lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM verdelers in zuid west vlaanderen (B)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frederik



Geregistreerd op: 30-11-2007
Berichten: 220

BerichtGeplaatst: Do, 6 Dec. 2007, 15:45    Onderwerp: KTM verdelers in zuid west vlaanderen (B) Reageer met quote

Laat maar komen positieve en negatieve reakties !! Geen blad voor de mond.

Of zit iedereen hier in NL ?

Ik ga ervan uit dat dit een onafhankelijk niet gesponsord forum is, niet zoiets als bij herr bmw waar je dan plotseling van het forum vliegt ... wegens een toevallige technische ... Mocht dit toch hier niet onafhankelijk zijn ... mij gewoon informeren, ik ga dan wel elders te rade.


Frederik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Dec. 2007, 7:00    Onderwerp: Reageer met quote

als je eens op de ktm site kijkt zie je dat er geen zit in west vlaanderen tongue2 wink3 sint niklaas is dichts voor je laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frederik



Geregistreerd op: 30-11-2007
Berichten: 220

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Dec. 2007, 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

Toch wel, naast BM Center in Ruddervoorde, Hautekiet, en één in Waregem Desmet.

Aardrijkskunde was nu ook niet mijn topvak, maar waregem en ruddervoorde ligt nog altijd in west vlaanderen. Maar ja ik woon hier dan ook in die regio hé.

Voor diegenen die het nog niet wisten, Kortrijk (B) ligt in de metropool van Groot Rijsel en telt meer inwoners dan de kleine metropool Antwerpen (dat wou ik al altijd eens kwijt zi. Hopelijk leest geheel Antwerpen nu dit bericht) rolleyes4 De meeste ginder denken nog steeds dat Antwerpen zoals in de 15 de eeuw het centrum van de wereld ligt. Maar toen werd amerika ontdekt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif