Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 8:44 Onderwerp: |
|
|
Hij is MOOOIII Theo!! Gefeliciteerd....
Wanneer gaan we als vanouds weer eens een ritje doen,..maar dan ook onverhard..??
Reinier
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 13:21 Onderwerp: |
|
|
als pasen en pinksteren op 1 dag gaan vallen !!
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 17:29 Onderwerp: |
|
|
[quote="Theo.nl"]
Alhoewel,...het aan-uit-effect was vanaf de eerste meters voelbaar.
[/quote]
Theo, ik neem aan dat je er gelijk een 16 tands op hebt laten zetten?
dat maakt de motor een stuk smeuiger onderin.
Maarja, dat hebben we ruim 2 jaar geleden al besproken
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 19:43 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Theo.nl schreef: |
Alhoewel,...het aan-uit-effect was vanaf de eerste meters voelbaar.
|
Theo, ik neem aan dat je er gelijk een 16 tands op hebt laten zetten?
dat maakt de motor een stuk smeuiger onderin.
Maarja, dat hebben we ruim 2 jaar geleden al besproken |
Ik weet niet of het kan met de lengte van je ketting maar anders zou ik gaan voor een 45 tands achter, dit is dezelfde verhouding als als 16/42
Ik denk dat het de slijtage van je set ten goede komt .
groet Johan
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 19:54 Onderwerp: |
|
|
D't zit al een 16T op.
En nog wat andere "Goodies" die hem smeuiger moeten maken,....ik ga hem eerst maar eens lekker inrijden.
Misschien later eens met de powercommander in de weer
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 24 Mrt. 2007, 19:49 Onderwerp: |
|
|
Nog even wat daglicht foto's ,...dan hou ik er mee op met showen !
Er zijn diverse technische niet zichtbare veranderingen aan het 2007 model, maar ook gelukkig wat zichtbare, zoals het nokje bij het achterempedaal zoals op de SE, de 12v stekkerdoos op het dashboard en de langere veerweg zoals op de 2004 al heeft gezeten en dit ook weer is toegepast op de Adventure S voor 2007.....265mm.
Ik merkte het verschil direct bij het eerste stoplicht en het voetje aan de vloer,...zeg maar teentje !
Het rijden is nog ff wennen vooral in één en twee,...beetje aan/uit,..maar went snel.
Als je veel onverhard zou rijden met kruipdoor en sluipdoor zou je er van balen denk ik,...gelukkig ben ik meer een asfaltrijder en gebruik de Adventure hoofdzakellijk als toerbuffel en vakantiefiets.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
45.33 KB |
Weergegeven: |
6303 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
54.81 KB |
Weergegeven: |
6303 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
95.04 KB |
Weergegeven: |
300 keer |
|
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Za, 24 Mrt. 2007, 20:02 Onderwerp: |
|
|
langste veerweg was niet alleen 2004 hoor, ook 2003
Ik ben ook benieuwd of het koppelingpompje beneden op het blok er anders uitziet, het bestelnummer is in ieder geval wel anders.
De hoogte van de S houdt me in ieder geval niet meer tegen om een nieuwe 990 te kopen, de injectie nog wel een beetje.
Oh ja, wat me ook nog tegenhoudt is de pakweg 10000 euro die er bij moet
Alhoewel mijn 950 met 65000 op de klok met al zijn modificaties en extra's wel een beetje m'n maatje is geworden
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Za, 24 Mrt. 2007, 20:21 Onderwerp: |
|
|
Daan, ...mijn excuses....de 2005 en 2006 waren de eerste lage "S-en" als ik het goed begrijp.
Ik zou hem ook niet wegdoen als je zoveel bij moest leggen,....ik zou hem dan afrijden.
In Oostenrijk (Fabriek) is een Adventure met >300.000km op de klok,...zal wel goed zijn dus.
...alhoewel wat je hier zo af en toe leest,..vraag ik me af of dat wel echt zo is.
Ik zal nog ff een foto maken van het koppelingcylindertje en hier neer knallen, misschien dat het uiterlijk al anders is.
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Zo, 25 Mrt. 2007, 20:21 Onderwerp: |
|
|
Ik zie geen verschil....misschien toch eens de oude en de nieuwe naast elkaar gaan leggen bij Albert op de toonbank en ze kritisch gaan bekijken !
......ik hoop dat deze ellende me in het vervolg bespaard blijft !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Zo, 25 Mrt. 2007, 20:31 Onderwerp: |
|
|
Theo.nl schreef: | Ik zie geen verschil....misschien toch eens de oude en de nieuwe naast elkaar gaan leggen bij Albert op de toonbank en ze kritisch gaan bekijken !
......ik hoop dat deze ellende me in het vervolg bespaard blijft ! |
En ALS er verschil is, ga ik Albert lief aankijken om mijn nieuwe reserve oud-model pompje om te ruilen voor het nieuwste model
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
dee dee dirk
Geregistreerd op: 26-10-2006 Berichten: 172 Woonplaats: heerhugowaard
|
Geplaatst: Ma, 26 Mrt. 2007, 13:44 Onderwerp: |
|
|
Hey Theo,
Mooie bike man! Deze uitvoering vind ik ook heel toppie
enneh wanneer ga je hem weer inruilen???? Laat dan al die accesoires er wel opzitten zodat ik zelf niets meer hoef te kopen!!!
_________________ lc 4, lc 8, lc 16?????? |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Ma, 26 Mrt. 2007, 17:26 Onderwerp: |
|
|
dee dee dirk schreef: | Hey Theo,
....enneh wanneer ga je hem weer inruilen???? |
Dirk,...ik heb hem net en jij toch óók,
Maar ik zal aan je denken over 2 jaar !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
|