lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

TERUG THUIS !!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
THOMAS



Geregistreerd op: 9-7-2006
Berichten: 16
Woonplaats: Oppuurs België

BerichtGeplaatst: Do, 2 Aug. 2007, 15:26    Onderwerp: TERUG THUIS !!! Reageer met quote

Hola,
Ik ben na een schitterende 30-dagen-Spanjereis (Euskadi,Cantabrië,Asturias en Galicië)
terug thuis ! Onze adventure heeft nu na bijna 4000 km hard labeur recht op wat rust in de garage!
Het probleem met de oliedrukindicator werd door jullie, JUIST ingeschat !
Ik was er zelf zo goed als zeker van dat het een elektrisch probleem was maar heb toch het zekere voor het onzekere genomen !
Ik ging in de buurt van Lugo een KTM-dealer opzoeken waar ze SUPER gemotiveerd waren om naar mijn verhaal te luisteren en ons te helpen ... je krijgt niet elke dag een 'echte' reisadventure uit Belgica over de vloer ... ze hadden trouwens er nog nooit een verkocht ... wel 2 dukes en vooral veel crossers ... overigens knappe zaak met veel kawa,gasgas,... quads en ktm powerwear ... werkplaats was eerder miniem uitgerust met een fonkelnieuw ktm-gereedschapsbord aan de muur met nog veel lege haakjes ...
Al het werk waar ze mee bezig waren werd gestaakt ... eerst een oliewissel met nieuwe filter , zonder resultaat !
Na een testritje flakkerde het verdomde rode lampje weer op ... dus waarschijnlijk censor !!!
Toch vond iedereen dat een druktest het zekerste was om de terugreis zonder al te veel ongerustheid te garanderen.
Na heel wat sloopwerk ( carbs incl.) kon er worden getest met een geleend drukmetertje dat werd aangevoerd door een plaatselijke agricult-technieker... 2 bar druk dus dik in orde !
Terug oude censor erin want een nieuwe was in heel Spanje niet te krijgen en van uit Oostenrijk zou het 2ŕ3 dagen duren !
Na 6 uur demontage en demontage terug de baan op ! Oeffff ...
Nog onderweg de pakking tussen uitlaat en demper doorgevlogen met gevolg dat ze ons thuis vanop de Belgische grens hoorden afkomen ...
Al bij al voortreffelijke ktm-ervaring zowel voor mij als voor mijn vrouwtje achterop ...
Als ik wat tijd heb zal eens werk maken van een reisverslagje met wat top-adressjes,-wegskes in Noord-Spanje ... incl.foto's !!!
Smaakt naar nog VEEL MEER !

We plannen volgende week met nog drie bmw-companen (GS) een WE ardennen om eventueel met minimum baggage wat onverhard (voor beginners)te gaan rijden ... heeft er misschien iemand wat suggestie's of wat GPS-tracks voor Garmin ?

Beste groet en dank voor de snelle en superdegelijke support van enkele weken terug !

THOMAS.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 2 Aug. 2007, 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

MMM, ik had verwacht dat het met een schoon filter opgelost zou zijn.

Fijn dat ze je zo goed geholpen hebben daar thumbsup

En ook petje af voor je vriendin, 4000 km zonder klagen (neem ik aan wink3 ) achterop gezeten thumbsup

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Vr, 3 Aug. 2007, 1:13    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het een fantatisch verhaal maar wat ik me afvraag, je schrijft "hard labeur". Ik kom uit het oosten, daar wonen de wijzen, maar "hard labeur...........geen idee wat het betekent, dus maak me wat wijzer rolleyes3

Groet,
René

_________________
Alles wordt, niets is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 3 Aug. 2007, 3:54    Onderwerp: Reageer met quote

hard labeur = hard werken laugh wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Za, 4 Aug. 2007, 13:52    Onderwerp: Reageer met quote

Okay, helder..........

groet,
René

_________________
Alles wordt, niets is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif