Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
erwindob

|
Geplaatst: Ma, 8 Dec. 2008, 19:34 Onderwerp: Carterbescherming |
|
|
Zijn er behalve de originele en de Touratech carterbeschermbak nog andere modellen/leveranciers? |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Ma, 8 Dec. 2008, 21:42 Onderwerp: Re: Carterbescherming |
|
|
erwindob schreef: | Zijn er behalve de originele en de Touratech carterbeschermbak nog andere modellen/leveranciers? |
volgens mij heb ik ze ook bij sommer in de catalogus zien staan |
|
Naar boven |
|
 |
erwindob

|
Geplaatst: Ma, 8 Dec. 2008, 23:12 Onderwerp: Re: Carterbescherming |
|
|
MrHornet schreef: | erwindob schreef: | Zijn er behalve de originele en de Touratech carterbeschermbak nog andere modellen/leveranciers? |
Ik bedoel eigenlijk andere modellen en door wie die dan geleverd worden. Niet zozeer een andere leverancier voor het touratech ding. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Di, 9 Dec. 2008, 11:00 Onderwerp: Re: Carterbescherming |
|
|
erwindob schreef: | MrHornet schreef: | erwindob schreef: | Zijn er behalve de originele en de Touratech carterbeschermbak nog andere modellen/leveranciers? |
Ik bedoel eigenlijk andere modellen en door wie die dan geleverd worden. Niet zozeer een andere leverancier voor het touratech ding. |
sommer heeft ook andere dan TT, dacht iets van composiet materiaal (carbon?) maar verschrikkelijk duur (dacht ik)
Die van BlackDog (uit de US) zouden beresterk zijn, maar als je transport, btw en invoertaks er bij moet tellen ook wel niet goedkoop: http://www.blackdogcw.com/KTM950ADV_skidplate.html
ATAK hier op het forum heeft een 'homemade' carterbescherming, al weet ik niet of hij ze uiteindelijk zelf gemaakt had of dat ze er al op zat toen ie zijn fiets kocht... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
BikeBrother

|
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
|
Naar boven |
|
 |
erwindob

|
Geplaatst: Wo, 10 Dec. 2008, 22:37 Onderwerp: |
|
|
Die Black dog lijkt ook wel een fraai exemplaar met wat meer rempedaal en sidestandswitchbescherming
Die sidestand heb ik bij de laatste vakantie daadwerkelijk gesloopt met een steen die van het voorwiel afkwam. De juiste 2 draadjes (in 1 keer goed gegokt) aan elkaar draaien van de 3 naar de schakelaar en hij rijdt weer.
Andere optie: de originele bak versterken met glas/epoxy aan de binnenkant. |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 12 Dec. 2008, 11:48 Onderwerp: |
|
|
Als je toch gaat glassen kan je betrer een hele nieuwe maken, even die van Gerben lenen en aan de gang maak er meteen eentje voor mij dan
Of zou ik er 2 gaan maken? Misschien zit er wel handel in? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

|
Geplaatst: Vr, 12 Dec. 2008, 12:00 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Als je toch gaat glassen kan je betrer een hele nieuwe maken, even die van Gerben lenen en aan de gang maak er meteen eentje voor mij dan
Of zou ik er 2 gaan maken? Misschien zit er wel handel in? |
Ik ga waarschijnlijk die van Atak (laten) namaken  _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 12 Dec. 2008, 12:05 Onderwerp: |
|
|
Wij hebben het nu over carbon/kevlar/fiberglas. Die is nog een stuk lichter dan de alloy bakken. _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

|
Geplaatst: Vr, 12 Dec. 2008, 12:32 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Wij hebben het nu over carbon/kevlar/fiberglas. Die is nog een stuk lichter dan de alloy bakken. |
en de prijs? _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 12 Dec. 2008, 12:42 Onderwerp: |
|
|
Touratech geloof ik heeeel veel geld.
Ik wil er al een tijdje zelf een gaan maken, zoals Gerben ook heeft gedaan. _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
|