lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Wie wil mij helpen zijn originele uitlaten uit te lenen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
agroenew



Geregistreerd op: 21-1-2008
Berichten: 4
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Jan. 2008, 22:31    Onderwerp: Wie wil mij helpen zijn originele uitlaten uit te lenen Reageer met quote

Beste Heren,

Yes yes, vandaag heb ik ook een Super Moto! rolleyes2 Joepie. Rechtstreek uit Belgie geimporteerd!! Busje gehuurd, 950SM erin, aan de touwtjes hangen en terug touren in busje...! zie pic. Hij heeft het gelukkig overleefd.

Helaas, helaas is de oude belgische eigenaar zijn originele knalpijpen kwijtgeraakt furious3 . Te grote villa! Heb ik weer!

Echter, as. maandag heb ik een keuring bij de RDW staan, en ik kan moeilijk met open Akra's aankomen rijden. Mag ik gelijk rechtomkeer. undecided (wel een vet geluid zeg) Dus heb ik een vraag, nee, een verzoek, nee een smeekbede stars of iemand zijn originele knalpijpen even wilt uitlenen voor 1 dag? evt. tegen een kleine vergoeding. Liefst iemand uit de omstreek van A'dam of Breda? Zodat ik door de keuring kom voor mijn kenteken bewijs.

Je kunt me bereiken per email of per telefoon nummer 06 38 22 72 38.

Alvast een grote dank.

Grt.
Andre



KTM 950 Eerste foto's lc8.jpg
 Beschrijving:
KTM hangt in de touwen
 Bestandsgrootte:  41.42 KB
 Weergegeven:  6504 keer

KTM 950 Eerste foto's lc8.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
peet



Geregistreerd op: 2-12-2007
Berichten: 55
Woonplaats: Zevenbergen

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Jan. 2008, 22:47    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, Ik wil ze wel ruilen tegen mijn originele einddempers.
Jij mijn originele en ik jouw akrapovic. De origininele zitten bij mij nu op mijn 950 SMR en zijn in goede staat.

groeten
Peter
Zevenbergen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 6:27    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou zeggen rij even naar verpalen ktm dealer heb je direct een goed
adres voor je onderhoud
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

Brouwer zwartebroek heeft vast en zeker ook wel een setje liggen,
en met die mannen valt altijd wel wat te regelen wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 15:41    Onderwerp: Reageer met quote

Die van mij mag je eens gebruiken voor 1 dag hoor.....maar woon wel in belgie voorbij antwerpen.........das wel ver he........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag de mijne waarschijnlijk wel lenen, want die liggen bij Brouwer ZB op de plank: Ik heb ze meteen ingeruild bij aankoop van de nieuwe fiets tegen een setje Akra's


ps.: Akra's met dB killers zijn ook TUV en zouden volgens mij ook gewoon door de keuring moeten komen. Maar goed, beter het zekere voor het onzekere.. 2x gaan is ook niet leuk.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Peter



Geregistreerd op: 22-10-2006
Berichten: 248
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een tijdje geleden 2 originele uitlaten gekocht van Steven die nu in Afrika zijn LC8 aan het testen is. Ik moet ze alleen nog ophalen bij zijn ouders (boven Alkmaar). Ik hoef zelf die kant niet op, maar je mag ze van mij daar ophalen en dan zien we daarna wel hoe ik ze weer in Diemen krijg (Nb. je woont toch bij mij om de hoek in Amsterdam?)
_________________
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
agroenew



Geregistreerd op: 21-1-2008
Berichten: 4
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Peter schreef:
Ik heb een tijdje geleden 2 originele uitlaten gekocht van Steven die nu in Afrika zijn LC8 aan het testen is. Ik moet ze alleen nog ophalen bij zijn ouders (boven Alkmaar). Ik hoef zelf die kant niet op, maar je mag ze van mij daar ophalen en dan zien we daarna wel hoe ik ze weer in Diemen krijg (Nb. je woont toch bij mij om de hoek in Amsterdam?)


Hoi Peter & Dr_Bean,

Hartstikke tof van jullie. thumbsup Echter er is een heel toeschiettelijke dame (motor forum KTM950) op een Super Enduro, G-spot genaamd, die haar potjes aan mij heeft uitgeleend. Ik heb ze inmiddels in het bezit, en ze passen erop! Zijn namelijk identiek. Dus maandag op weg naar de RDW, en twee weken later ga ik de wegen in en rondom A'dam onveilig maken! laugh

Maar wat een geweldige medium zo'n Forum. Jullie hebben een actief lid erbij gekregen!

Grt. André
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 21:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ah mooi. Succes bij de RDW.

we zien je.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Georgie



Geregistreerd op: 15-11-2006
Berichten: 44
Woonplaats: W-Vl

BerichtGeplaatst: Di, 19 Feb. 2008, 11:02    Onderwerp: Re: Wie wil mij helpen zijn originele uitlaten uit te lenen Reageer met quote

agroenew schreef:
Beste Heren,
Yes yes, vandaag heb ik ook een Super Moto! rolleyes2 Joepie. Rechtstreek uit Belgie geimporteerd!! Busje gehuurd, 950SM erin, aan de touwtjes hangen en terug touren in busje...! zie pic. Hij heeft het gelukkig overleefd.

Helaas, helaas is de oude belgische eigenaar zijn originele knalpijpen kwijtgeraakt furious3 . Te grote villa! Heb ik weer!
...
Grt.
Andre


Je hebt de groeten van de verkoper
Oja, 'k heb die 950SM ook ff gereden
je hebt er een hele mooie kunnen kopen
succes
CU
Georgie

_________________
liever koppel dan pk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif