lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

garantieclaims

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Monkey



Geregistreerd op: 19-7-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 10:10    Onderwerp: garantieclaims Reageer met quote

Hoi iedereen,

ik heb iets wat ik erg raar vind. Paar weken terug voor een beurtje bij de dealer geweest. Ik mocht daar kijken in het systeem om te kijken wat de geschiedenis van je motor is; garantieclaims etc en bijbehorende data wanneer wat allemaal gebeurd is.
Nou blijkt in februari dit jaar dat twee garantieclaims uitgevoerd zijn door god weet wie, maar ik heb dat helemaal niet laten doen (o.a. die modificatie van de achterrem). Ik heb een uitdraaitje meegekregen die nog ergens rondslingert thuis en wil daarmee de importeur eens bellen want dit stinkt naar oplichting mag ik toch wel zeggen evil3 .
Iemand ook deze ervaring met zijn motor en garantieclaims?

gr. Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
XJR



Geregistreerd op: 21-2-2007
Berichten: 60
Woonplaats: RAAMSDONKSVEER

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 12:02    Onderwerp: Reageer met quote

De mijne staat vandaag bij de dealer voor eerste beurt. Als het goed is wordt er inderdaad iets aan de achterrem gedaan, mits de spullen voorradig zijn want het is nogal een probleem om dat aangeleverd te krijgen.
Tevens wordt de kettinggeleider goed vastgezet (recall van deze week)
Over de achterrem heb ik van ktm geen brief gehad. De 2007 modellen hebben zouden het probleem ook niet hebben maar toch worden ze gemodificeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
joscha



Geregistreerd op: 28-1-2005
Berichten: 34
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2007, 22:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kwam er bij de 7500 beurt achter dat mijn motor met hetzelfde serienummer op iemand heel ander geregistreerd stond. Of die andere dealer voert het verkeerde serienummer in of de KTM database is een grote bende. Ik heb mijn dealer opdracht gegeven om de gegevens te laten wijzigen.

Een recall voor mijn 2004 achterrem (die ik ook meerdere keren uitgevallen is) heb ik nog niet gehad. Ik ben benieuwd hoe de database er van mij nu uit ziet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif