lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Mijn motor is gestolen
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jul. 2007, 13:22    Onderwerp: Mijn motor is gestolen Reageer met quote

Beste lezers van dit forum,

van vrijdag op zaterdagnacht is mijn motor, een 950 adventure S van 21 jan. 2005 bij mij thuis gestolen. Ik was zelf niet thuis die nacht en heb zelf niet voor mogelijk gehouden dat het zou gebeuren aangezien twee afgesloten ijzeren poorten de toegang tot mijn tuin en die van verschillende buren onmogelijk maakt.
Nou, het kan dus toch als je maar brutaal genoeg bent, een houten schutting in de tuin van een ander omduwt en door een paar tuinen het ding naar buiten rijdt. Het kan niet anders dat ze eerst op onderzoek zijn geweest van tevoren.
Mijn motor stond op stuurslot dus hoe het allemaal gebeurd is is me verder een raadsel.
Hij stond niet in een schuur maar onder een afdak en ik heb gewoon niet voor mogelijk gehouden dat het kon gebeuren. Hoe naief kun je zijn...
Ik heb niet veel hoop dat ik het ding nog terugzie en ik hoop dat ik via de verzekering nog wat van m'n centen terugzie want ben wel all risk verzekerd.

Hebben jullie een idee wat ermee gebeuren zal? Losse onderdelen of naar het oostblok lijkt me.

De gegevens zijn in ieder geval:

KTM Adventure S
Kleur Oranje blauw
kenteken:MN-DS-61
Identificatienummer: VBKVA44095M908756
motorbloknummer: 560008192

Als laatste, KTM heeft voor alle motoren een centrale database waarin iedere motor geregistreerd staat zoals jullie wel weten. Het lijkt me dat de gelukkige nieuwe 'eigenaar' dan bij geen enkele KTM dealer terecht kan omdat ie te boek staat als gestolen. Mag ik daar ooit nog iets positiefs van verwachten denk je?

Mocht het zijn dat iemand van jullie iets hoort of weet of dat je iets vreemds opvalt dan zou ik het graag horen via dit forum. Veel hoop heb ik niet maar iedere reactie of advies waardeer ik zeer van jullie.
Ik ben er doodziek van.

M.vr.gr.

Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benno



Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 60
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jul. 2007, 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

GODVER!!!!!!!!!!!(sorry voor mijn taalgebruik hier...) Wat een klootjesvolk!
Ik hoop voor jou dat een en ander via de verzekering snel opgelost wordt zodat je kunt gaan zoeken voor een vervanging. Ik denk dat ik voor iedereen hier praat, we houden allemaal onze ogen en oren open!

Klote man, zwaar klote!

Reden te meer voor een ieder om nog eens te rade te gaan of jou motor wel goed beveiligd is/staat.

Sterkte man.

_________________
.....met het rubber door de blubberrrrrrr........!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jul. 2007, 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

Balen zeg !!

ja, getver.. niks is meer veilig he hier in dit land.

we houden de oogjes voor je open, maar ook ik geef je weinig kan dat ie nog opduikt.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
harie



Geregistreerd op: 27-9-2006
Berichten: 56
Woonplaats: roggel

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jul. 2007, 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

so, dat is balen ja, sommige mensen kunnen niet met de vingers van andermans spullen afblijven. We zullen de ogen open houden voor je. Hopelijk ben je goed verzekerd.....sterkte.

grts Harie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Jul. 2007, 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

SH*T,....ik moet er niet aan denken !

Sterkte ermee en ik hoop dat je hem weer heel terug krijgt en anders de centje voor een andere.

Ik had de MN-DS-60,...zijn oudere zusje zeg maar !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Marja



Geregistreerd op: 26-2-2006
Berichten: 87
Woonplaats: Egmond aan den Hoef

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2007, 9:35    Onderwerp: Reageer met quote

bweh ik word er ook misselijk van
WAT EEN EIKELS
ik geef mn ogen de kost.

sterkte mrrrj
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2007, 9:39    Onderwerp: Reageer met quote

Jaja,... slechte zaak. Bij ons hebben ze van vrijdag op zaterdag 2 banden van de auto lek gestoken.....en van nog 24 andere.
De leiers hebben vandaag de dag wat veel leeglooptijd. Als ze het op jou motor, huis, auto hebben gemunt krijgen ze hem toch wel.

Niets aan te doen, suc6 met je verzekering!

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Michel



Geregistreerd op: 15-1-2007
Berichten: 46
Woonplaats: Baarn

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2007, 10:48    Onderwerp: Reageer met quote

Echt heel heel triest!!!! De ogen staan op scherp.
Succes en hopelijk wordt een en ander nog wat positief (verzekering).

_________________
Ciao

Michel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2007, 13:55    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor jullie reacties zover, doet me echt goed. Wat de verzekering betreft ziet het er nog niet goed uit. Misschien dat ik iets kan regelen anders wordt het helemaal niks ben ik bang. Echt nie normaal wat een gewetenloze teringlijers er rondlopen. Bovendien hebben ze nog lef ook.
Ik wil eigenlijk nog veel ergere dingen zeggen maar laat ik dat nou maar niet doen. Ik laat wel horen hoe het verder gaat en nogmaals bedankt!

gr. Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2007, 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Da's echt shit voor je Mark, ik wens je veel sterkte toe met dit verlies, moet er dan ook niet aan denken dat die van mij op een ochtend verdwenen blijkt te zijn.
Natuurlijk geef ik mijn ogen de kost.

Groet,
René

_________________
Alles wordt, niets is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 10 Jul. 2007, 5:39    Onderwerp: Reageer met quote

DAS ZWAAR K#T om het maar zacht uit te drukken furious3
die onderdelen die ze los aanbieden op markt plaats komen toch niet van jou motor hoop ik voor je, zoals achterbrug-radiator-achterveer
dit is wel raar vin ik of dat je dit soort dingen over hebt of vervangt ?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2007, 11:18    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi beste mensen, ik heb eens rondgekeken op markplaats inderdaad maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daar iets wordt aangeboden wat van mij kan zijn. Wel raar ja dat je een achterbrug aanbiedt, echt gek. Of een radiator. Nou ja, is in ieder geval niet van mij want staat er al langer op. Bedankt in ieder geval voor de tip wheely, je zou 'm maar tegenkomen.

Ik heb nog een vraagje aan degene die 't weet. Is het makkelijk om een stuurslot open te krijgen. Lukt dat met een snuk? Ik snap niet goed hoe ze dat gedaan hebben. Er zijn geen sleepsporen geweest of andere rare sporen, ze hebben 'm gewoon weggerold en ik zou toch zweren dat ie op stuurslot stond. Wel is er nog een grote schroevedraaier gevonden, misschien hebben ze het daar wel mee gedaan. ben benieuwd of dat dan makkelijk gaat.
Had trouwens net bij Verpaalen zo'n groot scherm besteld op proef vanwege de rijwind op de snelweg en heb wat dat betreft geluk dat ik dat er nog niet opgeschroefd had. Ik heb 'm er wel ff voorgehouden maar dacht ach ik doe dat zaterdag wel... Geluk dat ik dat niet heb gedaan anders had ik die ook nog moeten betalen. Misschien ben toen ook wel vergeten om 'm op stuurslot te zetten terwijl ik dat toch altijd doe. Ach ik weet het niet meer.
Ik had op dit forum nog m'n bevindingen met het scherm willen plaatsen aangezien er in een ander draadje door meer mensen interesse was.

Nog geen politierapport gezien; dat heb ik nodig om 'm op dealernet te registreren. Er zou nog een technisch onderzoek komen door de recherche, niks meer van gehoord. Wel gebeld nog maar het was niet aangevraagd...

Tjaah, soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik troost me maar met de gedachten dat er nog veel ergere dingen gebeuren niet dan?
Maar ik ben en blijf er doodziek van.

groetjes maar weer

Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter



Geregistreerd op: 22-10-2006
Berichten: 248
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2007, 16:39    Onderwerp: Reageer met quote

Sterkte Mark! Het is inderdaad ongelofelijk kloten voor je. Je wilt toch graag door anderen behandeld worden zoals je zelf ook met anderen omgaat? Je vergeet dan wel eens dat er ook nog mensen zijn die alleen maar aan zichzelf denken, ten koste van anderen.
Nu nog je gevecht met je verzekering. Dat zijn ook van die aardige meelevende types die alles aangrijpen om maar niet te hoeven uitkeren. Je motor stond toch in een afgesloten ruimte en op slot? En er is toch sprake van braak? Laat je niet op je kop zitten man.
(NB je scherm is vanmiddag idd aangekomen bij Verpalen...... confused )

_________________
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2007, 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Zo is het maar net Peter, dank voor je meeleven. Nogmaals, verzekering ziet er niet goed uit, moet een SCM alarm op zitten en ART 4 slot, ook bij stalling. Had ik niet...

fock
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rolf



Geregistreerd op: 27-5-2007
Berichten: 93
Woonplaats: Randstad

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2007, 18:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is dan dubbele ellende.
Ik twijfel steeds meer aan de diefstal verzekering, vrijwel iedereen zet zijn motor te vaak niet voorgeschreven op slot. Al is het maar bij het betalen op het benzinestation.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif