit ook omdat er leren delen inzitten en ik het graag waterdicht hou.
Verder heb ik bij flinke regen altijd veel last van water aan de binnenkant (doe hem af en toe open) van mijn scherm. Heb zo'n syseem helm van Nolan met pinlock vizier,
Groeten Koen |
je had hem van te voren moeten inspuiten en er is ook speciaal spul voor om hem te wassen kijk maar op de site van revit |
|
Naar boven |
|
 |
|