lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

voorstellen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gustav



Geregistreerd op: 9-2-2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Feb. 2009, 22:04    Onderwerp: voorstellen Reageer met quote

Hoi,

Heb me hier aangemeld om in het smt topic te reageren maar realiseer me dat ik me nog niet heb voorgesteld.
Dus bij deze, ik ben 48 jaar en rij al motor sinds ik 20 ben.
Eigenlijk daarvoor al (motorcros) eerst alleen enduromotoren gehad vnl honda.
Na wat ongelukjes besloten om maar wegmotor te gaan rijiden.
Na 3 guzzi's heb in 97 mijn eerste gs gekocht de 1100 daarna heb ik de 1150 gehad en nu rijd ik alweer 4 jaar op de 1200.

Aangezien ik helemaal niks meer heb met offroaden had ik de 1200 al een beetje omgebouwd .
En er dus ook een 17" voorwiel ingezet en achter een ander zodat er een 180 opkon.
Maar het is dus weer tijd voor iets anders en had al een prijs laten maken bij de bmwdealer.
En toen kwam de introduktie van de smt en die heeft mijn terresse gewekt.

En nee dit is niet omdat de 1200 me niet meer bevalt sterker nog het is de beste motor die ik ooit gehad heb.
En dit is voor het eerst dat ik een motor weg doe met pijn in het hart.
Maar ik heb niks met bmw maar ik ben een echte gs rijder alleen als je een motor koopt van bijna 18000 euro en je moet 'm dan ook nog aanpassen aan je stijl en dat kost dan ook nog is een paar duizend euro dan word het is tijd voor iets anders.

Dus wellicht van de zomer eeen smt .

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 1:35    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op HET forum, SMT lijkt me meer fum dan een gs voor al het betere bochten werk thumbsup suc6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dirk pauwels



Geregistreerd op: 22-1-2009
Berichten: 526
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 14:01    Onderwerp: Reageer met quote

Er kan misschien al een SMT topic geopend worden wideeyed

Ik kom ook van een BMW GS1200, fijne motor, maar eigenlijk meer met het verstand (bterouwb, hoge inruilwaarde, praktisch met de cardan en bagagemogelijkh, goed voor de duo) dan met het hart gekocht...net zoals mijne 1150 en de 1100 GS. De 1100 was de leukste om mee te rijden vond ik, chip en uitlaat en beetje aangepast lekker bruut en veel jappen het nakijken gegeven....
De SMT is met het hart gekocht en puur voor de fun, mag iets minder praktisch zijn en wa meer kosten in onderhoud. Als het maar fun devil rijden is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 15:54    Onderwerp: Reageer met quote

dirk pauwels vraagde ....Er kan misschien al een SMT topic geopend worden ....het staat er al op kijk bij....KTM 990SM Tour !!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif