Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Daan

|
|
Naar boven |
|
 |
haaje Gast
|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 19:21 Onderwerp: |
|
|
Valt mee, ff doorzetten
Interessant dingetje wel.
haaje |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 19:33 Onderwerp: |
|
|
haaje schreef: | Valt mee, ff doorzetten
Interessant dingetje wel.
haaje |
Bedankt haaje, tja ik ben nou eenmaal (nog steeds) niet zo handig
met computers.
Wel een goeie inbouw handleiding,en voor het geld hoef je het niet te laten.
Lijkt me hartstikke handig, en je voorkomt zo ook dat er onwillekeurig vaak te veel olie wordt bijgevuld.
Daan |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 20:00 Onderwerp: |
|
|
Ik dacht dat de duke een olieslangetje aan de voorkant van de tank had. Dat werkt bij de adventure niet omdat de tank voorover ligt en het peil daar altijd max zou moeten zijn.
Dit systeem lijkt idd wel te werken, maar heeft dan weer als nadeel dat het heel slecht zichtbaar is als de benzinetank er eenmaal weer op zit.
Je moet zeker de tank uitbouwen, want anders krijg je nooit de boorbramen weg, en die zijn wel erg slecht voor je oliepomp.
Een andere oplossing (zo heeft Schradt het), is een slang langs de binnen/voorkant van de tank omhoog, en dan gewoon een ontluchtertje/dempertje erop.
Ik blijf bij gewoon oliepeilen: smorgens effe rechtop zetten, effe laten draaien, uitzetten en peilen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
haaje Gast
|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 20:09 Onderwerp: |
|
|
Ik zat dus laatst ook al te "kloten", en was deze oplossing op het Duitse forum tegengekomen, maar wist niet dat het ook verkocht werd.
Zodra ik m'n KTM voor de garage (schuine ondergrond) neerzet kan ik het meten wel schudden. Zoiets zou wel van pas komen.
Werkt die methode wel precies genoeg Dr_Bean? Ik dacht dat je toch wel ff moest gaan rijden.
haaje |
|
Naar boven |
|
 |
Johan

|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 21:50 Onderwerp: |
|
|
Stel je monteerd dat mooie handige slangetje zullen ze dan nog moeilijk kunnen gaan doen wat betreft de garantie??
Ik had het ook al gevonden op het duitse forum en heb hem toevallig afgelopen week besteld.
Groeten Johan |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2005, 22:29 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | Stel je monteerd dat mooie handige slangetje zullen ze dan nog moeilijk kunnen gaan doen wat betreft de garantie??
Groeten Johan |
Mja, in Duitsland zijn ze daar allemaal heel bang voor, ook ivm TUV enzovoorts.
Ik denk gelukkig dat we in Nederland wat nuchterder zijn: Als het garantiegeval duidelijk niets te maken heeft met je wijziging, dan heeft het geen invloed. Gaat het slangetje stuk, allen onder de olie, en motorschade door te weinig olie... tja, dan geef ik ze geen ongelijk als ze zeggen: geen garantie.
voorlopig heb ik (na een wat moeilijke start) alleen maar goede ervaringen met KTM garantie. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|