Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gijssie2

|
Geplaatst: Do, 27 Mrt. 2008, 13:33 Onderwerp: kofferset |
|
|
Ik ben van plan zo'n kofferset op mijn Adv.S te zetten,maar als je een set kunstof koffers koopt,2zij-en een topkoffer tegelijk kun je die dan met 1 sleutel bedienen,of krijg je voor elke koffer een andere sleutel? Dat lijkt me nl. niet handig. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Do, 27 Mrt. 2008, 15:56 Onderwerp: Re: kofferset |
|
|
gijssie2 schreef: | Ik ben van plan zo'n kofferset op mijn Adv.S te zetten,maar als je een set kunstof koffers koopt,2zij-en een topkoffer tegelijk kun je die dan met 1 sleutel bedienen,of krijg je voor elke koffer een andere sleutel? Dat lijkt me nl. niet handig. |
als je ze als set koopt krijg je een stuk of 5 a 6 sleutels (juiste aantal weet ik niet vanbuiten maar het zijn er een heleboel).
Leuke is dat het allemaal dezelfde sloten zijn (bij mij toch) dus ook dezelfde sleutel.
1 sleutel aan de contactsleutel, 1 bij de reserve sleutel, 1 in de garage, 1 in de werkplaats, ... |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|