lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

probleem voorrem bij de 950 sm en 950 smr..
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 16:15    Onderwerp: probleem voorrem bij de 950 sm en 950 smr.. Reageer met quote

dag, ik heb 1 probleem met de voorrem als ik rem zacht of heel hard dan gaat de voorrem te keer zoals met een abs.....het voelt aan zoals je de rem lost en terug indrukt maar dan zeer vlug achter elkaar.....het geeft het gevoel zoals met de auto zijn rempedaal als de abs in werking gaat .Wat het is weet ik niet alles ziet er ok uit en alles staat ook vast aan het voorwiel ???? Ik denk over naar ktm.....of herkend stars stars iemand dit probleem ???? sad3 sad3

Laatst aangepast door bompie op Wo, 21 Mei. 2008, 19:49, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Benktm



Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 43
Woonplaats: Bergeijk

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 17:57    Onderwerp: Reageer met quote

mischien een kleine luchtbel erin? onderin bij de zuiger dat het daar door de rem druk wordt geperst en de lucht tegenwerking geeft en weer terug duwt ofzo? anders dealer werk he
_________________
een dag niet ge"ktm"d is een dag niet geleefd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Mei. 2007, 13:49    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag bij ktm geweest met het remprobleem....en er was niets te zien aan heel de voorrem dus zijn de remblokjes vervangen onder garanti ....en ja het probleem is zo goed als weg....ps,bij de super duke was er een melding langs ktm om van een probleem met de voorrem van brembo en inderdaad dat zijn de zelfde als op de sm !! Dus ik aanzie het nu 1 week .....en dan meld ik of het ok is of niet.groetjes. DIT IS DE MELDING OVER HET PROBLEEM BIJ KTM 990 Super Duke: Bremsprobleme
Alle Besitzer der 990 Super Duke des Modelljahres 2006 werden von KTM gebeten, die vorderen Bremsbeläge in offiziellen KTM-Werkstätten austauschen zu lassen. In einzelnen Fällen kann auftretende Korrosion dazu führen, dass sich Teile des Reibbelages von der Trägerplatte an den Bremsbelägen der Brembo-Bremsanlage ablösen.

Besitzer der betroffenen Modelle werden direkt von KTM angeschrieben. Unter www.ktm.com besteht zusätzlich die Möglichkeit, online zu prüfen, ob das eigene Fahrzeug von der Rückrufaktion betroffen ist: Im Bereich “Service“ werden Informationen nach Eingabe der Fahrgestellnummer und der Auslieferungsurkundennummer ersichtlich. Da der Hersteller der Bremsbeläge das Produktionsverfahren unverzüglich geändert hat, sind spätere oder andere Modelle des Typs 990 Super Duke nicht von der Rückrufaktion betroffen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Mei. 2007, 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

Morgen terug naar ktm met het remprobleem het is niet weg......ben vandaag nog eens gaan testen met mijn moto en dan met die van mijn schoonzoon en ja dat is wil duidelijk 1 verschil die van mij remt zoals met abs en de andere 950 sm doet het zoals het moet ........je voelt bij mijn 950 sm duidelijk het het remverschil ..........wat het is ????.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Benktm



Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 43
Woonplaats: Bergeijk

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Mei. 2007, 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

zwaar bagger! mischien probleem eens voorleggen bij brembo! succes ermee ik hoor het wel
_________________
een dag niet ge"ktm"d is een dag niet geleefd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2007, 12:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ben net terug van ktm.....het remprobleem zit in de remschijven heb daar de test met een ander wiel gedaan probleem weg ...wiel in andere 950 sm gezet en ja hoor daar was het probleem weer !!!!! ZE zijn al onderweg van ktm uit 2 nieuwe brembo remschijven....vrijdag of maandag zijn ze er......onder garanti....al goe de prijs per stuk was 266 euro !!!! En weer geregeld bij mijn dealer ZONDER 1 probleem !!!! groetjes iloveyou grin3 grin3 thumbsup thumbsup thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2007, 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

mooi zo!
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Wel...mijn remprobleem is weg......er staan 2 nieuwe brembo remschijven op gratis en ja hoor het probleem is weg al goed !!! Er is nog wel 1 maat van mij ,ook met de 950 sm en hij heeft het probleem ook heeft vandaag bij zijn dealer geweest en ook daar zijn de schijven besteld het schijnt dat het 1 harde plek in de remschijf zou zijn daar heeft 1 superduke ook het probleem gehad !!??......ktm zelf deed er wel niet zo makkelijk over maar einde goed alles goed !!! thumbsup thumbsup thumbsup


Afbeelding 018.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  151.47 KB
 Weergegeven:  569 keer

Afbeelding 018.jpg



Afbeelding 019.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  103.33 KB
 Weergegeven:  575 keer

Afbeelding 019.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 18:57    Onderwerp: Reageer met quote

is bij enkele adventure schijven ook voorgekomen: ongelijkmatige hardheid van het remschijfmateriaal waardoor de schijf gaat trillen en onregelmatig pakken.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Di, 5 Jun. 2007, 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

bij ktm belgie was men niet zo,gemakkelijk voor ze in garanti te geven daar zijn wel wat woorden aan vuil gemaakt......dat was ni zo leuk.....al goe dat mijn motovriend met zijn 950 sm dat ook had.......en dan was het plots wel ok ???? Omdat ik niet meer alleen was dan met dat remprobleem ........mijn dealer was ook ni blij met de houding van ktm . allee alles ok nu......mijn maat moet de 18 juni met zijn 950 sm daar voor in onderhoud bij zijn dealer................groetjes. thumbsup stars grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Ranx



Geregistreerd op: 11-3-2007
Berichten: 1
Woonplaats: 020

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jul. 2007, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

hmmm, die trillingen komen mij bekend voor... idd een tik per omwenteling van het wiel.
slordig van brembo... es kijken hoe ik het ga oplossen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jul. 2007, 14:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ranx schreef:
hmmm, die trillingen komen mij bekend voor... idd een tik per omwenteling van het wiel.
slordig van brembo... es kijken hoe ik het ga oplossen...
Naar de dealer er mee en vlug.......ktm zal wat moeilijk doen in verband met u km en zo MAAR geef niet af en je krijgt ze gratis !!! Ik ken er nu 3 en met u daarbij 4 met dit probleem.............dus hup naar de ktm dealer !!!! ps, de andere zijn ook ok nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Galibaba



Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jul. 2007, 17:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik meld me ook met precies hetzelfde probleem, net of je schijven krom zijn, dacht eerst dat het de nieuwigheid van de remblokken was, maar nu ik deze verhalen zo hoor, kan ik me ook aansluiten, en ik maak me niet zo druk over mijn dealer die zal het heus wel netjes gaan oplossen.


keep you informed 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 16 Jul. 2007, 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Galibaba schreef:
Ik meld me ook met precies hetzelfde probleem, net of je schijven krom zijn, dacht eerst dat het de nieuwigheid van de remblokken was, maar nu ik deze verhalen zo hoor, kan ik me ook aansluiten, en ik maak me niet zo druk over mijn dealer die zal het heus wel netjes gaan oplossen.


keep you informed 2thumbsup
De dealer was het probleem niet maar ktm belgie deed er moeilijk over...........en dat was ik niet gewoon van ktm belgie.......ik was bijna al bij ducati........ cheesy grin3 laugh .......grapje !!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Baffie



Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Wo, 18 Jul. 2007, 9:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb gisteren gemerkt dat mijn moto het ook heeft. Het valt alleen op als ik traag rijd en dan een beetje rem. Bij mijn volgende ondehoud eens naar laten kijken. Mijn dealer is nu 2 weken met vakantie dus even wachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif