Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Georgie
Geregistreerd op: 15-11-2006 Berichten: 44 Woonplaats: W-Vl
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 16:44 Onderwerp: |
|
|
ben benieuwd wie nr 941389 krijg Superduke zwart
en alvast sparen voor de bijpassende 4wieler _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 19:51 Onderwerp: |
|
|
Ben vergeten te kijken.....thanks voor de reminder/link |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 20:56 Onderwerp: |
|
|
jammer dat ze achter die eene deur niet mochten filmen model lijn tot 2010 RC8 enz enz enz |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 21:41 Onderwerp: |
|
|
ik ben der in 2005 geweest. toen stond de X-bow alleen nog op tekening.
Tevens werd er toen gesproken over samenwerking (of zelfs fusie) met Polaris (sneeuwscooters) aan, maar daar heb ik later niet veel meer over gehoord.
Achter die geheime deur ligt het ontwikkelcentrum: idd mooi, best hightech vond ik. Ook de fabrieksmachines staan daar. Helaas, ook fototoestel en handies verboden!
grts _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 22:10 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | ik ben der in 2005 geweest. toen stond de X-bow alleen nog op tekening.
Tevens werd er toen gesproken over samenwerking (of zelfs fusie) met Polaris (sneeuwscooters) aan, maar daar heb ik later niet veel meer over gehoord.
Achter die geheime deur ligt het ontwikkelcentrum: idd mooi, best hightech vond ik. Ook de fabrieksmachines staan daar. Helaas, ook fototoestel en handies verboden!
grts |
over die fusie met polaris die is toch allang doorgegaan sommige motor blokken van polaris zijn van KTM. KTM kan over een paar jaar beslissen of ze doorgaan met polaris of dat KTM zelfstandig doorgaat maar polaris is nu wel hoofd aandeel houder ???? dit heb ik gelezen in een of ander motorblad maar ik weet niet meer welke probeer eens deze link is wel in het duits maar als je uit Nijmegen komt moet dat geen probleem zijn ik ben er helaas al te lang weg
http://www.adventurebike.de/NEWS/KTM_Verkauft/PM-KTM-Polaris/pm-ktm-polaris.html |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 22:20 Onderwerp: |
|
|
Ja blijkbaar.
Toen was iedereen echter 'bang'dat het impact zou hebben op KTM, of misschien heel de naam zelfs wel zou vervallen (hoewel dat natuurlijk tegengesproken werd) etcetc.
Al met al niks van gemerkt of gehoord... anyway: zolang het KTM blijft, met KTM toewijding, KTM garantie, en KTM mooie techniek... blijf ik er in geloven.
Nu alleen nog een mooie kleine 2 cilinder _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 22:34 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ja blijkbaar.
Toen was iedereen echter 'bang'dat het impact zou hebben op KTM, of misschien heel de naam zelfs wel zou vervallen (hoewel dat natuurlijk tegengesproken werd) etcetc.
Al met al niks van gemerkt of gehoord... anyway: zolang het KTM blijft, met KTM toewijding, KTM garantie, en KTM mooie techniek... blijf ik er in geloven.
Nu alleen nog een mooie kleine 2 cilinder |
ik was al bang dat ik mijn huiswerk niet goed gemaakt had
en die kleine 2 cilinder ik zie het nog wel gebeuren net als bij aprilla
eerste keer DAKAR en direct uitrijden en dat blokje is door de zelfde mensen ontwikkeld als de lc 8 als ik het goed heb, evenals het blok van de RSV mille en de tuono deze zijn allemaal ontwikkeld door ROTAX |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 23:18 Onderwerp: |
|
|
Nope.. LC8 blok is toch gewoon inhause bij KTM ontwikkeld hoor!
Misschien dat er wel iemand van toenmalig Rotax nu bij KTM werkt.. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 20 Mei. 2007, 23:46 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Nope.. LC8 blok is toch gewoon inhause bij KTM ontwikkeld hoor!
Misschien dat er wel iemand van toenmalig Rotax nu bij KTM werkt.. |
dan zoek je maar eens opnieuw op het web ktm heeft het blok doorontwikkeld maar het is wel degelijk ontworpen door ROTAX 100%
evenals alle aprilla blokken de nieuwe LC4 is wel helemaal door ktm ontwikkeld en is daarmee het eerste door KTM ontwikkelde motorblok
oja dit weet ik van KTM zelf maar zul je op het web ook wel kunnen terug vinden succes |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 11:13 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Nope.. LC8 blok is toch gewoon inhause bij KTM ontwikkeld hoor!
Misschien dat er wel iemand van toenmalig Rotax nu bij KTM werkt.. |
Ik heb ooit een keer ergens gelezen dat KTM voor de ontwikkeling van het LC8 blok 2 techneuten in huis heeft gehaald.
1 techneut hadden ze bij rotax weg gehaald, die had bij rotax het blok voor de rsv mille ontwikkeld. De andere techneut hadden ze bij yamaha weg gehaald en was daar verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van het blok van de YZ, WR.
Ik had voor de KTM een WR voor in het zand en een aprillia Falco voor op straat, van daar dat ik dit ook onthouden heb. Was voor mij een bevestiging dat ze goed bezig zijn bij KTM. Ik ben altijd toch wel een beetje bang voor kinderziektes met iets nieuws als een LC8 blok en een merk dat ik eigenlijk niet kende. |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 20:52 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | Dr_Bean schreef: | Nope.. LC8 blok is toch gewoon inhause bij KTM ontwikkeld hoor!
Misschien dat er wel iemand van toenmalig Rotax nu bij KTM werkt.. |
Ik heb ooit een keer ergens gelezen dat KTM voor de ontwikkeling van het LC8 blok 2 techneuten in huis heeft gehaald.
1 techneut hadden ze bij rotax weg gehaald, die had bij rotax het blok voor de rsv mille ontwikkeld. De andere techneut hadden ze bij yamaha weg gehaald en was daar verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van het blok van de YZ, WR.
Ik had voor de KTM een WR voor in het zand en een aprillia Falco voor op straat, van daar dat ik dit ook onthouden heb. Was voor mij een bevestiging dat ze goed bezig zijn bij KTM. Ik ben altijd toch wel een beetje bang voor kinderziektes met iets nieuws als een LC8 blok en een merk dat ik eigenlijk niet kende. |
zo zie je maar ??? dat alle merken niet echt ver uit elkaar liggen
en kinder ziektes hebben ze allemaal maar is wel een kwestie van hoelang je iets test dat van de koppling had wel allang opgelost mogen zijn maar zoals Mr Bean zegt dat hij er nog nooit last van heeft gehad blijft het moeilijk en oja ROTAX komt ook uit oosterijk dus is het niet zo moeilijk daar iemand weg te kopen |
|
Naar boven |
|
|
|