lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

6 AUG A.S.VERPALEN KTM RACING DAY
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
papa



Geregistreerd op: 10-8-2007
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Do, 10 Jul. 2008, 11:14    Onderwerp: 6 AUG A.S.VERPALEN KTM RACING DAY Reageer met quote

6 AUG A.S.VERPALEN KTM RACING DAY

Eindelijk gaat het gebeuren. In samenwerking met KTM Nederland organiseren wij een hopenlijk jaarlijks terugkerend event op ons eigen circuit van Zandvoort. Alle KTM motoren verzamelen om dit unieke event zo oranje mogelijk te maken.
U wordt ingedeelt naar ervaring en begeleid door ervaren coureurs. Dit mag niemand missen. vanaf € 135,- p. rijd u als een ervaren coureur op uw eigen KTM op het vernieuwde circuit van Zandvoort. inschrijven gaat als volgt: U download het inschrijfformulier of komt deze halen in de winkel en houd uw mail scherp in de gaten. In onze nieuwsbrief komt -het ook aan bod. En fax deze ingevuld naar 075 6400821 uw aanmelding is pas geldig al de betaling is geschied. Denk eraan dat de ervaren rijders een leren pak nodig hebben en dat de motor niet meer dan dB geluid maakt.
Wanneer u heeft ingeschreven krijgt u een paar dagen van te voren het programma per
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LaBree



Geregistreerd op: 26-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Do, 10 Jul. 2008, 12:23    Onderwerp: Re: 6 AUG A.S.VERPALEN KTM RACING DAY Reageer met quote

papa schreef:
6 AUG A.S.VERPALEN KTM RACING DAY

Eindelijk gaat het gebeuren. In samenwerking met KTM Nederland organiseren wij een hopenlijk jaarlijks terugkerend event op ons eigen circuit van Zandvoort. Alle KTM motoren verzamelen om dit unieke event zo oranje mogelijk te maken.


mooie initiatieven zijn dit thumbsup

helaas doordeweeks en ook nog eens als collega op vakantie is.
zou er graag bij zijn veryangry2

_________________
KTM 07 SE 950R - KTM 530 EXC-R - Triumph 98 Daytona T595 - KTM 88 LC4 GS600
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 10 Jul. 2008, 14:36    Onderwerp: Reageer met quote

Mag je daar ook met noppenbanden rijden?? rolleyes
_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 10 Jul. 2008, 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou graag komen, maar ik zit midden in de verhuizing.. dus dat gaat even niet door.

Overigens heb ik ook geen leren pak..

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
papa



Geregistreerd op: 10-8-2007
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Do, 10 Jul. 2008, 21:22    Onderwerp: Reageer met quote

een leer pak kan je huren op de baan
en en weg motor ook gr andre
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Jul. 2008, 11:33    Onderwerp: Ktm racing day Reageer met quote

Hmmmm, hier ga ik serieus over nadenken. Lijkt me super, helemaal met mijn nieuwe wegwielen.

Ik snap alleen totaal de logica niet voor wat betreft het leren pak. Beschermt dat beter of zo ? en zo ja, moet je dan niet juist de wat minder ervaren rijders beter beschermen ?

Waar vind je trouwens dat inschrijf formulier, kan het niet vinden op de site van verpalen.

Onno

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
papa



Geregistreerd op: 10-8-2007
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Jul. 2008, 13:48    Onderwerp: Reageer met quote

Het inschrijfformulier voor de verpalen racing day op Zandvoort kun je opvragen bij ons via info@verpalen.nl. Het beloofd een gezellige dag te worden. Voor de beginnende rijders van groep 1 is niet per se een leren pak vereist, wel motorkleding met bescherming natuurlijk. Een pak is eventueel te huren. Dit staat ook op het formulier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
papa



Geregistreerd op: 10-8-2007
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Wo, 16 Jul. 2008, 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Lezers,
Na vele mailtjes beantwoord te hebben, hier het inschrijfformulier die voor onze KTM Racing Day 6 augustus A.s. Op het circuit van Zandvoort. Nodig is, u kunt deze printen en ingevuld retour faxen naar onderstaande faxnummer. In principe mogen alle wegmotoren meedoen. Maar wij hopen op zo veel mogelijk KTM motoren natuurlijk. Maar vrienden met een ander merk mogen ook mee. U kunt verder met uw originele inschrijfformulier bij de KTM stand een goodie bag met leuke ktm items ophalen. Tot ziens op Zandvoort
Voor verdere vragen:075-6400922


http://www.verpalen.nl/verpktm/PDF/inschrijfformulier2008_ktm.pdf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 9:18    Onderwerp: circuit dag Reageer met quote

na lang dubben ga ik toch mee.

Heeft iemand ervaring met de LC8 op het circuit ?

Ik zit met twee dingen namelijk.

- Mag je qua geluid je Akra's erop laten zitten...? heeft iemand al eens gereden met de Akra's op een circuit..
- Stel je voor dat ik mijn originele uitlaten terug plaats, mag dat wel met Akra mapping ? of "verzuipt" de katalysator dan.

Mazzel,
Onno

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 15:48    Onderwerp: Re: circuit dag Reageer met quote

Onno schreef:
na lang dubben ga ik toch mee.

Heeft iemand ervaring met de LC8 op het circuit ?

Ik zit met twee dingen namelijk.

- Mag je qua geluid je Akra's erop laten zitten...? heeft iemand al eens gereden met de Akra's op een circuit..
- Stel je voor dat ik mijn originele uitlaten terug plaats, mag dat wel met Akra mapping ? of "verzuipt" de katalysator dan.

Mazzel,
Onno


of je met je akra's op het cirquit mag lijkt me duidelijk alleen met de db killers erin en ervaring met een lc8 op het cirquit
welke lc8 de adventure de superduke de superenduro de supermotard
kan met allemaal maar met welke banden wil je zeker weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 16:28    Onderwerp: circuit Reageer met quote

Quote:
of je met je akra's op het cirquit mag lijkt me duidelijk alleen met de db killers erin en ervaring met een lc8 op het cirquit
welke lc8 de adventure de superduke de superenduro de supermotard
kan met allemaal maar met welke banden wil je zeker weten[/code]


Ik snap niet wat je bedoelt.....
het enige wat ik me afvroeg is of er iemand van hier al eens met Akra's op het circuit gereden had ivm het geluid. Ik heb dB killers. bedoel je dat je zelf al eens op het circuit gereden hebt met je LC8 en akra's ? Ik heb een 990 adventure.

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

KTM 950/990 met Akra's is goedgekerud (EU) voor op de weg, met 92 dB.

Vraag de circuitnorm na als je het zeker wil weten, maar normaliter is 92 dB naar mijn weten geen probleem.

das natuurlijk wel met dB killers.

Ofschoon het verschil met akra en gewone mapping klein is, zou ik niet met de originele uitlaten en akra mapping gaan rijdne, daar de labdasonderegeleing uit staat: kans dat iig je kat er aangaat.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 20:22    Onderwerp: circuit Reageer met quote

OK,

nou, das een goed advies.
95 dB is toegestaan dus dat moet dan wel goedkomen.

Omdat de vorige eigenaar de dB killers drastisch had afgezaagd, dacht ik met nieuwe dB killers minder geluid te gaan maken. Dus ik heb die tuning dB killers bij Sommer gescoord. Helaas viel/valt de reductie in geluid tegen. Ik vind trouwens uberhaupt dat het niet extreem veel uitmaakt, dB killers erin of eruit. Vandaar de zorg.

Je wilt natuurlijk niet weer huiswaarts bij zo'n dag, kost zat.

Onno

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marten



Geregistreerd op: 10-3-2008
Berichten: 51

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2008, 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb veel circuitervaring, en daarom deze tip;

In Assen gebruiken ze een permanente geluidmeting. Zandvoort gebruikt(e?) die niet, maar bij de motorkeuring vooraf kijken ze zeker naar je uitlaat, en is die open; "je dB killers d'r in of niet starten"
Racer verkocht dit voorjaar en heb nu zelf een LC8 met Akrapovic uitlaten zonder killers. Je gaat het zonder niet redden dat weet ik zeker! Met killers trouwens vlgns mij wel hoor!

Leren pak raad ik je wel aan! Een schuiver op asfalt is niet leuk, maar in je crossoutfit absoluut slecht voor je dunne velletje (met ingebrand polyester...)

Veel plezier daar trouwens! Groet, Marten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 22 Jul. 2008, 1:03    Onderwerp: Re: circuit Reageer met quote

Onno schreef:
Quote:
of je met je akra's op het cirquit mag lijkt me duidelijk alleen met de db killers erin en ervaring met een lc8 op het cirquit
welke lc8 de adventure de superduke de superenduro de supermotard
kan met allemaal maar met welke banden wil je zeker weten[/code]


Ik snap niet wat je bedoelt.....
het enige wat ik me afvroeg is of er iemand van hier al eens met Akra's op het circuit gereden had ivm het geluid. Ik heb dB killers. bedoel je dat je zelf al eens op het circuit gereden hebt met je LC8 en akra's ? Ik heb een 990 adventure.


ik heb meerdere keren met een 950sm gereden op het circuit van zolder (B), met akra's en daar moet je onder de 98DB blijven, met db killers erin moet dit zeker lukken,
ik heb wel eens gezien hoe iemand met dam uitlaatjes onder zijn superduke naar huis werd gestuurd, dus voorkomen is beter dan genezen
suc 6 het is zeker big FUN om eens een dagje te scheuren ook met een adventure maar met een setje 17inch heb je wel meer wegligging thumbsup thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif