lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Aanschaf 990 Adv

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MarkyMark



Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Di, 10 Jul. 2007, 16:52    Onderwerp: Aanschaf 990 Adv Reageer met quote

Hallo,

Ik lees reeds enige tijd mee op dit forum.

Ben tot de conclusie gekomen dat mijn nieuwe motorfiets een 990 adventure gaat worden.

Ik zoek een tweedehands/overjarig model. Echter is de spoeling dun geloof ik....

Wie weet waar ik een zwarte KTM 990 Adventure met weinig km's kan vinden,

Ik hoor het graag

Groeten

Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gianni



Geregistreerd op: 20-3-2006
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: Di, 10 Jul. 2007, 21:11    Onderwerp: Reageer met quote

Motocare Diest (Begie...)

Adventure 990 zwart nieuw model 2006 met volledige kofferset 11000 rolleyes4

een fijne zaak ben der vroeger een paar keer geweest. hebben ook een site waar je foto's vind denk ik.

moet je wel eventueel importeren naar NL afhankelijk waar je woont natuurlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gunter



Geregistreerd op: 1-3-2006
Berichten: 102
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

BerichtGeplaatst: Di, 10 Jul. 2007, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.motocare.be/

mooie zaak thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MarkyMark



Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Di, 31 Jul. 2007, 17:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ben nog steeds zoekende,

Wie kan mij vertellen wat een gangbare prijs is voor een 2006 model, welke nog niet op kenteken staat en nul (0) kilometer op de klok heeft staan. Ik ruil niets in en hoef vooralsnog geen extra's opties danwel kleding te hebben.

Ik hoor het graag van u

Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 31 Jul. 2007, 19:09    Onderwerp: Reageer met quote

de dealers kunnen je dat haarfijn vertellen. dus pak de telefoon en ga eens rondbellen... of zoek de dealers op op het internet.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Aug. 2007, 12:00    Onderwerp: Reageer met quote

De meeste 2006 modellen die je nu nog vindt zijn demo's...en daar staan de nodige kilometers op (tot 10-14k). Niet dat zulks technisch een probleem hoeft te zijn natuurlijk, maar daar gaat dan toch een hele snee van de prijs af...
Heb je ook nog de volledige garantie op.

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MarkyMark



Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Aug. 2007, 17:31    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de info raketman,

Ik snap wel dat dealer mij dat kunnen vertellen maar ik wil natuurlijk ook de andere kant van het verhaal horen he...

hoopte dus eigenlijk meer op prijzen/kortingen/ervarigen mbt de aanschaf van een dergelijke overjarige fiets... Is er iemand die daar ervaring mee heeft..


Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Aug. 2007, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

de nieuwe modellen komen bij KTM al vroeg in het najaar meestal. Dus een 2007 model is nu al bijna overjarig. Misschien helpt dat wat.


Ik kocht de mijne in Aug 2004, (0-km, nieuw af fabriek) en toen kon er toch zo'n 10% af, en een leuke deal met accesoires.

ps.: Prijs Nl of Belgie is natuurlijk een wereld van verschil ivm onze BPM.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Aug. 2007, 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

MarkyMark schreef:
hoopte dus eigenlijk meer op prijzen/kortingen/ervarigen mbt de aanschaf van een dergelijke overjarige fiets... Is er iemand die daar ervaring mee heeft..


Wel, die van mij is ook een overjarige 2006, gekocht in feb.2007.

Op het moment dat ik op zoek was, waren er nog meerdere bij verschillende dealers. Er was er eigenlijk maar 1 die ik niet zou gewild hebben, omdat er duidelijk enorm hard mee tekeer gegaan was (hij draaide wel mooi enzo, maar kom) en hij er bij nadere inspectie niet al te fris meer aan toe was. Maar zelfs dan zouden ze alle gesmolten en beschadigde onderdelen vervangen en gold de volledige fabrieksgarantie.

Uiteindelijk heb de demo van De Smet in Waregem gekocht, omdat die de minste kilometers had (slechts 2k) én dat de enige dealer was die mijn FJR wou overnemen. Voor het onderhoud ga ik bij JPR in St-Niklaas.

Daar hebben ze trouwens nog een demofiets staan (2006) met ongeveer 14k op de teller. Moet zijn achterremupdate nog krijgen en er moet een richtingaanwijzer vervangen worden (lompe tester die hem eraf getrapt had) maar verder is dat ding imho in orde. Heb hem al als vervangfiets gehad. Da's er bvb eentje waar je zeker een mooie prijs voor kan krijgen of een paar opties erbovenop.

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
goelen



Geregistreerd op: 14-11-2006
Berichten: 37
Woonplaats: melsbroek

BerichtGeplaatst: Vr, 3 Aug. 2007, 12:08    Onderwerp: Reageer met quote

heb mijn adv990 model 2006 in februari gekocht met 8500 km bij mijn dealer (directiemotor) 10.490 euro. zo goed als nieuw met alle fabriekswaarborgen. heb nog een nieuwe achterband kado gehad.

eentje met 0 km zal moeilijk te vinden zijn maar je weet nooit. dealers napluizen zou ik zeggen. kijk ook eens op de officiele site van ktm in t verleden werden al eens modellen aangeboden als mijn geheugen me niet in de steek laat. succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
MarkyMark



Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Za, 4 Aug. 2007, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben er weer... heb er eentje gevonden en gekocht!!!, nieuw nou ja uit 2006, 0 kilometer word nu klaar gemaakt en dan kan ik rijden..

denk dat dit onderwerp dus wel gesloten kan worden...

thanks voor de reacties...

Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif