lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

OER 2009 Oost Europa Rally
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

Zo .. dit zijn idd de betere weekendjes.
Mooie fotoos, misschien krijg ik ze thuis ook nog wel eens zo gek om mee te gaan.

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 13:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hele gemengde gevoelens over afgelopen weekend maar het positieve weegt stukken zwaarder.


Inderdaad erg mooie foto's. Als je de hoge resolutie foto bekijkt van mij in de bocht (Met voorkant richting rechts) dan zie je een glimlach van oor tot oor. Wat had ik een lol op die crossbaan.

Ook wel een mooie foto hoe ik dwars slippend de bocht uitkom. (En dat allemaal met een lekke voorband) Ik voel me al een beetje semi professioneel. Haha

Mijn leermomenten:
- Een bandenklem is geen overbodige luxe als je nog geen BIB mouse banden hebt. lipsrsealed2
- Conditie moet stukken verder omhoog.
- Altijd wat reserve onderdeeltjes meenemen (IMO magneet of vlotternaalden bijvoorbeeld)
- Een stukje PVC buis en wat ty-rips is geen goede GPS steun. grin3
- Altijd een zakdoekje meenemen als het mistig is


Ik moet zeggen dat ik (op m'n conditie na) al veel meer vertrouwen heb voor het echte werk op 30 mei.

Nu nog wat Zorro capes zoeken. wings

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 10 Feb. 2009, 21:05    Onderwerp: Re: OER Reageer met quote

mr wheely schreef:

pasagierssteunen goed voor glijpartijtjes ???? ze kunnen er ook voor zorgen dat je krom subframe kunt krijgen lijkt me als je er hard op valt


In de praktijk gebeurt dat echter niet... Het subframe is veel sterker dan de passagiers voetsteun

dus het werkt echt!

jammer dat die steuntjes ook niet echt goekoop zijn...

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Feb. 2009, 3:38    Onderwerp: Re: OER Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
mr wheely schreef:

pasagierssteunen goed voor glijpartijtjes ???? ze kunnen er ook voor zorgen dat je krom subframe kunt krijgen lijkt me als je er hard op valt


In de praktijk gebeurt dat echter niet... Het subframe is veel sterker dan de passagiers voetsteun

dus het werkt echt!

jammer dat die steuntjes ook niet echt goekoop zijn...


regelmatig eens op de site van verpalen kijken die heeft vaak 2de hands spulletjes op zijn site te koop thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ESS



Geregistreerd op: 19-12-2008
Berichten: 5
Woonplaats: op de veluwe

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Feb. 2009, 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hee ik sta ook op de foto's smiley2
Mosseltje nog bedankt dat ik je motor even mocht lenen om boven op de berg de super enduro te starten thumbsup thumbsup
Bean had het echter al geregeld 2thumbsup nogmaals bedankt.
En mosseltje jou motor rijdt echt 100% anders dan die van mij, Bean heeft die van mij nageken toen die nog van Waldbrowser was en loopt echt als een speer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mosseltje



Geregistreerd op: 16-3-2008
Berichten: 185
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Feb. 2009, 13:53    Onderwerp: Reageer met quote

ESS schreef:
Hee ik sta ook op de foto's smiley2
Mosseltje nog bedankt dat ik je motor even mocht lenen om boven op de berg de super enduro te starten thumbsup thumbsup
Bean had het echter al geregeld 2thumbsup nogmaals bedankt.
En mosseltje jou motor rijdt echt 100% anders dan die van mij, Bean heeft die van mij nageken toen die nog van Waldbrowser was en loopt echt als een speer


shocked2 Pijnlijk onderwerp. Op dat moment reed mijn motor slechts 50% anders dan die van jou.


De vlotternaald van de voorste carburateur hing vast waardoor de benzine toevoer ontregeld raakte. Hierdoor reed ie alleen op de achterste cilinder. De motor staat momenteel bij de dealer om dit op te lossen.

Zodra ik weer met de volle 950cc kan rijden zal je zien dat mijn motor ook beter loopt. smug

_________________
Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Feb. 2009, 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kwam even een draadje tegen op ADV...

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=432787

Bekende foto's!

_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ESS



Geregistreerd op: 19-12-2008
Berichten: 5
Woonplaats: op de veluwe

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Feb. 2009, 13:51    Onderwerp: Reageer met quote

Toch knap dat een super enduro op 1 cilinder omhoog komt!!!
Stel je voor wat voor een foto's je had gehad als beide cilinders het hadden gedaan laugh3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Feb. 2009, 23:08    Onderwerp: Reageer met quote

omdat ik her en der vragen krijg/kreeg over aanpassingen aan mijn motor, ben ik even een fotoalbumpje begonnen met detailfoto's van aanpassingen.

http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album53&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

mocht iemand nog andere detaisl willen zien/weten, roep maar.

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Feb. 2009, 23:18    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
omdat ik her en der vragen krijg/kreeg over aanpassingen aan mijn motor, ben ik even een fotoalbumpje begonnen met detailfoto's van aanpassingen.

http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album53&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

mocht iemand nog andere detaisl willen zien/weten, roep maar.

grts


eigenlijk zou ik die zelf gemaakte lucht filter bak eens willen zien
liefst ook van af de onderkant en is die groter of hetzelfde als normaal
bvd wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Feb. 2009, 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Je bedoelt waarschijjnlijk de 'gereedschap'bak (is geen luchtfilterbak hoor!).

details daarvan staan al jaren op het forum:
http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album39&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Hij past gewoon tussen de achterframeframebuisjes. Onderkant is 'groter' en binnenkant al helemaal, o.a. omdat ie precies de wielvorm volgt. Dwarsbalkje is uit het subframe gezaagd, anders kan het niet.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 17 Feb. 2009, 3:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Je bedoelt waarschijjnlijk de 'gereedschap'bak (is geen luchtfilterbak hoor!).

details daarvan staan al jaren op het forum:
http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album39&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Hij past gewoon tussen de achterframeframebuisjes. Onderkant is 'groter' en binnenkant al helemaal, o.a. omdat ie precies de wielvorm volgt. Dwarsbalkje is uit het subframe gezaagd, anders kan het niet.


ja solly ik bedoelde gereedschap bak zzz heb je geen foto van de achterkant, en daarmee bedoel ik de ruimte tussen band en bak
en hoe heb je dit afgewerkt is je achter veer nog beschermd tegen vuil en stenen
ik probeer zoiets na te maken (voor een 525exc) van PE dit is makkelijk te buigen en je kunt het ook makkelijk lassen en is ook goed slagvast
en zeker niet duur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Di, 17 Feb. 2009, 9:24    Onderwerp: fotos Reageer met quote

Vraagje

Die Michelin Enduro Competition III, blijft die heel ? Het lijkt er wel op, of doe je heel rustig op de harde weg ?

Voor de OER zoek ik ook nog een alternatief met iets meer grip in natte omstandigheden ipv de MT21 achter.

Onno

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dennis The Menace



Geregistreerd op: 11-9-2007
Berichten: 202
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Di, 24 Mrt. 2009, 0:40    Onderwerp: Re: fotos Reageer met quote

Onno schreef:
Vraagje

Die Michelin Enduro Competition III, blijft die heel ? Het lijkt er wel op, of doe je heel rustig op de harde weg ?

Voor de OER zoek ik ook nog een alternatief met iets meer grip in natte omstandigheden ipv de MT21 achter.

Onno
http://www.nitroz.se/arlanda/ mischien is dit wel wat grin2
_________________
Niets doen kost net zoveel tijd !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 4 Apr. 2009, 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Effe aangenomen dat ik snel genoeg weer goed ter been ben, ga ik de OER op M. competition III rijden; Tijdens het oer weekend getest, en ja die blijft heel. Natuurlijk niet als je 150 over het asfalt gaat rijden, maar daar is ook helemaal geen reden voor.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif