lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Leuk oefen terrein

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hydrazine

BerichtGeplaatst: Za, 4 Aug. 2007, 6:44    Onderwerp: Leuk oefen terrein Reageer met quote

Afgelopen week reed ik langs een leuk oefen terrein waar je volgens mij ongestoord je KTM door het zand kan laten ploegen...

Het is in de regio IJmuiden - Velsen Noord

www.routenet.nl

Zoek op: Noordersluisweg, Velsen Noord

Het stuk terrein is op de hoek van Noordersluisweg en 1e Rijks Binnenhaven naast de Hoogovens (Corus)

Aan de banden sporen te zien ben je niet de 1e motorrijder die hier komt.

Maar goed, je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar de Zand Hagedis op je KTM en dan moet je echt hier zijn... Zolang de rode bal niet gehezen is is het redelijk veilig...

OEFENTERREIN LEUSDER HEIDE OPEN VOOR NATUURLIEFHEBBERSHet oefenterrein de Leusder Heide in Leusden wordt morgen opengesteld voor natuurliefhebbers. De Leusder Heide is een bijzonder gebied in de provincie Utrecht, dat zich kenmerkt door hoge natuurwaarden.

Het Ministerie van Defensie heeft de Leusder Heide in gebruik als militair oefenterrein voor marine, landmacht en marechaussee. Er vinden onder meer oefeningen met militaire rupsvoertuigen plaats. Het terrein bestaat dan ook voor een groot deel uit open zandvlakte. De Dienst Vastgoed Defensie draagt zorg voor het beheer ervan en zet zich in om de kwaliteit van de natuur te handhaven en waar mogelijk te verbeteren. Dit heeft er onder meer voor gezorgd dat op de Leusder Heide diverse soorten, soms zeldzame, flora en fauna te vinden zijn.

Bezoekers kunnen tijdens een wandeling onder meer de in Nederland zeldzame strubbenbossen aanschouwen. Daarnaast komen in het gebied de zandhagedis, de heivlinder en de roodborsttapuit voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
erwindob

BerichtGeplaatst: Za, 4 Aug. 2007, 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heet " De Kuil"

Alleen niet echt fijn voor een LC8 lijkt me zo. Krap bemeten en mul zand. Ik ben er al een paar keer geweest met de Sherco 2.9, dat is wel leuk om daar te spelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: