Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
KP
Geregistreerd op: 21-3-2008 Berichten: 85
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 10:09 Onderwerp: GEZOCHT : opbouw rechter spigel |
|
|
Hallo lezers,
Mijn steun waaraan de rechter spiegel is gemonteerd is gebroken. Dit betreft de opbouw van de spiegel. Het is een opbouw waar ook het reservoir van de remvloeistof en de handel van de voorrem aan vast zitten.
Wie heeft er nog een liggen of een suggestie om de spiegel toch nog te kunnen plaatsen zonder deze orginele opbouw.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
KP
betreft de opbouw van een KTM LC 8 adventure bouwjaar 2005 |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 11:19 Onderwerp: |
|
|
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1299&highlight=spiegelbevestiging
lees dit berichtje maar even door (met foto)
Die originele bevestiging slaat nergens op,
gewoon superduke beugeltje er op van een paar euro,
wel superdukebeugeltje gebruiken, want er zijn er ook met een knik,
en dan past het niet zo mooi.
Is je remvloeistofpot niet lek gegaan met het afbreken??
dan heb je mazzel gehad _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
rene+adventure
Geregistreerd op: 19-7-2008 Berichten: 460 Woonplaats: Echt
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 12:12 Onderwerp: mogelijk dat je aan onderstaande iets hebt. |
|
|
Ben net nieuw lid maar toch even reaktie hierop.
Bij mij brak tijdens en val het koppelingsdeel af. Aslmede de koppelingshendel.
Ik heb een aantal dingen gedaan om herhang te voorkomen.
1.Remdeel en koppelingsdeel losser vastzetten zodat eea. kan draaien bij val.
2. Hendels ietwat inzagen op breekpunt helpt ook.
3.Nieuwe handvaten erop met metalen beugels. Helpt bij lagere snelheden. Hierna ook niet meer.
3.Klapspiebgels erop.
4.En inderdaad spiegelbevestiging via aparte beugeltjes. Kosten nagenoeg niets en dragen volgens mij bij om een dure grap te voorkomen.
Gr,
Rene _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
|
KP
Geregistreerd op: 21-3-2008 Berichten: 85
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 19:55 Onderwerp: bedankt |
|
|
Bedankt jongens,
Waar haal ik de beugel van de super duke ?
Bij Sommer ?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
KP |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 19:58 Onderwerp: Re: bedankt |
|
|
KP schreef: | Bedankt jongens,
Waar haal ik de beugel van de super duke ?
Bij Sommer ?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
KP |
bij elke dealer die zo.n beugeltje in vooraad heeft of kan bestellen _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
KP
Geregistreerd op: 21-3-2008 Berichten: 85
|
Geplaatst: Zo, 20 Jul. 2008, 20:18 Onderwerp: bedankt |
|
|
Bedankt Daan,
Gelijk maar een klapspiegel plaatsen. Ik heb afgelopen week een Aad Ketelaar rit gereden in N-Frankrijk. Ongeveer 200 km offroad. Ging als de brandweer. Alleen de TKC banden zijn erg tegen gevallen. Veel te weinig grip bij natte omstandigheden.
Groeten,
KP |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 2:49 Onderwerp: Re: mogelijk dat je aan onderstaande iets hebt. |
|
|
rene+adventure schreef: | Ben net nieuw lid maar toch even reaktie hierop.
Bij mij brak tijdens en val het koppelingsdeel af. Aslmede de koppelingshendel.
Ik heb een aantal dingen gedaan om herhang te voorkomen.
1.Remdeel en koppelingsdeel losser vastzetten zodat eea. kan draaien bij val.
2. Hendels ietwat inzagen op breekpunt helpt ook.
3.Nieuwe handvaten erop met metalen beugels. Helpt bij lagere snelheden. Hierna ook niet meer.
3.Klapspiebgels erop.
4.En inderdaad spiegelbevestiging via aparte beugeltjes. Kosten nagenoeg niets en dragen volgens mij bij om een dure grap te voorkomen.
Gr,
Rene |
wat ook helpt is ipv het inzagen (daar krijg je scherpe kantjes van)
is een gaatje boren in de hendel dan breekt hij daar af
dit deden we vroeger op onze crossmotoren en werkt echt |
|
Naar boven |
|
|
|