lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

OER ( Oost Europa Rally)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BikeBrother



Geregistreerd op: 16-4-2006
Berichten: 356
Woonplaats: Veluwe

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Nov. 2008, 17:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

ik ben voor de OER ook afgehaakt wegens de prijs. (ken ik een nieuwe offroad uitrusting voor kopen, plus GPS).
ik denk aan de EAR voor volgend jaar (wat het was gaaf dit jaar in de pyreneen). en kost ivm de OER weinig. maar een gezamelijke offroad trip naar Albanie ben ik ook voor te porren.
we moeten maar eens plannen gaan smeden.....

grts,
udo

_________________
KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 11 Nov. 2008, 8:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap de argumenten, maar jongens: Een Rally (compleet georganiseerd) vergelijken met een prive reis is natuurlijk geen vergelijking.

Een reis is geen Rally en vv, je gaat toch ook geen B*M met KTM vergelijk lipsrsealed2

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Di, 11 Nov. 2008, 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

hm,

de prijzen van enduromania al eens bekeken?

EDIT:

Dit is trouwens een prijsopgave van die OER-jongens, want ik had wel degelijk interesse. Het moge echter zeer duidelijk zijn dat je er met 1000 euro niet komt:

"per persoon is de inschrijving EUR 1675,-
Hiervoor krijg je 9 hotel overnachtingen en ondersteuning.

Een eigen service auto met 1 persoon kost EUR 1000,-
elke 2de of derde persoon kost EUR 750,-

Deze bedragen hebben alles te maken met de maaltijden en de overnachtingen.

"

Dus je wilt meedoen = 1675 euro
Je rijdt je moto naar ginder op een aanhangwagen en gebruikt de trekwagen als servicewagen = 1000 euro.

Wil je niet dat de chauffeur zich steendood verveelt en wil je dus nog iemand anders meenemen = 750 euro.

Tel maar op.

Nu ja, je kan nooit de rekening van iemand anders maken eh grin

_________________
mijn nieuwe nick is Muug


Laatst aangepast door Aleph op Di, 11 Nov. 2008, 14:28, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dennis The Menace



Geregistreerd op: 11-9-2007
Berichten: 202
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Di, 11 Nov. 2008, 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Ik snap de argumenten, maar jongens: Een Rally (compleet georganiseerd) vergelijken met een prive reis is natuurlijk geen vergelijking.

Een reis is geen Rally en vv, je gaat toch ook geen B*M met KTM vergelijk lipsrsealed2
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de prijs voor die rally niet te duur. Ik begrijp ook wel dat er heel wat bij komt kijken om zoiets te organiseren en tenslotte moet bij iedereen de kachel roken, maar met alles wat er nog even bij komt kijken gaat het aardig in de papieren lopen. Dus mijn mening is: Rally is niet te duur maar kost in zijn totaliteit best behoorlijk geld. Maar het lijkt me nog steeds mooi om eens te rijden, dus als het dit jaar niets wordt dan waarschijnlijk volgend jaar! thumbsup Ik ben nog wat in twijfel want na terugkomst van de OER zou ik dan binnen twee weken weer vertrekken voor het EAR treffen. Dus het is een beetje een drukke maand dan stars Maar aan de andere kant '' je bent langer dood dan dat je leeft '' grin2
_________________
Niets doen kost net zoveel tijd !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Dec. 2008, 0:37    Onderwerp: Reageer met quote

De belangstelling voor de OER is momenteel erg groot, het buitenland begint ook iets te leven.
De presentatie in Lochem is erg goed gelopen, ook hier weer een hoop toezeggingen.
Als elke toezegging een inschrijving wordt, moeten we nee gaan verkopen.
In de Moto73 van 11-23 december staat een erg duidelijk artikel over de OER met alle info.
Om eens met ons kennis te maken hebben we een erg leuk weekend op een toplocatie.
De zaterdag wordt voorzien van een Trial proef en een navigatie proef, ook zijn we nog bezig met een crossproef, daar je op een crossbaan een knmv pas moet hebben is dit lastig, maar er is hoop.
Dit hele weekend kost EUR 95, all in. Info http://www.oosteuroparally.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=1
Ik ben het eens dat de OER niet goedkoop is, maar het evenement heeft tot nu toe alleen maar gekost en zonder de inzet van vrijwilligers kunnen we dit evenement al helemaal niet draaien.
Zeker kun je voor het inschrijfgeld mooi met je partner op vakantie en dat moet je zeker ook doen.
De SE is finaal stuk gelopen mede door het uitzetten van de OER , De SE is nu weer helemaal top en ik heb Arco er blij mee kunnen maken.
Zelf heb ik een 950S van 2005 teruggekocht, niet voor de OER maar om lekker op vakantie te gaan
De LC8 blijft voor mij de perfecte bike.
Groet Gerjan.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Dec. 2008, 2:46    Onderwerp: Reageer met quote

De SE is finaal stuk gelopen ???? leg eens uit huh2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Dec. 2008, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Gerjan,

Ik zie dat je nog steeds gesponsord word door Sommer KTM. Hoe zit dat nou nu der Alte Sommer weg is.
Wat is het max aantal inschrijvingen voor 2009.

Gr Koen

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter



Geregistreerd op: 22-10-2006
Berichten: 248
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Dec. 2008, 13:00    Onderwerp: Reageer met quote

Wat betreft de kosten is het maar net hoe je er mee omgaat. Ik ben zelf naar Polen gereden (met onderweg een goedkope overnachting) en heb mijn offroadspullen met de wielen met noppenbanden in een gehuurde kist damen met de wielen met noppenbanden meegegeven met de servicetruck. Dan zijn alleen de extra kosten de benzine heen en terug naar Polen en tijdens de rally en de kosten voor transport van de spullen en dat is niet zo duur.
_________________
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Dec. 2008, 19:13    Onderwerp: Reageer met quote

De OER is een sportief evenement met een beperkt aantal deelnemers, de totale groep wordt nooit groter als 100 man, zeg 75 rijders.
Met als hoofdreden dat gezelligheid vooropstaat en dat we niet willen opvallen. Het aantal rijders hangt ook nog af van de logistiek, dit ga ik nu bekijken wat mogelijk is. Vermoedelijk gaan er 2 monteurs mee met materiaal , hiernaast gaan Ewout en vermoedelijk Marnix beiden veel Dakar ervaring, mee op de motor als vliegende monteur. KTM Sommer nu Team West geheten is geen sponsor, wij maken over en weer reclame. De nieuwe directeur Thomas Holte is zeker OER gezind evenals de Directeur van KTM Duitsland, geld zal er nooit uitkomen. De OER is en blijft nou eenmaal een kleine rally.
De SE heeft altijd wat water gebruikt, daarnaast rij ik minimaal 1200km voor 300km OER route. Dit gaat altijd met tijdgebrek, gevolg weinig onderhoud en als je radiateur volledig dichtzit raakt het ding aan de kook op moeilijke en lange passage, dezer stukken komen trouwens niet in de OER.
Tijdens de Dalmatia Rally is op grote snelheid het krukaslager stuk gelopen, gevolg het hele blok naar de kloten, jawel incl. Cilinders. Raar was dat zowel in de cilinders als het waterpomphuis brandplekken te zien waren, Heb ik ooit gereden zonder of weinig water ? ik weet het niet.
Feit is dat een 950 blok onverwoestbaar is, het hele blok is nu weer nieuw. Ik heb hem gewoon zelf gemarteld en misschien wat pech gehad. Echter heb ik nu een 690 daar deze een stuk lichter is en dat is een stuk veiliger daar ik altijd alleen op pad ben op eenzame plekken.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Dec. 2008, 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

IVM voorbereidingen en deelnames: heb ik een NIEUW TOPIC aangemaakt voor OER2009.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif