lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Lasergun
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EricLC8

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 19:57    Onderwerp: Lasergun Reageer met quote

Vandaag een van de de laatste ritjes gemaakt dit jaar.
hele dag lekker relax (rustig) gereden totdat ik naar huis reed ( vrouw moest werken moest voor einde middag thuis zijn voor de kids).
Draai het gas even los voor een mooie mij bekende bocht (geen wegen van links of rechts geen huizen en buiten beb. kom veilig dus).
Ga na de bocht van het gas af en zag ze toen pas achter de bomen staan auto in het bos furious3 .
Staat er zo'n eikel achter de bosjes op zondag eind van de dag verstopt met z'n lasergun, je hebt er toch zielige mensen bij om je zo te naaien op je zondags ritje, ik heb zelf 2 koters in de bebouwde kom mogen ze de sancties nog wel verdubbelen , maar dit slaat alles geniepiger kan het niet.
Dit kost me waarschijnlijk mijn rijbewijs en baan, motor ga ik wellicht ook verkopen ik heb er geen lol meer in om zo te rijden in dit verziekte kloteland veryangry l

Voor wat de politie betreft die zullen hun 'werk' wel doen ik krijg er echter een vieze smaak van in mijn mond, al kon ik het driedubbele verdienen met deze matennaaiers die verstoppeltje spelen met hun lasergun op zondag zou ik niet willen ruilen.

Laatst aangepast door EricLC8 op Zo, 18 Nov. 2007, 22:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
prvds

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Zwaar klote man, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt maar wacht even af wat voor een bericht je uit Leeuwarden krijgt. Misschien valt het allemaal wel mee!!! Ik heb zelf een keer meegemaakt dat ik dacht dat ik gelaserd was en heb er nooit wat van gehoord. rolleyes3
Naar boven
EricLC8

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor je medeleven,

Ze zijn in de auto gestapt en hebben me daarna staande gehouden, de lul dus.
Meer als 40 km te hard gereden was de meting.
Daarnaast heb ik nog een voorwaardelijk lopen van 2 jaar geleden (met de auto) die bijna was verlopen over een maand sad3 einde rijbewijs dus,kan alleen maar hopen dat de rechter mild is, en aanvoeren dat het rijbewijs mijn brood is.

Brinkie

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 21:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk er vaak ook zo over omdat het meer op geld innen is gaan lijken. Maar blijf toch met plezier op de motor ,sterkte bij de rechter.
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

Idd klote voorje.

Vaak jammer dat ze niet op nuttige plekken controleren waar het echt gevaar oplevert. Lijkt idd vaak sterk op geldinnen cq bonnenquota voldoen.

Anderzijds.. misschien niet zo heel slim als je al een voorwaardelijk hebt en je baan er vanaf hangt. thinking

EricLC8

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Nov. 2007, 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Tja Gerben ik kan je alleen maar gelijk geven niet slim.

Ik had zoals gezegd ook met voorwaardelijk continu in het achterhoofd vandaag heel rustig gereden, (het rijd sowieso niet lekker met die gedachte).
Des te zuurder als je hem een keer lekker lostrekt, ( laten we elkaar geen mietje noemen dat doen we allen anders ga je geen motor rijden zeker geen lc8) dat je dan gepakt word ,ik kook nog van die sukkels thumbsdown

Ik kan het helaas niet terug draaien en ja ik ben fout, maar ik heb krijg
steeds meer Antipatie tegenover dit soort inners heeft nada niets met veiligheid te maken.

mr wheely

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 0:39    Onderwerp: Reageer met quote

das mooi kut en zoals je zegt die matennaaiers evil3 en zo is het lipsrsealed2
als die nu eens op een plaats gaan staan waar er veel ongelukken gebeuren, dan heb ik er vrede mee, maar ze staan de laatste tijd zelfs in de polder te flitsen of te laseren,
misschien is het er wel een van deze site policeman
van mij mogen ze de helft die te veel plezier in hun werk hebben
direct hanged behead lipsrsealed2 laugh
Naar boven
EricLC8

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 10:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dit was niet in de polder maar op het platteland in Gelderland bij een bosrand (middle off nowhere) en zo zien eruit als ze schrijven policeman met een smile ook als je verteld dat het je baan kan kosten.
koen warnar

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van ! dunce

Misschien heeft hij wel een chocolade rijbewijs voor in je schoen.

Hoop voor je dat het allemaal mee valt en dat je er goed van af komt.

MarkyMark

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

Eric,

Met enige teleurstelling las ik jou bericht. Ook ik heb ervaring met een lasergun. Ik ben namelijk zo'n eikel/matennaaier..... Maar ik ben ook mens en motorrijder....

Nu ben ik best een aardige eikel/matennaaier maar ik vind jou reactie iets wat aan de trieste kant...Terwijl ik je niet eens ken, ik denk dan ook dat je reactie iets wat overtrokken is danwel beladen is met emoties...

Ik ben van mening dat jij een eikel bent, jij draait met rechterhand het gas open... rijdt kennelijk meer dan 40 km/h te hard... en daardoor zijn rijbewijs en baan kwijt raakt.... een voorwaardelijke straf heeft... en thuis een vrouwtje en kids heeft zitten... en dan ben ik een eikel????? kijk eens in de spiegel ben eens eerlijk.... kom op zeg...

En dan ga je ook nog zo'n mooi verhaal vertellen bij de rechter zeker..

Van dit soort verhalen baal ik nou.... Ik ben blij dat jij je ktm verkoopt dan hoef ik het niet te doen.... want hiermee wil ik niet vergeleken worden...

Groeten

Mark

Laatst aangepast door MarkyMark op Ma, 19 Nov. 2007, 22:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Tjaffel

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

stupid

Nog z'n matenaaier helmet bucktooth

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
X09978

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

Mark, je hebt gelijk... Eric z'n reactie is inderdaad overtrokken door emoties. En hij is ook niet slim bezig geweest. Geeft ie zelfs toe. Maar ik ben nou benieuwd naar jou reactie op zijn beargumentering.....wat heeft de MANIER van laseren en bekeuren te maken met een bijdrage aan de verkeersveiligheid....
groet
JOS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
f@zertje

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Nov. 2007, 23:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heeft nix te maken met verkeersveiligheid , alleen met geld afhandig maken van de burger (die ze aankunnen, omdat hij huisje boompje beesje heeft).
Als mijn baas zou voorstellen om ergens te gaan staan laseren waar het nix met verkeersveiligheid te maken heeft, zou ik de hele dag niemand vangen.
Daar integen kom op de weg dagelijks wel erg rare vogels tegen die van mij terecht hun rijbewijs zouden mogen inleveren.
Voor Eric zou een donderpreek ook erg goed gewerkt hebben!!.

EricLC8

BerichtGeplaatst: Di, 20 Nov. 2007, 0:10    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Mark

Jouw mening, ik heb de mijne en respekteer de jouwe,

Ik ga geen weerwoord geven op wat je aan het eind van je verhaal zegt.
Maar ben het totaal niet met je eens , vind het nog steeds matenaaierij thumbsdown

Nu ik dit lees ben ik van gedachten veranderd bedankt Mark , ik verkoop mijn KTM niet meer nogmaals bedankt thumbsup

Maarten

BerichtGeplaatst: Di, 20 Nov. 2007, 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik voel wel met je mee EricLC8 en vind dat de omstandigheden wel degelijk relevant zijn. undecided en misschien houdt ook de rechter daar rekening mee.

Ook ik heb gisteren heerlijk getoerd, binnendoorweggetjes, bochtjes etc. en zo nu en dan als er geen sterveling in de buurt is en de situatie overzichtelijk is even lekker geaccelereerd.
Wordt je op zo'n moment geflitst dan is dat buitengewoon frustrerend, maar anderzijds was het dan blijkbaar niet afgelegen genoeg.....

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: