lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM ontour
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> KTM Pers informatie berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 31 Mrt. 2007, 12:24    Onderwerp: KTM ontour Reageer met quote

KTM ontour

http://www.lc8.nl/press/KTM%20ON%20TOUR%202007_NL_flyer_a5.pdf

diverse dealerdata waarbij je met deze dame in het oranje bad mag?



KTM in bad klein.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  299.05 KB
 Weergegeven:  985 keer

KTM in bad klein.jpg



_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

ze komen overal behalve bij een van grootste dealers van Nederland.

Brouwer motors in Zwartebroek

Beetje raar ! rolleyes2 rolleyes4 dizzy2

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik de link aanklik gebeurd er niets bucktooth

Grijs scherm en onderaan het scherm staat "gereed" worried2

Ik heb dit met sommige links wel vaker, zou ik iets Missen wat ik moet downloaden of zo???

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

de link verwijst naar een PDF file. Die gaat ie idd downloaden, maar als jouw Acrobat pdf viewer niet goed staat zal ie idd niks weergeven.

sorry.. ik krijg die dingen zo aangeleverd, ik ga ze niet nog een keer omzetten hoor! Je kunt het ook vinden op KTM.nl overigens.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

.....de link werkt hier prima !
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Mei. 2007, 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn afgelopen zaterdag ff wezen kijken in bij de KTM tour in Lichtenvoorde bij Paashuis en heb de superenduro mee genomen en daarna de 690 aan de tand gevoeld.
Opmerkelijk of juist ook weer niet, een aantal GS rijders die toch de overstap gaan maken naar de LC8 Adventure. Goed nieuws!! grin3
En de oranje Tompouzen, beetje klein maar wel lekker, dus daarom niet bij eentje gelaten.

Groet,
René



PICT0008.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  152.81 KB
 Weergegeven:  972 keer

PICT0008.JPG



_________________
Alles wordt, niets is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Mei. 2007, 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

.....Maar hoe rijden ze die 690 en de SE ??
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Mei. 2007, 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelf afgelopen vrijdag effe die 690SM uitgeprobeerd, godverdegodver wat een fukking gaaf ding grin2
Geen vergelijk met andere 1cyls, motor komt heel snel op toeren en heeft ook nog eens zeer lineaire vermogensafgifte, te wellicht, in het begin zat ik konstant in de toerenbegrenzer. Die anti hopping koppeling voelt heeel zacht aan en ik heb hem aardig lomp gebruikt, werkt echt geweldig thumbsup
Voorrem ook top (had de gewone oranje dus niet de prestige).
Maar ik wil hem niet hebben, past niet bij mijn ouwe lullen rijstijl maar desondanks vrees ik dat ik met die 690 binnen een paar weken m'n rijbewijs kwijt ben laugh3 tongue3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 8 Mei. 2007, 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft KTM zo'n mooie machine gemaakt en dan toch nog beginnnen te vloeken ! wacko
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Di, 8 Mei. 2007, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry, doe ik normaal nooooit, maar ja dat maakt die 690SM gewoon bij me los laugh laugh laugh3 laugh3


tongue3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
René



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 203
Woonplaats: Hengelo O

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 9:49    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
.....Maar hoe rijden ze die 690 en de SE ??


Op de SE had ik wel 'ns vaker gereden, opmerkelijk van deze demo vond ik de weinige mechanische geluiden, dit in tegenstelling tot mijn adventure. De versnellingsbank die ultra licht te bedienen was, geen kruipende koppeling, echt een genot. De SE stond op Karoo's en waren eigenlijk al op, dus toch met wat voorzichtigheid de weg op gegaan en daarna nog ff boenderen op wat zandwegen.
Qua handling voelt ie zeer betrouwbaar aan, stabiel en goed te doseren. Je moet wel enige lengte hebben om hier op te kunnen, dat ding is echt hoog, voor mij gelukkig geen probleem. Aspecten afwegend zou het voor mij een machine zijn voor erbij, het is toch echt een fiets gericht op boenderen, off road. Voor lange stukken asfalt vind ik 'm minder geschikt, het is nl een enorme windvanger, vandaar dat ik lekker bij mijn adventure blijf. 2thumbsup

De 690, een klein, licht smal fietsje. Wennen is dat je eigenlijk niks tussen je benen hebt tongue3 De tank is ultra smal, een heerlijk zadel. Met mijn bijna 2 meter had ik genoeg ruimte om te (ver)zitten. Ergonomisch lijkt deze fiets prima te passen.
In het echt ziet ie er echt gelikt uit, mooie details, mooi digitaal dashboard wat goed af te lezen is. De enorme schoorstenen, tja daar zijn de meningen over verdeeld, er zijn inmddels Akra's op de martk voor dit type, wel erg prijzig. Het hele uitlaatsysteem wordt dan vervangen.
FF wennen dat er geen choke meer gebruikt hoeft te worden, start makkelijk en loopt gelijk lekker in de toeren.

We hebben thuis een LC4 uit 2002, deze is qua karakter niet te vergelijken met de 690. Het verschil is echt enorm, trillen, schudden en stampen is er bij de 690 nauwelijks meer bij, het rijden in lage toeren en dan ineens het gas vol open in een lage versnelling, KTM heeft dit fantastisch ondervangen. Hoge snelheden, 180 km/h op de teller, geen probleem, maar ook wat meer technisch rijden, kort draaien, plat gooien etc....het voelt zeer degelijk en betrouwbaar aan. Het devies vond ik wel dat wanneer je deze fiets onder de 3000 RPM houdt, hij onrustig wordt en ietwat bokkerig, maar je zit al snel boven die 3000.

Ik ben echt wel gecharmeerd van deze fiets, maar omdat ik ook nogal eens van de gebaande paden af ga is dit eigenlijk ook een fiets voor erbij. Maar dan staat de schuur toch wel erg vol. laugh3

Groet,
René



PICT0009.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  205.42 KB
 Weergegeven:  942 keer

PICT0009.JPG



_________________
Alles wordt, niets is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 18:57    Onderwerp: Reageer met quote

Sinds 2003 zijn er aan het LC8 blok diverse kleine wijzigingen geweest, juist om het mechanische geluid te reduceren. Dat merk je dus.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
De enorme schoorstenen, tja daar zijn de meningen over verdeeld, er zijn inmddels Akra's op de martk voor dit type, wel erg prijzig. Het hele uitlaatsysteem wordt dan vervangen.


Wings heeft ze ook ,...volgens mij alleen de dempers !




_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 23:09    Onderwerp: Reageer met quote

Zien er imho ook mooier uit dan die Akra's thumbsup ....alleen logootje eraf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 23:27    Onderwerp: Reageer met quote

burgerking schreef:
Zien er imho ook mooier uit dan die Akra's thumbsup ....alleen logootje eraf


dat gaat niet zo te zien zit hij gepopt en dan kan je de gaatjes vullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> KTM Pers informatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif