lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Lidmaatschap betaald!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Do, 12 Mei. 2005, 23:05    Onderwerp: Lidmaatschap betaald!! Reageer met quote

Eindeljk ook maar eens het niet geringe entreegeld voor deze exclusieve club opgehoest. 't Moest er maar eens van komen, 'k zat al zolang mee te lezen. :))
Gelukkig kwam het lidmaatschap wel met een gratis LC8 S in de 2005 uitvoering - dus niet de hele hoge, maar ik geloof dat dat wel een goede keus is. Vandaag meteen maar een derde van de proeftijd afgewerkt, zodat binnenkort de mods erop kunnen. Oh btw, dat was in het geheel geen straf, 't rijdt allemaal zo makkelijk en vanzelf, ik was al na een stief kwartiertje gewend en daarna werd het alleen maar beter.

Ik heb hem bij Paashuis gehaald, zoals enkele anderen hier ook. Ik kreeg de indruk dat de "LC8-familie" behoorlijk aan het uitbreiden is.

Opvallende zaken bij de proefrit: KFR (SAS en EPC moeten er nog af) en een olielekje (via de middenbok lopen een paar druppels op de grond).
Deze komt ook in aanmerking voor de TB van begin april, gebeurt met de 1000 km beurt.

Oranjegezind als ik ben heb ik m'n LC8 natuurlijk op onze eigen Dutch Orange-day gekocht. :]]

C.U.
haaje
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Mei. 2005, 0:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Haaje,

Ik maar denken dat je er al één had..?! Anyway, goede keuze..hahaa

Ik ben net terug uit de Dolo's kijk maar in het café... tongue

Mzzl Reinier

Ps gps heeft het keurig gedaan wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Zo, 15 Mei. 2005, 10:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, de aanschaf, dat heeft wat langer geduurd dan gepland (hoe zo plannen - gekocht op 30 april), maar de aktie met de gratis accessoires - in mijn geval Acraas - heeft me over de drempel geholpen.

Ik ben eerst een tijdje op zoek geweest naar een overjarig model, maar dat bleek uiteindelijk qua prijs (te) weinig te schelen. Vandaar dus een nieuwe. En die vind ik helemaal top.

Er zitten stuurverhogers op, een 16-tands tandwiel en een aansluiting voor de GPS. De Acraas zijn er al wel, maar worden er begin juni opgezet, na de inrijperiode.

haaje
Naar boven
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Ma, 6 Jun. 2005, 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

Wat plaatjes van m'n 2005 (sorry, geen aktiefotoos):

Links:

Rechts (ja, hij wil duidelijk de wei in)

Touratech Tas:

Carbon Performance bescherming - ga ik zeker nodig hebben

De bij de 1000 km-beurt gemonteerde Acra's

Het schapevachtje - straight from de States; grootste voordeel, tot nu toe: het kan er weer af.


haaje
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 6 Jun. 2005, 23:48    Onderwerp: Reageer met quote

Hele mooie fiets Haaje. Eigenlijk zou deze op de homepage moeten staan. De tijd gaat immers door wink3

Die engelse Bobby op je buddy,......AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

wacko
Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2005, 10:41    Onderwerp: d Reageer met quote

Mooie plaatjes haaje, inderdaad een hoog geitenwollensokkengehalte,
dat zadeldekje grin
Maar laat ze maar lachen, op een lange rit zul je er zeker profijt van hebben.

Zit dat kaartvakje met klittenband of zo vast? is het los te koop?
het vak op mijn originele tanktas is nl nogal klein.

Kun je de tankdoppen nog fatsoenlijk open krijgen met die riemen er gedeeltelijk over?

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2005, 18:16    Onderwerp: Reageer met quote

O, vergis je niet, ik vind het zelf ook niet uitzien rolleyes4 . Maakt me niets uit, als het maar zit - en dat moet ik nog even uitproberen. Ik vond het oorspronkelijke zadel niet zo slecht dat er een heel nieuw zadel op moest. De 2005 S zadels schijnen iets comfortabeler te zijn dan de 2003/4 zadels. Lekker hippie en anders zet ik hem op m'n K100 daar is-ie echt op z'n plaats tongue3 .

Kaartvak van de TT-tas zit met klitteband vast en de tankdoppen kun je met de tas erop nog openen. Dat is een kwestie van afstellen van de tas; er is niet veel speelruimte met de stuuruitslag, maar dat gaat net. Overigens is die tas heel snel erop en eraf te halen.

Kaartvak en een grondplaat ervoor zijn los verkrijgbaar. Zie hier, onderaan de pagina: "Kartentasche Klett", bestelnummer 01-055-0073-0 en "Grundplatte Gurt", bestelnummer 01-055-0071-0.

haaje
Naar boven
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2005, 23:07    Onderwerp: Reageer met quote

Een beter kaartenvakje koop je bij de kantoorboekhandel of zo en de doe het zelf winkel voor dames (sorry)

Een plastic documenten mapje met plastic zipritsje en zelfklevend klitteband.
Gaat ongeveer 2 weken dagelijks ver rijden mee, dan begint het ritsje spontaan open te gaan maar tot die tijd absoluut waterdicht (dat is het afgebeelde exemplaar dus niet) en heel goedkoop.
Ik gebruik ze ook voor de kaarten in m'n tanktas en voor allerlei andere spullen die niet nat mogen worden.

Rwin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif