lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Is dit een S of niet?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TooBigTooHeavy



Geregistreerd op: 13-5-2018
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2020, 11:17    Onderwerp: Is dit een S of niet? Reageer met quote

Sinds kort heb ik een niet lopende 950 S GO!! van een bekende van het forum hier overgenomen. Er is een hoop werk verzet, maar ondertussen rijd ie weer prima. Ik vraag me alleen sterk af of het wel echt een S is.

Naar mijn weten is alleen de vering anders bij een S toch? Een S van ‘03 of ‘04 (motor heeft bouwjaar ‘03, maar is op kenteken gezet in ‘04, import? En een GO!! zou alleen in ‘04 geleverd zijn??) zou een veerweg van 265mm moeten hebben en dat heeft ie niet denk ik.

Ik heb het chroom van de voorvork gemeten en dat is ongeveer 240mm. Op de achterveer staat 140-255 en daar meet ik 245mm. Dit zou beide 265mm moeten zijn?


Laatst aangepast door TooBigTooHeavy op Zo, 11 Jun. 2023, 21:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2020, 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

kijk eens naar het bloknummer en het framenummer daar kan je de bouwjaren uit halen.
2003 en 2004 had enkel 230 of 265 veerweg. Dus de vering is van een nieuwere motor. Maar er zijn er vele die de veerring hebben 'omgeruild' in die tijd omdat dit te hoog of laag was. Zeker niet direct alarmbellen hoor.

Op je kenteken staat toch ook of het origineel een S was of niet?

GO!!!! plastic is 2004 only. en de mooiste smiley

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2020, 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

je kunt toch gewoon effe de vorige eigenaar vragen .. die die vering gewisseld heeft.


ps.: ALs je de echte slag wil meten achter (die 265), dan moet je verticaal meten bij de achteras.... hetgeen in de praktijk redelijk ondoenlijkt is metd e veer er op.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif