lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

FreeBike ORT training 2009
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 14 Apr. 2009, 20:51    Onderwerp: Reageer met quote

ATAK schreef:
Hey Remmie, is het wat voor mij?

Ad.


Hoi Ad,

Ja en Nee. surprised
Ik zal het uitleggen. book2
Er waren 4 groepen (niveau’s) waar je uit kan kiezen. Beginner, Midden, gevorderde en Pro Geloof ik.
Ik zat smoking in de midden groep. Voor mensen die met een zware brommer nog wat willen/moeten leren zeg ik dat het te doen is om in de eerste 2 groepen mee te doen, omdat je toch nog redelijk veel basis technieken krijgt/leert. De laatste 2 groepen is echt veel rond knallen in het Grindgat en voor de zware brommers na mijn idee heel erg zwaar. Maar ik zag er wel 1 of 2 mensen die dat deden.
Als ik kijk naar de leden die mee reden in de uitgezette routen van Koen van uit Nieuwstadt door Belgie begin dit jaar. Zeg ik die horen niet bij de beginners of midden groepje. Maar om nu een hele dag mee te knallen met mensen op een EXC-tjes en andere 450 machientjes en dan Frans Verhoeven voorop, dan weet ik het nog niet zo? sweatdrop sweatdrop

Kort samen gevat. Wil je vanaf de basis de techniek(en) leren dan wel herhalen en lekker in het zand spelen, dan zeg ik DOEN … geweldig zeker voor herhaling vatbaar en zal ik er zeker vaker aan meedoen. Maar voor de gevorderde een hele dag mee raggen achter 450-ers aan . weet waar je aan begint.
“My 2ct”

Remmie grin

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Wo, 15 Apr. 2009, 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Ad,

Als je gaat ga ik met je mee. Ik heb namelijk ook zitten twijfelen maar sta zeker open om nog wat handigheden bij te leren.
Laat maar wat weten. Kosten €175,-

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Wo, 15 Apr. 2009, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Koen,

ik heb de eerste groeve training mee gedaan maar zeker zoveel geleerd van jouw tocht. Ik denk (ook) dat er een kans is dat je tussen wal en schip valt, te goed voor de beginners en niet geschikt voor de oefeningen met de lichte brommers,

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Za, 18 Apr. 2009, 10:03    Onderwerp: Reageer met quote

Correctie, ik kan niet!
_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Za, 18 Apr. 2009, 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Koen schreef:
Ha Koen,

ik heb de eerste groeve training mee gedaan maar zeker zoveel geleerd van jouw tocht. Ik denk (ook) dat er een kans is dat je tussen wal en schip valt, te goed voor de beginners en niet geschikt voor de oefeningen met de lichte brommers,

Groeten Koen


Beste Koen,

Ik denk dat deze ORT training voor alle mensen geschikt is. Of ze nu op een lichte of zware motor rijden. We hebben 5 groepen op verschillend niveau en de trainers zullen juist inspelen op het niveau wat de deelnemers hebben. En kijk eens waar de trainers mee rijden.......geen zware LC8.....

_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Za, 18 Apr. 2009, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Simon,

ik wil geen welusnietus discussie starten (we hebben andere belangen en het blijft subjectief) maar je laatste zin onderstreept denk ik mijn punt? Ook door de lange wachttijden in de groeve was de rit van (andere) Koen zeker zo leerzaam voor mij. Misschien heeft het ook niet geholpen dat ik achteraf hoorde dat ik wel een groep hoger had gekunt.

Het was voor mij de eerste keer (zoals voor jullie) en ik heb het prima naar mijn zin gehad,

succes verder,

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Za, 18 Apr. 2009, 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Koen,

Geen enkel probleem, de volgende keer ga je gewoon naar een gevorderde groep thumbsup

_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Do, 23 Apr. 2009, 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

wel
ik heb toch wat spijt dat ik niet aan de ORT training kon meedoen. De eerste datum was ok voor me, maar door de wijziging heb ik dan maar de gewone "adventure" voor beginners gevolgd. Als rijschoolinstructeur vond ik het best leerzaam om te zien hoe de instructeur die negen man op sleeptouw nam, maar zelf heb ik er technisch gesproken absoluut niets geleerd. Had ik ergens wel verwacht en daarom dat ik het spijtig vond dat die ORT van datum wijzigde. En nou lees ik dat ik daardoor zelfs Jurgen vdg heb moeten missen, iemand waar ik destijds een behoorlijk grote fan van was.

Maar m'n tijd komt wel nog.

Hoe deed Roeligan het trouwens? Had die nog veel last van zijn klierkoorts? dozey

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roeligan



Geregistreerd op: 27-12-2007
Berichten: 804
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Apr. 2009, 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
wel
ik heb toch wat spijt dat ik niet aan de ORT training kon meedoen. De eerste datum was ok voor me, maar door de wijziging heb ik dan maar de gewone "adventure" voor beginners gevolgd. Als rijschoolinstructeur vond ik het best leerzaam om te zien hoe de instructeur die negen man op sleeptouw nam, maar zelf heb ik er technisch gesproken absoluut niets geleerd. Had ik ergens wel verwacht en daarom dat ik het spijtig vond dat die ORT van datum wijzigde. En nou lees ik dat ik daardoor zelfs Jurgen vdg heb moeten missen, iemand waar ik destijds een behoorlijk grote fan van was.

Maar m'n tijd komt wel nog.

Hoe deed Roeligan het trouwens? Had die nog veel last van zijn klierkoorts? dozey


Vooral last van een week grieperig zijn ja (weinig slaap & eten en wat koorts de hele week) na de lunch naar huis gereden stars
Vertrok de dinsdag daarna naar Spanje voor 4 dagen offroad en dat had toch net iets voorrang. Spijtig maar uiteindelijk de verstandigste keuze. Zo slecht als het die zondag ging, zo goed ging het het weekend daarna 2thumbsup

Klierkoorts is trouwens beter, af en toe nog wel een slaap dagje maar het ritme is terug 'normaal' te noemen...

_________________
www.roeligan.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mei. 2009, 8:40    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Voor de Off Road rijders die op 7 juni nog zin en tijd hebben.....
Frans Verhoeven heeft aangegeven aanwezig te zijn in de zandgroeve in Landgraaf bij de Off Road Training. Door omstandigheden zal Frans niet meedoen aan een eerder geplande rally en daarom kan hij wel aanwezig zijn in Landgraaf. Inschrijven kan via een mail naar info@freebike.nl met daarin je naam en adres gegevens, Off Road ervaring en merk en type motor.

_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Vrom



Geregistreerd op: 25-11-2008
Berichten: 188
Woonplaats: Schellebelle - B -

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mei. 2009, 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

7 juni kan ik niet, maar is er nog een datum in september of zo ?

Ik zou zo'n training heeeel graag eens doen laugh2

_________________
Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mei. 2009, 12:42    Onderwerp: Reageer met quote

Jazeker.....op 27 september hebben we ook een training gepland staan in de zandgroeve van Landgraaf.
_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Mei. 2009, 7:18    Onderwerp: Reageer met quote

Mr.FreeBike schreef:
Jazeker.....op 27 september hebben we ook een training gepland staan in de zandgroeve van Landgraaf.


Mooi. 2thumbsup In voorbereiding voor mijn vakantie sla ik deze ook even over.

Kan ik rond die tijd een Teraflex er onder gooien. whip
(kan ik voor dat ik omval me snel ingraven laugh )

Remmie pleased

P.S. Waar kan ik de Teraflex eigenlijk kopen/bestellen.
De plaatselijk bandenboer had er nooit van gehoord uhoh

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vrom



Geregistreerd op: 25-11-2008
Berichten: 188
Woonplaats: Schellebelle - B -

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Mei. 2009, 10:15    Onderwerp: Reageer met quote

Prima, ik ga me ook inschrijven voor die dag thumbsup
_________________
Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Mei. 2009, 18:19    Onderwerp: Reageer met quote

Vrom schreef:
Prima, ik ga me ook inschrijven voor die dag thumbsup


Vergeet niet dat ge daar noppen voor nodig hebt hé...met de standaard bandjes gaat ge in die zandgroeve niet veel kunnen uitrichten.

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif