Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
johanelsie

|
Geplaatst: Vr, 2 Jan. 2009, 18:22 Onderwerp: grotere tank 990 adventure |
|
|
ik heb een vraagje inverband met de tank!
alweer eens hoor ik jullie nu al denken,
nee mijn vraag is waar ik een tank kan kopen die je zijdelings aan de achterkant van je motor bevestig! tussen uitlaatdempers en koffersysteem
en hoe zou deze motor hem dan gedragen qua baanligging?
en als iemand de prijs weet mag je dee ook altijd doorgeven hoor
alvast bedankt en
beste wensen  |
|
Naar boven |
|
 |
johanelsie

|
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
Geplaatst: Vr, 2 Jan. 2009, 20:18 Onderwerp: |
|
|
Quote: | http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album15&id=Rally05&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
het zou er zo een beetje moeten uitzien zoals bij de 650
maar dan nu voor de 990
help me aub |
Dat is toch een 950? Vind het wel supermooi... Maar waar het te krijgen is weet ik niet. En je moet een twee in één uitlaatsysteem aanleggen. _________________ Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak! |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Vr, 2 Jan. 2009, 22:28 Onderwerp: |
|
|
$395 voor de tank valt met de huidige dollar koers nog wel te doen, maar daar ben je er nog niet mee. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Za, 3 Jan. 2009, 0:30 Onderwerp: |
|
|
die extra zijtank achteraan links gaat enkel indien ge tegelijk ook een twee-in-één uitlaatdemper monteert die rechts geplaatst wordt.
Dat gaat dus een erg lekker dure grap worden : ander uitlaatsysteem, die tank, plus de lekker hoge douanekosten. Maar alles is relatief eh. Als ge ziet welke gouden bonus sommige hoge piefen krijgen om het af te stappen...
Ben trouwens benieuwd voor welk project ge zoveel benzine wenst mee te nemen. De standaardactieradius is nl. normaal te noemen.
En volgens de foto's kunde inderdaad moeiteloos een standaardrek plaatsen.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Za, 3 Jan. 2009, 8:06 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | die extra zijtank achteraan links gaat enkel indien ge tegelijk ook een twee-in-één uitlaatdemper monteert die rechts geplaatst wordt.
Dat gaat dus een erg lekker dure grap worden : ander uitlaatsysteem, die tank, plus de lekker hoge douanekosten. Maar alles is relatief eh. Als ge ziet welke gouden bonus sommige hoge piefen krijgen om het af te stappen...
Ben trouwens benieuwd voor welk project ge zoveel benzine wenst mee te nemen. De standaardactieradius is nl. normaal te noemen.
En volgens de foto's kunde inderdaad moeiteloos een standaardrek plaatsen.  |
Wellicht kun je het met de jaren terugverdienen door te tanken in Luxemburg...
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/vakantie/brandstofprijzen-europa/europese_brandstofprijzen.pdf |
|
Naar boven |
|
 |
johanelsie

|
Geplaatst: Za, 3 Jan. 2009, 13:28 Onderwerp: |
|
|
neen ik heb het al gezien bij een klant die ook eens op een opendeurdag aanwezig was
uitlaat was niet vervangen (dus dempers mooi onder de kont) en dit paste tussen de binnenkanten van zen koffers
natuurlijk nooit meer gezien die mens, en ook de dichste daelers weten het niet!
te nemen aktie is senegal & mali of zoals ze nu doen bolivia
maar daar zijn we nog niet aan uit
beetje in de schaduw van de dakar blijven! |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Za, 3 Jan. 2009, 21:46 Onderwerp: |
|
|
ik zou toch bij de producent eens horen hoe goed ze tegen de hitte van de originele dempers kunnen.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|