lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM dag 2007
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Za, 13 Okt. 2007, 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

jurki schreef:
........

Ik kom waarschijnlijk wel even kijken.


Heb me zelfs ingeschreven voor de toerrit. Leuk om met een groep KTM'ers te rijden en dat onder leiding van Eric Verhoef.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Okt. 2007, 0:14    Onderwerp: Reageer met quote

jurki schreef:
jurki schreef:
........

Ik kom waarschijnlijk wel even kijken.


Heb me zelfs ingeschreven voor de toerrit. Leuk om met een groep KTM'ers te rijden en dat onder leiding van Eric Verhoef.


Ik zag rik met z'n poot op een stoel zitten tijdens de Allroadrit van BDM Apeldoorn. denk niet dat hij kan rijden....zo te zien. Ik kan het mis hebben natuurlijk??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Okt. 2007, 8:03    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Ik zag rik met z'n poot op een stoel zitten tijdens de Allroadrit van BDM Apeldoorn. denk niet dat hij kan rijden....zo te zien. Ik kan het mis hebben natuurlijk??[/quote]

Hij rijdt niet graag op een BMW en lijkt erop dat hij er zo onderuit komt...

Gewoon je poot op een stoel en zeggen dat je ergens last van heb...

laugh3

http://www.clubdakar.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Okt. 2007, 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

Effe voor de zekerheid: klopt het dat de toertocht niet hetzelfde is als de enduro?

Tenslotte: welke forum liefhebbers hebben er (bij goed weer?) plannen om naar Veldhoven te gaan?

----------------------------------------------------------------------------------
Meer info:

http://www.motorfreaks.nl/nieuws/ktm-dag-21-oktober-veldhoven.html

KTM dag: 21 oktober Veldhoven
Geschreven door Ed Smits

Nog geen plannen voor komend weekend? Dan wordt in Veldhoven de 13e KTM dag georganiseerd, waarbij het Oostenrijkse merk dit jaar alle registers open gaat trekken. Zo zal voor het eerst in Nederland de X-Bow (de eerste auto uit de fabriek in Mattighofen) te aanschouwen zijn.
De motorcross liefhebber kan komend weekend zijn hart ophalen. Wisten we al eerder de Yamaha zandhapdag van zaterdag a.s. te melden, op 21 oktober vindt in Veldhoven alweer de 13e KTM DAG plaats. Evenals voorgaande jaren worden daarbij weer duizenden toeschouwers - en bij de spectaculaire enduro rit en motocross wedstrijden honderden deelnemers - verwacht. De 13e KTM DAG zal net als voorgaande jaren groots worden opgezet met spannende wedstrijden, spectaculaire demonstraties, het laatste KTM nieuws en natuurlijk heel veel entertainment voor jong en oud!.

Enduro rit en motocross wedstrijden
Een traject van 25 km over onverhard terrein vormt het spectaculaire en afwisselende Enduro parcours voor de Offroad “Pijlenrit”. Motocross wedstrijden worden verreden in de 50 cc, 65cc, 85cc, MX1 en MX2 Klasse. Tevens zal de KTM Twin Shocks klasse, een echte klassieker, ook weer van start gaan.
09:30 uur 1e start Motocross wedstrijden
10:00 uur start Enduro pijlenrit
De spectaculaire enduro rit van dichtbij meemaken? Dat kan met een helikopter rondvlucht van 10 minuten boven het enduro parcours.

Veel spektakel
In de middag zal KTM stuntrijder Stephan Gruijs, ook wel bekend als WHEELIE BOY, een spectaculaire show weggeven. Gevolgd door het Freestyle Motocross team van Jimmy Verburgh met hun sensationele Freestyle Motorcross show.

KTM Orange Ride Toertocht
Deelname aan deze toertocht is mogelijk voor iedereen met een KTM 1 of 2 cilinder. De start is om 10:00 uur bij Moto Motion in Veghel. Deze unieke toertocht van100 km lang zet koers naar het oosten langs mooie natuurgebieden en finished uiteraard rond de middag op de KTM DAG in Veldhoven.

KTM nieuws op vier wielen
De KTM X-BOW komt speciaal voor de KTM DAG naar Nederland. Een uitgelezen mogelijkheid voor de KTM FANS om de KTM X-BOW voor het eerst live te bewonderen.

Entertainment en kids programma
Naast de speciale 50cc mini KTM’s parcours, waar de kids onder begeleiding van hun ouders kunnen rijden, is er voor de allerkleinsten een echte draaimolen, een mega-springkasteel en een bungy jump stellage waar je met ze vieren tegelijk kan jumpen. KISKE de Umroeper mag uiteraard niet ontbreken op de KTM DAG. Hij zal deze dag op geheel eigen wijze verslaan. Vanaf 17:00 uur vind in de grote feesttent de prijsuitreiking plaats, waarna het slotfeest onder leiding van DJ Johan zal losbarsten. Toegang tot dit KTM evenement is - uiteraard - gratis

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Okt. 2007, 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

idd.. een toertocht is een toertocht (deze start in Veghel)
en de 'enduro' is een bepijlde offroad (en ook echt offroad!)


Ik had willen rijden, maar bedacht me afgelopen weekend dat ik helemaal niet kan, want al mijn motorspullen (en de 950) zijn dan onderweg naar Marocco.. wreck grin3 grin3

mogelijk kom ik overdag nog even kijken, maar dat laat ik even van mijn verdere planning afhangen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Okt. 2007, 14:58    Onderwerp: Net terug van KTM-dag Reageer met quote

Zo, net terug van KTM-dag.

Start was bij een motorzaak in Veldhoven. Vandaar vertrokken voor de toerrit door de regio. Brabant is best wel aardig om rond te rijden! Maar moet meer oefenen met het offroad-rijden... Voorop reed een Oostenrijker en die hield het tempo er wel in.

Eindpunt was de KTM-dag in de buurt van Luchthaven Eindhoven. Heb nog even gekeken naar een crossmotor-stunt-show...Mooi op tijd weg.

pleased
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Okt. 2007, 20:48    Onderwerp: Re: Net terug van KTM-dag Reageer met quote

Hydrazine schreef:
Zo, net terug van KTM-dag.

Start was bij een motorzaak in Veldhoven. Vandaar vertrokken voor de toerrit door de regio. Brabant is best wel aardig om rond te rijden! Maar moet meer oefenen met het offroad-rijden... Voorop reed een Oostenrijker en die hield het tempo er wel in.

Eindpunt was de KTM-dag in de buurt van Luchthaven Eindhoven. Heb nog even gekeken naar een crossmotor-stunt-show...Mooi op tijd weg.

pleased


He Hydrazine, Ik ben benieuwd in welke groep je zat. Ik zat in de ADV groep die als laatste vertrok. Het was idd een mooie rit en zeker de stukken off road waren prima. Ik had alleen m'n koffers thuis moet laten, maar goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dennis



Geregistreerd op: 11-3-2007
Berichten: 25
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Di, 23 Okt. 2007, 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hai....
Ik zat eerst bij, de eerste groep....Maar ben bij het eerste zandpad samen met maat Harie...Direct over gegaan naar de 2de...Zaten wat onzekere mensen bij de eerste groep..

Tempo vond ik opzicht niet te hoog....Mocht alleen nog wat meer, off road bij zitten..Maar nu had ik wel wat tijd voor te speulen shy

Was op zich een leuke tocht...En voor herhaling vatbaar..

knallen met die piepen wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Di, 23 Okt. 2007, 16:54    Onderwerp: Welke groep? Reageer met quote

Heb mijn motor vooraan kunnen parkeren... Zal wel eerste groep zijn geweest.

Voorop reden een paar Belgen...en ene Jimmy Verburght...

Waar kun je trouwens foto's bekijken die die blonde dame in de bocht en in het hoge gras heeft geschoten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 23 Okt. 2007, 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

het is niet verburght maar jimmy verburgh ( Jimbo ) zoon van een motor handelaar uit zelzate en freestylle motor crosser ik heb er vroeger nog tegen gereden dit is zijn site http://www.fmx4ever.com/ wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 29 Dec. 2007, 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

Via de mail kreeg ik nog een vraag of er nog foto's beschikbaar waren van de 'orange ride':


Quote:

Weet iemand waar wij de foto's kunnen vinden die gemaakt zijn tijdens het vertrek uit Veghel en eventueel onderweg naar Veldhoven??

Wij weten zeker dat er van ons foto's zijn, omdat deze wel voorkwamen in de leader van de Newsclutch over dit evenement. Wij vinden het toch wel leuk om eens foto's te hebben waar we zelf opstaan en rijden.

Om een hint te geven:
Hij - - met een oranje 990 ADV en GO!!!!!!! pak
Zij - - met een zwarte 950 ADV en een zandkleurig enduro pak

Na diverse tips van mensen die meenden te weten waar de foto's zouden staan, kwamen wij alleen maar terecht op site's die over de KTM-dag gaan en niet over de Orange Ride. Vandaar ons mailtje

Alvast onze dank voor gedane moeite



Dus als hier nog mensen zijn die weten waar nog foto's kunnen staan: aub effe hier een linkje posten, of een pb aan mij.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif