Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6727 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do, 21 Apr. 2005, 23:27 Onderwerp: gespot! |
|
|
Volgens mij zag ik net 2 bekende LC8en staan bij een zekere B... motors
En wie van jullie heeft de superduke meegenomen?? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Do, 21 Apr. 2005, 23:39 Onderwerp: |
|
|
Beide broertjes moeten even ge-finetuned worden i.v.m. de Wings en Sommer's door.
Naalden omhoog of andere sproeiers ,...géén idee, ....ik laat het maar aan Al.... over !
wat denk jij,...zijn ze in goede handen ?
....en de Duke,...nee joh,...die tijd hebben we gehad ,...blijft wel een prachtmachine.
zie test: SuperDuke
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Laatst aangepast door Theo.nl op Vr, 22 Apr. 2005, 7:02, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6727 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do, 21 Apr. 2005, 23:55 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: | Beide broertjes moeten even ge-finetuned worden i.v.m. de Wings en Sommer's door.
wat denk jij,...zijn ze in goede handen ?
|
ik dacht al wel dat jullie het waren
Euhm.. ja hoor Al... maakt er wel wat moois van
misschien lijkt het allemaal niet zo enorm profi als bij Sommer, maar Al.... zit al lang in het vak en kan volgens mij op gevoel een heleboel wat met meten niet te vangen is.
Maar euhm.. tis wel druk bij ze op het moment! tjezus!
Ik moest iedereen daar wegsturen van Al... hij wilde geen klanten meer hebben, 't was hem veel te druk
Ik moest maar snel stoppen met het forum zij hij!
grts _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2005, 7:02 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Ik moest iedereen daar wegsturen van Al... hij wilde geen klanten meer hebben, 't was hem veel te druk
|
Helemaal mee eens,....hij moet rustig kunnen werken aan (onze) brommers !
Even over de positie van de naalden, ik kwam namelijk dit stukje tegen op het 950-forum en heb dit uitgeprint en aan Al.... gegeven.
positie gasnaalden
Zegt jouw dit iets Gerben ?? _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 23 Apr. 2005, 13:37 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de mijne net weer opgehaald, en hij loopt als een zonnetje, !
.....en als een raket !
De restricties zijn eraf en de positie van de naalden is ééntje omhoog !
Ze hebben ook nog wat met de sproeiers geprobeerd, maar daar knapte de mijne niet van op.
Het word al met al een lekker bommetje op wielen, geschikt voor allerlei tripjes,...begin de LC8 steeds meer te waarderen.
Echt een LC8 kopen en gaan rijden is een echt Adventure ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Za, 23 Apr. 2005, 15:43 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: | Ik heb de mijne net weer opgehaald, en hij loopt als een zonnetje, !
.....en als een raket !
De restricties zijn eraf en de positie van de naalden is ééntje omhoog !
Ze hebben ook nog wat met de sproeiers geprobeerd, maar daar knapte de mijne niet van op.
Het word al met al een lekker bommetje op wielen, geschikt voor allerlei tripjes,...begin de LC8 steeds meer te waarderen.
Echt een LC8 kopen en gaan rijden is een echt Adventure ! |
Fijn dattie weer goed loopt,
Dat moet een klus zijn, dat afstellen ik bedoel eerst andere sproeiers,
als dat niet bevalt, dan moeten de carburateurs er weer af, sproeiers terug, dan naalden omhoog, enz!
Ik heb destijds zelf de naalden omhoog gebracht, maar was er wel een paar uur mee bezig
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 23 Apr. 2005, 17:04 Onderwerp: |
|
|
Hij liep al héél goed, alleen met de dempers en sommers-deksel, zou ie nog beter kunnen door een afstelsessie !
En er zaten ook nog restrictie's op de bike die normaal bij de 1000km beurt worden verwijderd.
Kortom.....hij loopt nu nog beter !
Het was inderdaad wel veel werk, maar ze laten 1 tankdeel zitten, zodat ze nog kunnen rijden en sleutelen.
De bak moet batuurlijk wel iedere keer open en dicht dat wel en dit was niet de eerste die ze deden,....ze weten wat te doen !
Ik ben wel benieuwd of ie look ekker loopt en nog zo goed aan het gas hangt als nu, als we de Dolomieten in gaan over 2 weken.
In de 1e versnelling door smalle hairpins en ijle lucht !
Maar dat zal wel goed komen,....hij komt immmers uit een Alpenland ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Za, 23 Apr. 2005, 21:47 Onderwerp: d |
|
|
Wij gaan ook een weekje Dolomieten doen in augustus, (vrouwtje achterop).
5 dagen daar in een hotel in Ortisei, roadbooks zijn daar aanwezig voor elke dag een toerrit.
Ben benieuwd, es ff proberen of ik in de bochten de koffers aan de grond krijg
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Za, 23 Apr. 2005, 23:39 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: |
En er zaten ook nog restrictie's op de bike die normaal bij de 1000km beurt worden verwijderd.
Kortom.....hij loopt nu nog beter !
! |
Kan een van jullie mij ook vertellen wat deze restricties zijn?
Groten Johan |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Zo, 24 Apr. 2005, 1:09 Onderwerp: |
|
|
Ergens een stekkertje los, en hier en daar wat afkoppelen,....heb géén idee wat het exact is,...ik laat het maar aan de experts over ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Zo, 24 Apr. 2005, 1:39 Onderwerp: |
|
|
Die van mij ook zaterdagmorgen opgehaald. A had geen tijd gehad om alles perfect af te stellen zoals bij Theo. Wel nauwkeurig gesynst en Sommer deckel gemonteerd. Resultaat: loopt wel veel mooier en hikt minder bij lage toeren. Wel slaat hij steeds 1 x af na ca. 10 minuten rijden bij b.v stilstaan voor stoplicht Ook bij propje tussengas bij terugschakelen knal ie wel eens...
Hij loopt wel beter maar kan wellicht nog beter (zei A ok al) zal die van Theo eens moeten berijden om de verschillen te ondervinden. We zijn allebei kritisch
Reinier
ps weet niet of de naalden verzet zijn |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Zo, 24 Apr. 2005, 8:05 Onderwerp: d |
|
|
Theo.nl schreef: | Ergens een stekkertje los, en hier en daar wat afkoppelen,....heb géén idee wat het exact is,...ik laat het maar aan de experts over ! |
Is EPC, (electronic power control)
Zie verslag van DR Bean, stekkertjes los is uitschakelen, verwijderen is beter, minder slangen troep en in stoffige omstandigheden kan er nu nog vuil boven de gasschuif membramen terechtkomen.
(tenzij ook de slangen afgestopt zijn, wat mijn eerste dealer niet had gedaan).
Daan |
|
Naar boven |
|
|
|