Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Wo, 29 Aug. 2007, 7:16 Onderwerp: |
|
|
Euuh een kruising tussen 950 en 690.
Ben niet zo gek van die voorkant. Aan de andere kant 1150 cc? hoeveel vermogen zal dat zijn?
Een photoshop?
Of een standaart motor met wheel striping
_________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2007, 1:18 Onderwerp: |
|
|
ik hoop dat er wel een beetje meer pk's of koppel in zit en dat het niet hetzelfde is als bij de adventure 950 / 990 want dat slaat nergens op
|
|
Naar boven |
|
|
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2007, 7:13 Onderwerp: |
|
|
Euuh een 950 adventure of een 990, hebben die minder dan een ktm950 sm dan?
Volgens mij niet toch? Hebben de 950 adventure en de 950 sm niet exact hetzelfde blok?
Ik vermoed enkel dat de motor iets zwaarder is.
_________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2007, 16:20 Onderwerp: |
|
|
sharky_capas schreef: | Euuh een 950 adventure of een 990, hebben die minder dan een ktm950 sm dan?
Volgens mij niet toch? Hebben de 950 adventure en de 950 sm niet exact hetzelfde blok?
Ik vermoed enkel dat de motor iets zwaarder is.
|
nee je moet wel lezen ???? ik ben bang dat de nieuwe 1150 sm niet mee vermogen heeft als de 950 sm
net als bij de adventure 950 en de 990
|
|
Naar boven |
|
|
sumoma
Geregistreerd op: 8-8-2007 Berichten: 18 Woonplaats: Leuven
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2007, 20:24 Onderwerp: |
|
|
hello
is dit geen foto vanop de engelse (forum website van ktm.)
Daar heb ik gelezen dat deze mensen vaker aan knip en plakwerk doen.
Desondanks helemaal niet slecht
|
|
Naar boven |
|
|
ErwinGTI
Geregistreerd op: 9-5-2007 Berichten: 68
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2007, 20:58 Onderwerp: |
|
|
Ben toch blij met mijn 950 SM-R..... en power van 950 is zat genoeg.... wellicht later schadefiets met 1150 blok gebruiken voor mijn 950, incl carbs
Graag wil ik wel toerenteller/tellerunit van 2008 model op mijn huidige motor hebben.
_________________ Yamaha YZF600R Thundercat exit, KTM 950 SM-R exit....Welcome 990 SM-R |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2007, 0:27 Onderwerp: |
|
|
ErwinGTI schreef: | Ben toch blij met mijn 950 SM-R..... en power van 950 is zat genoeg.... wellicht later schadefiets met 1150 blok gebruiken voor mijn 950, incl carbs
Graag wil ik wel toerenteller/tellerunit van 2008 model op mijn huidige motor hebben. |
een toeren teller op een SM heb je dat nodig ????
volgens mij kijk je daar toch nooit op, en rij je altijd als een hooligan
|
|
Naar boven |
|
|
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2007, 12:31 Onderwerp: |
|
|
Klinkt misschien raar, maar ik zou ook een toerenteller willen hebben.
Ik vind de huidige tellerunit echt niets. (te ouderwets)
Ik vind die van de nieuwe sd wel erg mooi!!
_________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
ErwinGTI
Geregistreerd op: 9-5-2007 Berichten: 68
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2007, 18:54 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | ErwinGTI schreef: | Ben toch blij met mijn 950 SM-R..... en power van 950 is zat genoeg.... wellicht later schadefiets met 1150 blok gebruiken voor mijn 950, incl carbs
Graag wil ik wel toerenteller/tellerunit van 2008 model op mijn huidige motor hebben. |
een toeren teller op een SM heb je dat nodig ????
volgens mij kijk je daar toch nooit op, en rij je altijd als een hooligan |
Nee, ik keek er idd nooit op, omdat ik er geen heb....
Het is omdat ik doof ben en LC8 kent nauwelijks vermogensafbouw vlak voor de begrenzer... Ook vind ik fijn dat ik aan de hand van toerenteller en snelheids meter kan zien in welke versnelling ik zit.
Mijn vorige motor Yamaha Thundercat kan ik wel aanvoelen wanneer ik door moest schakelen zonder dat ik tegen de begrenzer klapt.
Ook vind ik het erg saai om te zien, de huidige tellerunit.
_________________ Yamaha YZF600R Thundercat exit, KTM 950 SM-R exit....Welcome 990 SM-R |
|
Naar boven |
|
|
Baffie
Geregistreerd op: 17-4-2007 Berichten: 33
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2007, 19:17 Onderwerp: |
|
|
Ik mis een toerenteller niet maar zou toch graag de tellers van de nieuwe superduke hebben.
Ik vind ze gewoon mooier.
|
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Ma, 1 Okt. 2007, 11:09 Onderwerp: |
|
|
Is er al nieuws over de 950 sm voor 2008.......ik hoor of lees er niks van......
|
|
Naar boven |
|
|
sumoma
Geregistreerd op: 8-8-2007 Berichten: 18 Woonplaats: Leuven
|
Geplaatst: Za, 6 Okt. 2007, 10:12 Onderwerp: |
|
|
Hello ivm met de SM950 heb ik in een duits motoboekse gelezen dat het een 990sm zal worden. Nu Foto's of zo hebben ze er niet bij gezet.
Spannend
ciao
|
|
Naar boven |
|
|
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Za, 6 Okt. 2007, 12:22 Onderwerp: |
|
|
Ja ik ben erg benieuwd,
Ik vermoed dat het een 999 cc wordt, en een 990 zal gaan heten.
De vraag is echter, wordt het een injectie en of hij meer vermogen zal hebben.
_________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
sumoma
Geregistreerd op: 8-8-2007 Berichten: 18 Woonplaats: Leuven
|
Geplaatst: Za, 6 Okt. 2007, 13:54 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk zal het een injectie zijn anders halen de emisienormen niet.
Ik denk dat je tegenwoordig geen nieuwe motoren zal terug vinden zonder injectie.
ciao
|
|
Naar boven |
|
|
|