Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 13:10 Onderwerp: |
|
|
ze komen overal behalve bij een van grootste dealers van Nederland.
Brouwer motors in Zwartebroek
Beetje raar !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 18:53 Onderwerp: |
|
|
Als ik de link aanklik gebeurd er niets
Grijs scherm en onderaan het scherm staat "gereed"
Ik heb dit met sommige links wel vaker, zou ik iets Missen wat ik moet downloaden of zo???
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 19:08 Onderwerp: |
|
|
de link verwijst naar een PDF file. Die gaat ie idd downloaden, maar als jouw Acrobat pdf viewer niet goed staat zal ie idd niks weergeven.
sorry.. ik krijg die dingen zo aangeleverd, ik ga ze niet nog een keer omzetten hoor! Je kunt het ook vinden op KTM.nl overigens.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 22:15 Onderwerp: |
|
|
.....de link werkt hier prima !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
René
Geregistreerd op: 13-4-2005 Berichten: 203 Woonplaats: Hengelo O
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Ma, 7 Mei. 2007, 19:48 Onderwerp: |
|
|
.....Maar hoe rijden ze die 690 en de SE ??
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Ma, 7 Mei. 2007, 22:06 Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf afgelopen vrijdag effe die 690SM uitgeprobeerd, godverdegodver wat een fukking gaaf ding
Geen vergelijk met andere 1cyls, motor komt heel snel op toeren en heeft ook nog eens zeer lineaire vermogensafgifte, te wellicht, in het begin zat ik konstant in de toerenbegrenzer. Die anti hopping koppeling voelt heeel zacht aan en ik heb hem aardig lomp gebruikt, werkt echt geweldig
Voorrem ook top (had de gewone oranje dus niet de prestige).
Maar ik wil hem niet hebben, past niet bij mijn ouwe lullen rijstijl maar desondanks vrees ik dat ik met die 690 binnen een paar weken m'n rijbewijs kwijt ben
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Di, 8 Mei. 2007, 17:21 Onderwerp: |
|
|
Heeft KTM zo'n mooie machine gemaakt en dan toch nog beginnnen te vloeken !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Di, 8 Mei. 2007, 20:56 Onderwerp: |
|
|
Sorry, doe ik normaal nooooit, maar ja dat maakt die 690SM gewoon bij me los
|
|
Naar boven |
|
|
René
Geregistreerd op: 13-4-2005 Berichten: 203 Woonplaats: Hengelo O
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 9:49 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: | .....Maar hoe rijden ze die 690 en de SE ?? |
Op de SE had ik wel 'ns vaker gereden, opmerkelijk van deze demo vond ik de weinige mechanische geluiden, dit in tegenstelling tot mijn adventure. De versnellingsbank die ultra licht te bedienen was, geen kruipende koppeling, echt een genot. De SE stond op Karoo's en waren eigenlijk al op, dus toch met wat voorzichtigheid de weg op gegaan en daarna nog ff boenderen op wat zandwegen.
Qua handling voelt ie zeer betrouwbaar aan, stabiel en goed te doseren. Je moet wel enige lengte hebben om hier op te kunnen, dat ding is echt hoog, voor mij gelukkig geen probleem. Aspecten afwegend zou het voor mij een machine zijn voor erbij, het is toch echt een fiets gericht op boenderen, off road. Voor lange stukken asfalt vind ik 'm minder geschikt, het is nl een enorme windvanger, vandaar dat ik lekker bij mijn adventure blijf.
De 690, een klein, licht smal fietsje. Wennen is dat je eigenlijk niks tussen je benen hebt De tank is ultra smal, een heerlijk zadel. Met mijn bijna 2 meter had ik genoeg ruimte om te (ver)zitten. Ergonomisch lijkt deze fiets prima te passen.
In het echt ziet ie er echt gelikt uit, mooie details, mooi digitaal dashboard wat goed af te lezen is. De enorme schoorstenen, tja daar zijn de meningen over verdeeld, er zijn inmddels Akra's op de martk voor dit type, wel erg prijzig. Het hele uitlaatsysteem wordt dan vervangen.
FF wennen dat er geen choke meer gebruikt hoeft te worden, start makkelijk en loopt gelijk lekker in de toeren.
We hebben thuis een LC4 uit 2002, deze is qua karakter niet te vergelijken met de 690. Het verschil is echt enorm, trillen, schudden en stampen is er bij de 690 nauwelijks meer bij, het rijden in lage toeren en dan ineens het gas vol open in een lage versnelling, KTM heeft dit fantastisch ondervangen. Hoge snelheden, 180 km/h op de teller, geen probleem, maar ook wat meer technisch rijden, kort draaien, plat gooien etc....het voelt zeer degelijk en betrouwbaar aan. Het devies vond ik wel dat wanneer je deze fiets onder de 3000 RPM houdt, hij onrustig wordt en ietwat bokkerig, maar je zit al snel boven die 3000.
Ik ben echt wel gecharmeerd van deze fiets, maar omdat ik ook nogal eens van de gebaande paden af ga is dit eigenlijk ook een fiets voor erbij. Maar dan staat de schuur toch wel erg vol.
Groet,
René
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
205.42 KB |
Weergegeven: |
1305 keer |
|
_________________ Alles wordt, niets is........... |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 18:57 Onderwerp: |
|
|
Sinds 2003 zijn er aan het LC8 blok diverse kleine wijzigingen geweest, juist om het mechanische geluid te reduceren. Dat merk je dus.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 22:41 Onderwerp: |
|
|
Quote: | De enorme schoorstenen, tja daar zijn de meningen over verdeeld, er zijn inmddels Akra's op de martk voor dit type, wel erg prijzig. Het hele uitlaatsysteem wordt dan vervangen.
|
Wings heeft ze ook ,...volgens mij alleen de dempers !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 23:09 Onderwerp: |
|
|
Zien er imho ook mooier uit dan die Akra's ....alleen logootje eraf
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 23:27 Onderwerp: |
|
|
burgerking schreef: | Zien er imho ook mooier uit dan die Akra's ....alleen logootje eraf |
dat gaat niet zo te zien zit hij gepopt en dan kan je de gaatjes vullen
|
|
Naar boven |
|
|
|