lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

950 aanschaffen
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 17:35    Onderwerp: 950 aanschaffen Reageer met quote

Omdat ik op 28 mei verlost ben van me 25 kw, ben ik al wat aan het rondkijken voor een ktm dealer met een 2005 ktm adventure demo voor een proefrit.
Nu weet ik dat de Safe vestigingen zo'n demo modeltje hebben staan...maar ik kom niet graag bij Safe (zit geen gezeligheid in die tent komt en komt koud over vind ik)

Welke dealer kan echt aangeraden worden behalve Safe?(afstand maakt niet zoveel uit), moet trouwens een zxr400 uit 2000 inruilen maar zou je bij een ktm dealer minder ervoor krijgen als je bv bij Safe inruilt aangezien die alle type motoren verkopen?

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 17:58    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi en welkom,

Inruilen heb ik geen verstand van wantd at doe ik nooit smiley, ik neem altijd de korting die je krijgt ZONDER inruil.

Dealers in het Oosten zijn zo'n beetje: (zie ook dealersearch ktm site)

Paashuis, in Lichtenvorde (das voor jou als achterhoeker waarschijnlijk het dichtse bij)
WPM Motors in Lochem (geen 950 Dealer, maar wel een goeie zaak geloof ik)
Brouwer, Zwartebroek

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 18:04    Onderwerp: Re: 950 aanschaffen Reageer met quote

Brillie schreef:
Omdat ik op 28 mei verlost ben van me 25 kw, ben ik al wat aan het rondkijken voor een ktm dealer met een 2005 ktm adventure demo voor een proefrit.
Nu weet ik dat de Safe vestigingen zo'n demo modeltje hebben staan...maar ik kom niet graag bij Safe (zit geen gezeligheid in die tent komt en komt koud over vind ik)

Welke dealer kan echt aangeraden worden behalve Safe?(afstand maakt niet zoveel uit), moet trouwens een zxr400 uit 2000 inruilen maar zou je bij een ktm dealer minder ervoor krijgen als je bv bij Safe inruilt aangezien die alle type motoren verkopen?


Ha brillie doe jezelf een plezier en koop je 950 niet bij zo'n dozenschuiver die er ook nog een paar andere merken bij doet!

Ik heb er in het begin mee geleerd, en rij tegenwoordig elke keer 80 km naar Brouwer in Zwartebroek. (al jaaaren KTM dealer).

De jongens die daar werken zitten in het weekend zelf op de motor,
en voelen daardoor jouw wensen ook beter aan.

Zwartebroek in toch niet zo heel ver bij jou vandaan?

Ingeruilde buikschuivers stoten ze meetsal door naar Brouwer Nijkerk,
omdat ze daar eigenlijk niets mee hebben.

Groet Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 19:10    Onderwerp: Re: 950 aanschaffen Reageer met quote

Daan schreef:


Ingeruilde buikschuivers stoten ze meetsal door naar Brouwer Nijkerk,
omdat ze daar eigenlijk niets mee hebben.

Groet Daan


Dat bedoel ik dan zal de prijs wat ik als inruil krijg niet zo bijzonder zal zijn.
Ik zal eens wat mailtjes sturen wat ik als richtprijs kan krijgen als ik hem inruil op een 950.
Maar bij motoport Zelhem kreeg ik een aardig goeie prijs voor me zxr, kan misschien daar me ktm bestellen , en dan bij een ktm dealer in onderhoud doen.

Komt altijd wel goed bedankt alvast Smile

Edit:
Anonymous schreef:
Paashuis had vorige week nog geen demo 2005 LC8 staan, wel een 2003 versie, meen ik. Er is zeker verschil, maar niet zoveel dat je persé op een 2005 zou moeten rijden.


En dat verschil is voornamelijk de zithoogte en het andere zadel wat je merk?

_________________
Jaja


Laatst aangepast door Brillie op Di, 17 Mei. 2005, 19:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

Met Paashuis heb ik tot nu toe goede ervaringen, daar komt m'n 2005 LC8 vandaan. Dat wil overigens niet zeggen dat andere dealers minder zijn, hoor, Brouwer vind ik ook goed.

Paashuis had vorige week nog geen demo 2005 LC8 staan, wel een 2003 versie, meen ik. Er is zeker verschil, maar niet zoveel dat je persé op een 2005 zou moeten rijden.

Over inruilen zou ik ook ff nadenken, waarschijnlijk krijg je meer als je via marktplaats verkoopt. Paashuis ruilt overigens ook rijp en "groen" in.

haaje
Naar boven
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 19:15    Onderwerp: Reageer met quote

En volgende keer log ik eerst in.

haaje
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 19:47    Onderwerp: Re: 950 aanschaffen Reageer met quote

Brillie schreef:
Ik zal eens wat mailtjes sturen wat ik als richtprijs kan krijgen als ik hem inruil op een 950.
Maar bij motoport Zelhem kreeg ik een aardig goeie prijs voor me zxr, kan misschien daar me ktm bestellen , en dan bij een ktm dealer in onderhoud doen.

Komt altijd wel goed bedankt alvast Smile


Tja, daar maak je zo'n dealer natuurlijk niet echt blij mee!

Doe die jongens en jezelf een lol zoals Daan ook zegt!
Ga gewoon eens bij Brouwer en Paashuis langs met je zxr en vraag welke deal ze kunnen maken. Kunnen ze meteen de zxr bekijken voor inruil.
Brouwer (en ik neem aan Paashuis ook wel) kunnen best een leuke prijs maken, evt met wat accesoires en een 1000km beurt bij de prijs in.

succes!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 17 Mei. 2005, 20:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal van het weekend eens naar paashuis toe rijden, bedankt Smile
_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag ben ik bij Paashuis in Lichtenvoorde geweest om te kijken voor een 950 Adventure, kon zo op een 03 een testritje maken zonder van tevoren te bellen thumbsup

Een stukje door groenlo gereden en wat achteraf weggetjes, wat loopt zo'n ding lekker , goed vlot en drempeltjes vlieg je overeen alsof er geen zijn.
De hoogte viel mee, las overal dat mensen de hoogte zo'n adventure teveel vonden.
Dus ik ga eens ff goed nadenken wat voor kleur/model ik neem het oranje en het zwarte model zijn erg mooi, de S '05 uitvoering vind ik geweldig mooi, maar daar zit dat "oude" harde zadel op en is 1.5 cm hoger dan de standaard '03 en die vond ik hoog zat, nu kan kan er wel een comfort zadel op, maar dat is een zwart ding op een oranje/blauwe motor.... lijkt niet echt.

Ik slaap er nog ff een nachtje over, ff denken hoe of wat Smile

Edit: Op de terug weg nog ff lans motoport zelhem geweest, ff kijken binnen altijd leuk motorzaken afstruinen, heb een tesritje gemaakt op een 1200 GS, loopt mooi, erg comfortabel maar zooooo saai, je zit erop en tja... je rijdt gewoon rond je krijgt er niet echt bepaald een kick van wat ik bij de ktm wel krijg grin

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of iemand hier handig met photoshop is , maar zou iemand er een zwart zadel van kunnen maken?


4689.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  20.81 KB
 Weergegeven:  10884 keer

4689.jpg



_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

Tuurlijk kan dat, ik heb het ff snel gedaan, niet super netjes. laugh


Ik vind het persooonljk maar niks rolleyes4



De oranje zijn toch de snelste grin



4689.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  20.55 KB
 Weergegeven:  10872 keer

4689.jpg



_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 19:30    Onderwerp: Reageer met quote

hmmmm, lijkt niet echt zo'n zwart zadel op een oranje/blauwe motor.
Hoeveel beter is dat comfortable 05, dan een standaard zadel?

Ik wordt gek kan niet kiezen, ben zo bang als ik een miskoop doe als ik een 05 S pak, omdat ik niet een testritje op hebt kunnen maken, ben bang dat tie te hoog uitvalt, ik kon met de '03 met me rechtervoet vlak op de grond staan linkervoet op de versnelling, helde dan iets over.

Hoeveel is 1.5 cm? met me rechtervoet op me tenen staan?ik kan niet echt inschatten.
Paashuis zie dat ie maar 1.5 com hoger is als een normale 03.. hmmm moeilijk moeilijk.

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een 2003 S, die zijn het hoogst tot nu toe, ik ben 1,90m lang.
Ik heb ook nog wel eens spannende momenten met voet neerzetten in en kuil ofzo. shocked2 shocked2

Als je met een normale al moet overhellen om met je voet op de grond te komen zou ik niet voor de S gaan, die is namelijk 30mm hoger en geen 15mm zoals paashuis zegt.

Als je alleen verhard gaat rijden is een normale zowiezo beter omdat de stuureigenschappen wat stabieler zijn (lager zwaartepunt)

Succes met kiezen. tongue3 grin2

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 21:06    Onderwerp: v Reageer met quote

Vergeet niet dat er nog een paar dingetjes veranderen als je voor een lage gaat, nl de veerweg en de grondspeling.

Het is op straat ook wel lekker hoor, om met duopassagier en koffers
zonder gasafsluiten over een verkeersdrempel te raggen.

Ook in het betere bochtenwerk (eiffel of zo) kun je met de breedste koffers de grond raken.
Bij de hoogste S is die kans minder omdat je koffers dan hoger boven het asvalt hangen grin

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 22:10    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens boejangles van renazco seats is het 05 S zadel niet hetzelfde als het 03/04 S zadel. De structuur van het foam is minder dicht. Ik vind het zadel van mijn 05 S wel goed, maar heb toch een zwart schapevachtje bij Barb (leuk voor het contrast ) besteld voor de ritten van meer dan 500 km per dag.

haaje
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif