lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

FreeBike ORT training 2009
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Mei. 2009, 19:41    Onderwerp: Reageer met quote

Raketman schreef:
Vergeet niet dat ge daar noppen voor nodig hebt hé...met de standaard bandjes gaat ge in die zandgroeve niet veel kunnen uitrichten.


Ik had er MT-21 onder en daar was ik blij om. De volgende Freebike ORT gooi ik er een Teraflex onder.
Met bijvoorbeeld de originele Adventure bandjes (scorpion's) wordt het inderdaad niet veel.
Hoewel als je in een groep zit die gelijk aan elkaar is in bijvoorbeeld de beginners, moet het eigenlijk ook geen probleem zijn.

Maar een dag spelen in het zand met een 200kg fietsje is echt geweldig. 2thumbsup

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Di, 2 Jun. 2009, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

Stond een leuk artikel in de Motoplus over deze training. Vooral het BMW werpen grin3

http://www.motoplus.nl/Frontend/magazine.php?magazine=11&year=2009

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vrom



Geregistreerd op: 25-11-2008
Berichten: 188
Woonplaats: Schellebelle - B -

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jun. 2009, 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

Raketman schreef:
Vrom schreef:
Prima, ik ga me ook inschrijven voor die dag thumbsup


Vergeet niet dat ge daar noppen voor nodig hebt hé...met de standaard bandjes gaat ge in die zandgroeve niet veel kunnen uitrichten.


A dan steken we daar ne keer noppen onder he grin

Tegen september zal er zeker ne nieuwe set onder moeten. Ik ken iemand met bandenmachine en gerief voor uit te balanseren dus bandjes zijn rap gewisseld he smug

_________________
Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Jun. 2009, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag hebben we weer een hele leuke Off Road Training mogen organiseren in de zandgroeve in Landgraaf. Ondanks dat er af en toe een bui regen viel heeft iedereen zich uitermate vermaakt. De vermoeide maar lachende gezichten spraken boekdelen.

De volgende training staat op 27 september gepland. Inschrijven kan via info@freebike.nl met opgave van je naam en adres en tevens je "zand ervaring".

_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif