Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 30 Apr. 2005, 22:04 Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro |
|
|
Daan schreef: | Lijkt me wel wat voor DR Bean,
Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje. |
nope.. tis precies waarom ik ook niet snel de HP2 zou kopen (effe aangenomen dat ie ook zonder bmw logo verkrijgbaar is ):
- te kleine tank
- geen bagagemoeglijkheid
kortom: Voor de echte hardenduro is ie niet geschikt, maar voor reizen en rally ook weer niet.
Ik vraag me trouwens erg af waarom ktm die 2 schijven voor heeft laten zitten (tis maar een tekening hoor..). Het is al bewezen dat ie met 1 schijf en passende rempomp nagenoeg net zo goed remt, en het scheelt dik 1,5 kg onafgeveerd gewicht!
verder lijkt het veel op een gewone lc8, met wat langere vering en supermotard plastic.
Zouden ze het ding nou een carburateur geven die zich niet verslikt op de knippen??
ps.: ben benieuwd heo dat bij Meoni's bike was... zouden ze daar toch FCR's ingekregen hebben??
grts
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Za, 30 Apr. 2005, 22:11 Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro |
|
|
Dr_Bean schreef: | Daan schreef: | Lijkt me wel wat voor DR Bean,
Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje. |
nope.. tis precies waarom ik ook niet snel de HP2 zou kopen (effe aangenomen dat ie ook zonder bmw logo verkrijgbaar is ):
- te kleine tank
- geen bagagemoeglijkheid
kortom: Voor de echte hardenduro is ie niet geschikt, maar voor reizen en rally ook weer niet.
Ik vraag me trouwens erg af waarom ktm die 2 schijven voor heeft laten zitten (tis maar een tekening hoor..). Het is al bewezen dat ie met 1 schijf en passende rempomp nagenoeg net zo goed remt, en het scheelt dik 1,5 kg onafgeveerd gewicht!
verder lijkt het veel op een gewone lc8, met wat langere vering en supermotard plastic.
Zouden ze het ding nou een carburateur geven die zich niet verslikt op de knippen??
ps.: ben benieuwd heo dat bij Meoni's bike was... zouden ze daar toch FCR's ingekregen hebben??
grts |
Tja, dat verslikken komt doordat de schuiven aan die verhipte membramen hangen, rechtstreeks aan de kabel is beter.
Zal wel met het millieu te maken hebben.
Maar... op de lc8 LIGGEN de schuiven toch??
Hoe kunnen ze dan gaan stuiteren?
Daan
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 1 Mei. 2005, 1:50 Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro |
|
|
Daan schreef: | Lijkt me wel wat voor DR Bean,
Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje. |
foto is gewoon de 950sm lc8, met cross-veren en wielen,denk LC 4 setje
en tank is toch nog 18 liter hoor ?????? lijkt me wel leuk om mee te spelen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|
Powered by phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by
|