lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Doe me toch maar een SE…

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Mrt. 2008, 20:51    Onderwerp: Doe me toch maar een SE… Reageer met quote

Was al een tijdje opzoek naar een iets meer off road gerichte fiets als opvolger voor mijn GS1150. Volgens de gegevens op papier moest het een KTM adventure S worden. Na verschillende proefritten vond ik de zit houding niet helemaal naar mijn zin.
Tijdens een KTM dag ook verschillende keren op een 950 Super Enduro gereden, en daar kwam ik eigenlijk niet meer van los. Lekker groot, stabiel en wat een fun. Tijdens mijn verdere zoek tocht bleef ik maar naar de SE kwijlen en schuimde ik het internet af naar info. Hier zag ik dat veel mensen de SE gebruiken voor meer dan alleen naast de weg. Ook de after markt werd steed groter…koffer (zega) enz. en zelf een windscherm.

Het idee om van een basic Endure/cross fiets een werk/woon/reis/off road fiets te maken beviel me eigenlijk wel.

Het begin is gemaakt en er staat nu een mooie nieuwe (overjarige) SE in mijn schuur. grin

Groetjes Remmie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Mrt. 2008, 22:31    Onderwerp: Re: Doe me toch maar een SE… Reageer met quote

Remmie schreef:
Was al een tijdje opzoek naar een iets meer off road gerichte fiets als opvolger voor mijn GS1150. Volgens de gegevens op papier moest het een KTM adventure S worden. Na verschillende proefritten vond ik de zit houding niet helemaal naar mijn zin.
Tijdens een KTM dag ook verschillende keren op een 950 Super Enduro gereden, en daar kwam ik eigenlijk niet meer van los. Lekker groot, stabiel en wat een fun. Tijdens mijn verdere zoek tocht bleef ik maar naar de SE kwijlen en schuimde ik het internet af naar info. Hier zag ik dat veel mensen de SE gebruiken voor meer dan alleen naast de weg. Ook de after markt werd steed groter…koffer (zega) enz. en zelf een windscherm.

Het idee om van een basic Endure/cross fiets een werk/woon/reis/off road fiets te maken beviel me eigenlijk wel.

Het begin is gemaakt en er staat nu een mooie nieuwe (overjarige) SE in mijn schuur. grin

Groetjes Remmie.


gefeliciteerd met je nieuwe aankoop (FOTO) en ja met een KTM zijn alle wegen te berijden thumbsup thumbsup laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
neo



Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 207
Woonplaats: Midlaren, Drenthe

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2008, 10:51    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt de beste keuze gemaakt!

Hoop niet dat je er een windscherm op zet, koop dan een BMW R 75/5 of zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peter



Geregistreerd op: 22-10-2006
Berichten: 248
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2008, 11:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me d'r wel iets bij voorstellen dat je voor het praktische nut iets monteert om het woon-werk wat prettiger te maken. Als het er maar snel af kan om met het monstertje lekker te gaan spelen. En een licht rallykuipje kan ook best wel aardig zijn denk ik zo. Het comfort van een Adventure en de eigenschappen (wendbaarheid, vering) van een SE. Elke motor is een fabriekscompromis waar je iets mee kunt doen om te customisen. Zelfs een SE... wideeyed
_________________
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
G-Spot



Geregistreerd op: 18-7-2006
Berichten: 135
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2008, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Haaaa gefeliciteerd, weer één erbij !

mischien heb ik t mis hoor, maar had jij op t GS paasweekend niet dat mooie rallypak gewonnen ?

_________________
Nieuwe CV-ketel nodig ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Ma, 3 Mrt. 2008, 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
G-Spot
mischien heb ik t mis hoor, maar had jij op t GS paasweekend niet dat mooie rallypak gewonnen ?


Ja dat was ik… Smile
En dat rallypak draag ik nog steeds (ben er nog steeds erg blij mee)
En een blauw pak op een KTM staat niet verkeerd… thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
G-Spot



Geregistreerd op: 18-7-2006
Berichten: 135
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Wo, 5 Mrt. 2008, 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

ja, ik dacht al. Nou heb ik er een gezicht bij.
Hartstikke gaaf dat je een SE hebt. Veel plezier ermee.

_________________
Nieuwe CV-ketel nodig ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Zo, 9 Mrt. 2008, 10:29    Onderwerp: Reageer met quote

Okay.....Foto Smile




Remmie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Di, 11 Mrt. 2008, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Remmie kerel van harte, Ik mag het niet zeggen maar je hebt de meest perfecte motor ooit gekocht ! Maar ik wist niet dat ze zo mooi waren !!

Maar UUHHH kuipje / scherm is echt vloeken, maar die uitlaten moeten er af Een SE met Akra is zo bruut.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 11 Mrt. 2008, 18:36    Onderwerp: Reageer met quote

Waldbrowser schreef:

Maar UUHHH kuipje / scherm is echt vloeken, maar die uitlaten moeten er af Een SE met Akra is zo bruut.


Het scherm wat ik bedoel heb ik op ADV forum gezien smiley en is alleen bedoeld voor lange ritten naar de Pyreneeën of zo. Het kan er zo af, ziet met klitteband vast.

vraagje over de uitlaten:
Ik mooie Leo's gezien die vind ik persoonlijk mooier asl Akra. wideeyed (aluminium vind ik mooier..)
En deze zijn de helft goedkoper. Zijn die ook goed of gaat er niks boven Akra's....zo ja waarom thinking

Remmie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Di, 11 Mrt. 2008, 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

vraagje over de uitlaten:
Ik mooie Leo's gezien die vind ik persoonlijk mooier asl Akra. wideeyed (aluminium vind ik mooier..)
En deze zijn de helft goedkoper. Zijn die ook goed of gaat er niks boven Akra's....zo ja waarom thinking

Remmie[/quote]8
Gewoon doen wat je leuk vindt, De LC8 moet flow hebben lees geen weerstand. Met de Akra komt hij probleemloos de zandduinen door, ze wegen niets, en het geluid is zeker binnen de normen. Maar zonder DB- killer BROOOOOAAAAAAAAAAAA, jawel een echte Joe Bar bike.
maar helaas ik ken alleen de Akra, wel moet na montage van een andere uitlaat het mileu set verwijderd worden !!

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 11 Mrt. 2008, 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Waldbrowser schreef:
wel moet na montage van een andere uitlaat het mileu set verwijderd worden !!


moet er nog meer gedaan worden of is dat alles...
Ik bedoel naalden in carb. omhoog..
m.a.v. kan ik het zelf of moet hij daarna weer bij de dealer opnieuw afgesteld worden thinking

Mileu set verwijderen kam op verschillende manier. afstoppen af compleet demonteren. maar is dat alles?

Remmie happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif