lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Verlengde garantie op LC8??

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Prutzer

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mrt. 2005, 20:18    Onderwerp: Verlengde garantie op LC8?? Reageer met quote

Ik lees net op het supermotardforum dit bericht:

KTM expires the guarantee for 950 Adventure model to 3 years.

The KTM 950 Adventure has made history as the first 2-cylinder motorcycle built by KTM. Today the 950 Adventure sets the level for reliable motorbikes for travelling both on- and offroad. The 950 Adventure stands for high power output, unbeatable low weight and unique design.

To point out its quality standards KTM now expires the manufacturers guarantee for the 950 Adventure (models 2003 to 2005) from 24 month to 3 years if the vehicle is registered at KTM dealer.net and properly serviced and repaired at an authorized KTM garage using original spare parts. The new guarantee regulation applies to all european countries and Japan.

Klinkt goed, wie weet hier meer van????
thumbsup thumbsup

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mrt. 2005, 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Door KTM_Sommer in het duitse LC8 forum gepost:

Quote:

Hallo,

kurz vor dem Wochenende gibt es eine erfreuliche Info für die 950er Adventure Fahrer in Europa und Japan: der Hersteller KTM hat die freiwillige Garantie für die Modelljahre 2003/04/05 auf gesamt DREI Jahre verlängert.

Die bekannten ursprünglichen Garantievoraussetzungen bleiben erhalten und müssen natürlich auch vom Fahrer berücksichtigt werden.

Wir wünschen jetzt ein angenehmes Wochenende

mit sportlichen Grüßen SOMMER KTM Rainer Kroll

Kortom:

Onder de reeds geldende garantiebedingingen krijgen alle KTM 950 adventure rijders 1 jaar extra garantie.

thumbsup
(zou leuk zijn als we dat van KTM- Nederland hier op het forum bevestigd zouden krijgen, ik kan morgen wel eens effe bellen naar ze...)

Daan

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Mrt. 2005, 23:01    Onderwerp: d Reageer met quote

Zou heel mooi zijn, zeker voor mij, want de garantie loopt over drie maanden af!

Daan
Naar boven
Daan

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Mrt. 2005, 23:17    Onderwerp: Re: d Reageer met quote

Daan schreef:
Zou heel mooi zijn, zeker voor mij, want de garantie loopt over drie maanden af!

Daan

Zonder km beperking lees ik net pleased

Daan
Naar boven
eReM

BerichtGeplaatst: Vr, 25 Mrt. 2005, 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

van ktm.nl:

KTM EXTENDS STANDARD WARRANTY ON 950 ADVENTURE

21.03.2005
KTM expires the guarantee for 950 Adventure model to 3 years.

The KTM 950 Adventure has made history as the first 2-cylinder motorcycle built by KTM. Today the 950 Adventure sets the level for reliable motorbikes for travelling both on- and offroad. The 950 Adventure stands for high power output, unbeatable low weight and unique design.
To point out its quality standards KTM now expires the manufacturers guarantee for the 950 Adventure (models 2003 to 2005) from 24 month to 3 years if the vehicle is registered at KTM dealer.net and properly serviced and repaired at an authorized KTM garage using original spare parts. The new guarantee regulation applies to all european countries and Japan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Prutzer

BerichtGeplaatst: Vr, 25 Mrt. 2005, 18:20    Onderwerp: Reageer met quote

Was ff bij brouwer vanmiddag, ff aan Albert gevraagd of die al wat wist van de garantieverlenging maar hij wist nog van niks, hij ging nog ff bellen stooge_moestooge_moe
wilfred

BerichtGeplaatst: Di, 5 Apr. 2005, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Drie jaar KTM garantie is toch ook in Nederland doorgedrongen. Heb dit op de KTM site gevonden:

3 jaar garantie voor de KTM 950 Adventure ook voor ’03-’04 en ’05 modellen

�� 3 JAREN GARANTIE KTM 950 Adventure Modellen ’03-’04-’05

De KTM 950 Adventure heeft KTM geschiedenis geschreven. Het was de allereerste tweecilinder motorfiets ontwikkeld en geproduceerd door KTM : een rasechte avontuurmotor, een sportieve allrounder die de diepste verlangens van alle reizigers en globetrotters op twee wielen vervult.

Een langafstand reis enduro als de 950 wordt blootgesteld aan de meest barre omstandigheden. Om deze reden heeft KTM het initiatief genomen om de garantieduur voor de 950 Adventure (bouwjaar 2003, 2004 en 2005) te verlengen van 24 tot 36 maanden, ingaande onmiddellijk vanaf het moment van levering. Voor deze 12 extra maanden gelden dezelfde garantievoorwaarden als tot nu toe, dat wil zeggen onderhoudsbeurten en reperaties moeten uitgevoerd worden bij een officiële KTM-dealer, en uitsluitend met originele KTM Spare Parts. De garantie regeling geldt in Europa en Japan.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw KTM-dealer.

groeten Wilfred
Naar boven
bassie

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jul. 2007, 14:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn 950sm (demo) in juli 2006 gekocht bij Lemmens (Veldhoven)
Voor onderhoud ga ik naar DAM racing (Hoeselt), is voor mij een stuk korter bij dan Lemmens.
Nou vroeg ik afgelopen week het frame nr. in te toetsen bij DAM en wat bleek er stonden nog 2 mod. open.
-update achterrem (heb er zelf nog niks van gemerkt)
-iets met het starten (moet zeggen, slaat niet krachtig aan bij starten, af en toe kraak geluid)

Nu blijkt mijn garantie te zijn afgelopen op 26-07-2007 huh2 .
Lemmens heeft naar mijn gevoel over 2 jaar fabrieksgarantie gesproken.
Wat blijkt, 26-07-2005 is het uitlevercertificaat van KTM.
24-02-2006 verkocht aan Brouwer Motors Zwartebroek NL.
In juli 2006 heeft Lemmens hem mij verkocht, hoezo 2 jaar garantie.

Nou hebben ze het hier zelfs over 3 jaar garantie, welliswaar bij de Adventure, of geldt dit voor alle lc8 blokken?
Zou mij nog een jaartje schelen, dus toch 2 jaar tongue .

Trouwens, nadat ik 'm gekocht heb, is dit de eerste keer dat ik het framenr. laat controleren bij dealer.
In sept. 2006 is mijn uitlaat al eens gebroken geweest en geaccepteerd in garantievoorwaarden. (Ik ben het niet geweest?)
In okt. 2006 zijn er al problemen geweest met elektr. starter, vreemd geluid, en dan staat er geweigerd (ben ik ook niet geweest).
Al met al, DAM heeft de 2 mod. weggelegd en bij mijn 10.000 beurt wordt het vervangen, natuurlijk onder garantie thumbsup .

Maar blijf het maar allemaal vreemd vinden, of is dit alles normaal.

Grt,

Bassie
Naar boven
f@zertje

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jul. 2007, 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt op je 950 sm 2 jaar garantie( alleen de allereerste 950 hadden 3 jaar.
En de garantie gaat in als de motor voor de eerste maal ternaam gesteld wordt, niet vanaf de uitlever datum vanaf fabriek.

Raketman

BerichtGeplaatst: Do, 26 Jul. 2007, 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dus enkel de 950 wordt blootgesteld aan extreme omstandigheden.
De 990 nooit.

Nouja.

Is de 990 dan zoveel robuuster/betrouwbaarder/ontdaan van kinderziektes dan de 950 ?

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: