Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:15 Onderwerp: |
|
|
Jerome schreef: | nog een 2e korte vraag;
hoe kan ik bij de koper ter plaatse zien of niet een gewone (dus niet-S) model de kappen heeft gekregen van een S-model
is dit uberhaupt mogelijk? |
Een Niet-S 990 heeft ABS, en een S heeft GEEN ABS.
Vind je dus een 990 S met ABS, dan is er mee "gerommeld" .
Het plastic is wel uitwisselbaar.
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:19 Onderwerp: |
|
|
maar een niet-S hoeft niet perse ABS te hebben. dus buiten het ABS, waar kan ik het eventueel nog aan zien?
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:26 Onderwerp: |
|
|
aan de lengte van de vering. Je kunt bijv het blanke stuk van de voorvork meten. voor zover ik weet gaat de vering nagenoeg helemaal in bij alle modellen. Bij mijn S is er igg niet meer dan3 mm ofzo over...
kan iemand dat bevestigen voor een niet-S ??
al het plasticwerk kan je gewoon omhangen, dus dat zegt niks.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:35 Onderwerp: |
|
|
oke merci voor de tip
ik ga zaterdag eens kijken en ben benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:38 Onderwerp: |
|
|
dan zie ik het volgende, wat is het grote verschil tussen een S uit 2007 en 2008?
is dit alleen de injectie?
zijn er ziektes aan de 2007?
graag allerlei tips waaruit ik ter plaatse kan opmerken dat het een 2007 of 2008 is en of het niet-S of S is?
|
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:40 Onderwerp: |
|
|
Dr Bean je hebt een PB...............
|
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:40 Onderwerp: |
|
|
Ja, maar jerome zoekt een 990, en in 2005 had je nog geen 990
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:45 Onderwerp: |
|
|
zal zijn om het onderscheid te laten zien en om te laten wanneer de lengte weer hetzelfde is
|
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:46 Onderwerp: |
|
|
klopt mn opmerking?????
2007 = carbu
2008 = injectie
|
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 21:52 Onderwerp: |
|
|
Jerome schreef: | klopt mn opmerking?????
2007 = carbu
2008 = injectie |
950=carbu
990=injectie
BV mijn 990 is een 2007=injectie
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 22:00 Onderwerp: |
|
|
Hahahaha..
je weet toch dat het altijd fout gaat als je amerikanen Inch maten laat omrekenen in metriche maten
zeg nu eerlijk, wat vertrouw je meer: HET nederlandse lc8 forum, of een of andere all-in-one-bike-z site...
(ps, dat geldt ook voor dealers en dozenschuivers ajbwib)
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Do, 17 Jul. 2008, 22:03 Onderwerp: |
|
|
dus de regel is: 990 = injectie>>>>>>>>>>
ok duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
|