lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

adventure kopen: verschil adventure S, niet S, 2

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Noppie



Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 155

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Mei. 2005, 23:21    Onderwerp: adventure kopen: verschil adventure S, niet S, 2 Reageer met quote

Hier het zelfde maar dan in Apeldoorn, ook heb ik op de zwarte adventure een rondje gemaakt. iloveyou iloveyou thumbsup thumbsup Mijn besluit staat nu vast. Er gaat er een komen. Ik weet nog niet wanneer maar wel snel.

Wie kan mij verteleen wat de verschillen zijn tussen een S en een gewone? En is het die 400 ? waard?


Grtzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Mei. 2005, 23:30    Onderwerp: d Reageer met quote

Noppie 30 schreef:
Hier het zelfde maar dan in Apeldoorn, ook heb ik op de zwarte adventure een rondje gemaakt. iloveyou iloveyou thumbsup thumbsup Mijn besluit staat nu vast. Er gaat er een komen. Ik weet nog niet wanneer maar wel snel.

Wie kan mij verteleen wat de verschillen zijn tussen een S en een gewone? En is het die 400 € waard?


Grtzz


Er is zelfs nog verschil tussen de 2005 S en van daarvoor.

De eerste S sen (2003 en 2004) zijn nl de echte S sen. wink3

In 2005 is de S nl verlaagd tov daarvoor.

Kortom: de S is hoger als de non-S, en de oude S is de allerhoogste grin

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Noppie



Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 155

BerichtGeplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 0:00    Onderwerp: Reageer met quote

En nog als toevoeging de vraag: Als ik hier zo lees passen jullie nogal wat aan qua techniek aan de LC8? Is dit noodzakelijk of kan je er ook gewoon mee rijden? Zo nee kan ik hier iemand vinden die mij ermee kan helpen? Want ik weet wel hoe ik een keuken moet verbouwen maar daar blijf ik liever af. Toch ben ik niet te beroerd om iets te leren en wil het dus samen danwel onder auspicieen doen van iemand met verstand van zaken (Lees ik ben hollander en heb geen zin om een vermogen naar mijn dealer te brengen)


Grtzz en bedankt voor de reacties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 0:12    Onderwerp: d Reageer met quote

Beurten moet je toch bij de dealer laten doen, want anders vervalt je garantie,(drie jaar pleased ).

En al dat aanpassen en verbeteren is, zeker als je er niet mee het zand in duikt, niet noodzakelijk hoor.

Alleen op tijd een beurt en verder lekker rijden kan ook.

Maarja, veel KTM rijders zijn nou eenmaal dwangmatige sleutelaars,
en het MOET en KAN nou eenmaal altijd beter.

Om je de waarheid te zeggen, al dat sleutelen vind ik (bijna) nog leuker als het rijden grin

groet Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Noppie



Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 155

BerichtGeplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 11:05    Onderwerp: Reageer met quote

Nou ik ben bang dat mijn LC8 meerendeel op de weg zijn kilometers zal maken. Ik heb een LC4 voor het betere off-road werk. Toch zal heus de LC* wel eens een stukkie zand zien. En wil ik ook dit toerritje gaan maken http://www.centopassi.com .


Grtzz en Ik ga wel wat proberen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif