lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Even voorstellen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ties



Geregistreerd op: 12-5-2005
Berichten: 38
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 12 Mei. 2005, 22:59    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en stel me met plezier even voor. Ik ben Ties, 43 lentes jong, werkzaam in de journalistiek, wonend in Amsterdam in mijn eentje en enthousiast motorrijder sinds 1989.

Ik reed tot een maand geleden BMW R 1200 GS, totdat hij īs nachts voor mijn deur werd gestolen. Dit ondanks 2 kettingsloten, alarminstallatie en een onopvallende hoes eromheen.

De verzekering heeft netjes uitbetaald, en na diverse proefritten op onder meer BMW R 1200 RT en KTM 640 Adventure heb ik voor de 950 Adventure gekozen.

De verkoper moest wel op me inpraten, want ik vond het maar een vreemd ding om te zien. Maar na 5 minuten in het zadel was ik verkocht! In vergelijking met de 1200 GS heeft hij diverse eigenaardigheden die hem in mijn ogen juist karaktervol maken. De 1200 GS is een superiets, maar voor mij persoonlijk iets te gepolijst.

Zaterdag kan ik mijn gloednieuwe fietsje ophalen, en zie ik uit naar vele fijne en veilige kilometers.

Ik wens jullie hetzelfde!

Hartelijke groet,

ties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 12 Mei. 2005, 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Ties,

Ik denk dat je met je omschrijving al wel de spijker op de kop slaat: LC8 heeft karakter (of je dat nu wilt of niet) en 1200GS niet Smile

Vragen zijn wel kom (evt eerst zoekfunctie raadplegen), daarvoor is het forum

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Mei. 2005, 6:42    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoel je hiermee dat een gs 1200 perfect is en een lc 8 net niet. tongue
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gre



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 18
Woonplaats: Ronse (Belgium)

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Mei. 2005, 12:32    Onderwerp: Reageer met quote

De verzekering heeft netjes betaald? Voor diefstal? In Belgie kan ik die van mij niet eens verzekeren voor diefstal (denk ik toch dat het zo was). Te risicovol. Kloteverzekeringen.
Altijd hetzelfde.

_________________
KTM 950 Adventure 2004 black
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif