lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Mijn motor is gestolen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dee dee dirk



Geregistreerd op: 26-10-2006
Berichten: 172
Woonplaats: heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Do, 9 Aug. 2007, 13:04    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn dus die beruchte kleine lettertjes book2 . Tip voor aanschaf andere/nieuwe: Vraag aan de tussenpersoon specifiek naar de voorwaarden van de motorverzekeringen. Zeker wat betreft schade bij brand,stalling,diefstal en aanrijding dieren! stars Hierdoor ben ik van Amev(fortis) overgestapt naar de Noord Hollandse (geen alarm, slot niet verplicht(hoger eigen risico) geen verankering aan gebouwen, geen stallingsvoorschrift etc etc.) en nog goedkoper ook!
Aangezien je toch weer een "beginnende" motoreigenaar wordt, kan je weer shoppen en zit je niet vast aan je oude verzekering (er was immers niks meer te verzekeren waardoor die dus afloopt en je daardoor een papier moet hebben met je kortings (lees schadevrije jaren)percentage.
T'is misschien een schrale troost, maar dat is alles wat ik je mee kan geven. undecided

_________________
lc 4, lc 8, lc 16??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Za, 1 Sep. 2007, 21:22    Onderwerp: en de afloop Reageer met quote

Hoi lc8 liefhebbers,

ik wil nog even de afloop van de motordiefstal met jullie delen. Ik heb mazzel want de verzekering (Nationale Nederlanden) gaat me nog € 4000,- uitkeren. Ik heb een dringend verzoek gedaan op m'n tussenpersoon om z'n uiterste best voor me te doen. Ben 'm ook erg dankbaar! Heb nog een brief geschreven aan NN en dat heeft denk ik ook geholpen. Ik ben al met al toch nog blij met deze pleister op een diepe wond want verdomme, ik mis dat ding gigantisch. Ik ga er echt weer een kopen over een tijdje, volgend jaar of zo dus nog ff sparen maar weer undecided . Enne, die gaat altijd op slot evil3

Als er nog ergens een te koop staat houd ik me aanbevolen! Ik wil wel graag een weer een S uit 2005 of nieuwer dus als jullie een tip hebben....

groetjes Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif