lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 990SM Tour
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lecram



Geregistreerd op: 21-6-2009
Berichten: 161
Woonplaats: Barendrecht

BerichtGeplaatst: Za, 22 Okt. 2011, 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

Is er niemand die het gezien heeft? Wat was de verklaring van de automobilist?
_________________
KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hanske



Geregistreerd op: 12-5-2010
Berichten: 95
Woonplaats: Waalre (n.br.)

BerichtGeplaatst: Za, 22 Okt. 2011, 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Lecram schreef:
Sinds vorige week heb ik de KTM 990 SMT ABS Black Nürburgring Edition!



Ook al eens een rondje gereden op de Ring met de KTM?
Vind het zelf persoonlijk niets, met een motor op de Nordschleife is super link. Ben er vorige maand nog 2x geweest met de auto en verbaas me iedere keer weer hoe dicht de Porsche's GT3 enz. achter de motoren gaan hangen (lees duwen). Bochten snelheden van de auto's zijn beduidend hoger dan van de motoren (knap hè met 4 wieltjes aan de grond en duizend ronden ervaring). Het lullige is dat er met de regelmaat van de klok auto's "af" gaan en daarbij olie en koelvloeistof op de baan achter laten, en dan kom jij daar die onoverzichtelijke bocht om gezeild met je knietje aan de grond........ succes sweatdrop sweatdrop sweatdrop

Het blijft wel het mooiste circuit van de wereld voor mij (maar dan op 4 wielen en een rolkooi).

_________________
~ Het zijn niet de wegen die je gaat, het zijn de sporen die je achterlaat ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Lecram



Geregistreerd op: 21-6-2009
Berichten: 161
Woonplaats: Barendrecht

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 13:43    Onderwerp: Reageer met quote

hanske schreef:


Ook al eens een rondje gereden op de Ring met de KTM?
Vind het zelf persoonlijk niets, met een motor op de Nordschleife is super link. Ben er vorige maand nog 2x geweest met de auto en verbaas me iedere keer weer hoe dicht de Porsche's GT3 enz. achter de motoren gaan hangen (lees duwen). Bochten snelheden van de auto's zijn beduidend hoger dan van de motoren (knap hè met 4 wieltjes aan de grond en duizend ronden ervaring). Het lullige is dat er met de regelmaat van de klok auto's "af" gaan en daarbij olie en koelvloeistof op de baan achter laten, en dan kom jij daar die onoverzichtelijke bocht om gezeild met je knietje aan de grond........ succes sweatdrop sweatdrop sweatdrop

Het blijft wel het mooiste circuit van de wereld voor mij (maar dan op 4 wielen en een rolkooi).


Als je er niet op hebt gereden mag je er geen Nordschleife sticker op plakken nice

Ik heb een aantal weken terug daar gereden omdat het relatief rustig was. Anders zou ik het niet doen. Vorig jaar wel met de auto, dat leek me toen wel zo veilig.

Helaas was er drie keer dit jaar een gele vlag situatie. Ik had wel het voornemen om er levend vanaf te kome.

_________________
KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Julesmt



Geregistreerd op: 24-7-2009
Berichten: 72

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.

Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Julesmt schreef:
Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.

Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren.


Smt lange veerwegen ?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lecram



Geregistreerd op: 21-6-2009
Berichten: 161
Woonplaats: Barendrecht

BerichtGeplaatst: Di, 25 Okt. 2011, 9:36    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Julesmt schreef:
Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.

Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren.


Smt lange veerwegen ?????


Ten opzichte van meer toer/sport gerichte motren wel

_________________
KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 8:28    Onderwerp: Reageer met quote

Na 3 jaar met veel plezier te hebben rondgereden en gereisd met de SMT was vorige week helaas het moment gekomen om afscheid te nemen cry cry

De laatste foto


Maar niet getreurd, de opvolger is bekend.....ipv zwart/oranje nu oranje/zwart



Het blok loopt onderin iets minder bokkig, verbruik is wat hoger dus waarschijnlijk is de mapping onderin aangepast zodat ie wat rijker loopt.
Al met al kan ik er weer een paar jaartjes tegen thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lecram



Geregistreerd op: 21-6-2009
Berichten: 161
Woonplaats: Barendrecht

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 10:11    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd! Ik heb vorig jaar dezelfde stap gemaakt en dat bevalt prima. Ik vind de remmen van de ABS versie ook beter.
_________________
KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rhino



Geregistreerd op: 7-2-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 18:04    Onderwerp: Reageer met quote

Same here!
Drie weken geleden de 2009 SMT ingeruild op een mooie nieuwe witte. Nog niet eerder een motor ingeruild op hetzelfde merk & type. Blijkbaar is het recidive gehalte van SMT rijden hoog....

_________________
SMT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Mei. 2012, 10:35    Onderwerp: Reageer met quote

Was voor mij ook de eerste keer dat ik een motor inruilde voor eenzelfde maar nieuwe...niet dat ik zo vaak motoren inruil.

Wilde overigens een preload adjuster erbij bestellen voor de schokbreeker, maar dat kon niet, zit er standaard al op grin2

Afgelopen vrijdag heeft ie z'n 1000km beurtje gekregen, dus we kunnen de T van Travel gaan testen thumbsup
M'n oude SMT was al verkocht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Apr. 2013, 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

Van de winter setje Wings gemonteerd
Zit echt een geweldig geluid in die dingen thumbsup thumbsup thumbsup
Met de dB killers met kleinste diameter, niet veel luider dan standaard, trekken dus geen aandacht van de polizei. tongue3





Ben er content mee grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Symt



Geregistreerd op: 24-10-2013
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: Vr, 21 Nov. 2014, 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

Vonkenboer schreef:
ik heb van de week mijn hugger verlengd dmv fender extender van een honda vtx1800.
Nu nog even afwachten of dit redelijk werkt, tegen zand en rotzooi op mijn schokbreker.
Het metalen plaatje wat ik gemonteerd heb tegen ketting vet spetters werkt goed 2thumbsup .
Dus die heb ik inmiddels mooi zwart gespoten.


Hallo, Vonkenboer ik heb ook een extender gekocht van een honda vtx1800, mijn vraag is dat de fender niet direct past. heb je de fender aangepast (bij gesneden) of zo iets?

Groet,

Symt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erwinn



Geregistreerd op: 25-7-2017
Berichten: 18
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Jul. 2017, 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Vanaf gister ook een SMT 990 in mijn bezit, een zwart witte uit 2011. Erg blij mee Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61
Pagina 61 van 61

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif