lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

kut motorcity

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lauw

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2007, 21:10    Onderwerp: kut motorcity Reageer met quote

ik heb 4 maand geleden een ktm 950 sm gekocht bij motorcity en toen ik hem kwam ophalen zat er een nieuwe avon voorband op. ik ben 4 weken geleden onderuit gegaan met de motor als gevolg van de voorband die weggleed. na nader naar de band gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dat de band uit 2000 was en al 7 jaar in een schap heeft gelegen terwijl als een band 3 jaar in een schap ligt hij niet meer verkocht mag worden. tip dus van mij kijk de code op je band na als je een motor koopt en ga niet naar motorcity apeldoorn want daar wordt je genaait.
René

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2007, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

Da's inderdaad erg zeg, een nieuwe motor en dan onderuit. Ik neem toch aan dat je bij motorcity een gebruikte SM hebt gekocht, immers KTM levert zijn fietsen toch af met Pirelli.
Valt er verzekeringstechnisch nog wat te halen van die lui??
Sterkte met alle sores die dit met zich meebrengt.

Groet,
René

mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Sep. 2007, 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

was dat vroeger geen SAFE ????? als je safe wil zijn, koop je daar geen motor laugh oja binnenkort, open dag daar 21 & 22 september
kijk ook op www.ktmrideorange.nl de ktm promo truck is daar dan ook,
dus mannen van ktm zelf, probeer daar maar eens mee te praten, of leg je probleem bij ktm nederland, kijken of die wat kunnen oplossen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine

BerichtGeplaatst: Di, 9 Okt. 2007, 18:53    Onderwerp: Re: kut motorcity Reageer met quote

lauw schreef:
ik heb 4 maand geleden een ktm 950 sm gekocht bij motorcity en toen ik hem kwam ophalen zat er een nieuwe avon voorband op. ik ben 4 weken geleden onderuit gegaan met de motor als gevolg van de voorband die weggleed. na nader naar de band gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dat de band uit 2000 was en al 7 jaar in een schap heeft gelegen terwijl als een band 3 jaar in een schap ligt hij niet meer verkocht mag worden. tip dus van mij kijk de code op je band na als je een motor koopt en ga niet naar motorcity apeldoorn want daar wordt je genaait.

Kut....? Motorcity

Dan denk ik toch aan andere dingen...

gorgeous
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: