Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gianni
|
Geplaatst: Di, 5 Feb. 2008, 13:30 Onderwerp: Adventure met blok RC8 |
|
|
Iemand hier al iets over vernomen.
Zou me niet verbazen als we dit blok op termijn in de adventure terug vinden mogelijk in een andere versie, meer koppel en straatgericht ?
Volgens de geruchten zoden ze hier bij Ktm reeds plannen voor hebben, een adventure die veel meer straatgericht is en een pure "spartaanse" ralley versie.
idee lijkt me niet zo onrealistisch echter ik denk dat dit toch snel nog een twee tal jaar zal duren |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 5 Feb. 2008, 21:32 Onderwerp: |
|
|
De kans dat er een grotere adventuire komt lijkt me heel reeel, die geruchten gaan ook rond.
Tot nu toe heeft KTM echter heel duidelijk NEE gezegd tegen een echte rally-versie van de adventure (daar is meermalig om gevraagd door het duitse forum).
Wie puur wil.. moet een SE kopen, of een echte 1 cilinder rally.
't zou mij dus verbazen als er een Adventure-R(ally) komt. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
prvds

|
|
Naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Di, 5 Feb. 2008, 23:08 Onderwerp: |
|
|
Nadat de LC8 Rally voor de rallysport in de ban is gedaan lijkt KTM er voor gekozen te hebben om de Adventure als (allroad) travelmotor te positioneren en de 1 cilinder als rallymotor. De SE is weer meer enduro dan rally tenslotte. Het lijkt me logisch dat daar mee doorgaan. _________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
 |
|