Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 30 Mrt. 2007, 16:23 Onderwerp: |
|
|
foto's komen er aan... die zaten helaas in de rallykrat bij Erwin op de HD in de vrachtauto.. maar van het weekend zullen ze er zijn.
al wel iets anders:
je moet wat als je in de ziekenboeg zit... dus ben ik maar eens wat gaan spelen met de GPS data.
dit jaar met de 60Cx op de tracks (helaas maar 3 dagen zelf gereden!) 1 punt per 30 seconden opgenomen (dit moet van de orga, om evt speedcontroles uit te kunnen voeren en voor het geval ergens niet goed genoteerd word op je kaart: dan kan je altijd terugvallen op je gps gegevens!)
dus met die trackdata:
gpx (of gpb) naar KML omgezet
aan de KML file kleurlabels toegevoegd voor de snelheid, en je krijgt een leuke speedmap van de gereden tracks!
helaas moet ik zeggen dat 1 punt per 30s nog te weinig is, immers rij je offroad niet snel 30 s een constante snelheid. Maar het geeft wel een leuk beeld van de pistes.
plaatje:
om zelf te spelen kan je hier mijn KMZ file voor google earth downloaden.
http://www.lc8.nl/new/T2007_speedmap.kmz
Nu nog wachten op een betere google earth resolutie in Marokko!!! (kleine stukjes zijn trouwens wel mooi)
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 15 Apr. 2007, 0:25 Onderwerp: |
|
|
gerben ik wil je niet opjagen maar in ben wel zeer benieuwd
naar je foto's
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 15 Apr. 2007, 21:50 Onderwerp: |
|
|
groot deel van de foto's van Margot en mij (eigenlijk alleen van dag-5, toen ik reeds uitgevallen was) staan tussen de andere plaatjes verzameld bij Erwin:
http://www.erwindob.net/index.html
veel kijkplezier.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 15 Apr. 2007, 23:08 Onderwerp: |
|
|
dank dank kwijl kwijl
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 16 Apr. 2007, 23:49 Onderwerp: |
|
|
ok.. eerste stuk is er:
ALLE (<400 stuks) foto's staan voor de diehards in klein formaat op het web:
http://home.tiscali.nl/ktmlc8/
bladerze
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
Peter
Geregistreerd op: 22-10-2006 Berichten: 248 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 18 Apr. 2007, 8:26 Onderwerp: |
|
|
Zeker weten! Het zegt veel over hem , maar ook veel over zijn vertrouwen in de LC8. Zo'n ding is ook niet kapot te krijgen (itt tot zijn bereider... )
Laatst zelf offroad een stevige klapper gemaakt, inclusief boom: schade motor nihil, muv wat krasjes en een afgebroken koppelingshandel. Ik heb me daar echt over verbaasd. Zo'n LC8 is echt supersterk in alle opzichten Zelf ietsie pietsie meer last, maar dat is inmiddels ook weer verleden tijd.
_________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
|
perlei
Geregistreerd op: 7-7-2006 Berichten: 81
|
Geplaatst: Ma, 23 Apr. 2007, 13:11 Onderwerp: |
|
|
Mooie foto's Gerben!!!!
Via deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor het gebruiken van je motor!!
Trouwens ik ga de mijne verkopen en een super enduro kopen!!!
Misschien zijn er hier geintereseerden......
Laat maar weten
Groetjes
t'coiffeureke
|
|
Naar boven |
|
|
Peter
Geregistreerd op: 22-10-2006 Berichten: 248 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Ma, 23 Apr. 2007, 14:21 Onderwerp: |
|
|
Gaaf man! Als het effe lukt ga ik dit weekeinde ook de Super Enduro proberen. Ben benieuwd naar het verschil. Heb jij hem al geprobeerd?
Is het trouwens al bekend waar jouw problemen met de injectie bij de Touareg door veroorzaakt zijn?
_________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
|
perlei
Geregistreerd op: 7-7-2006 Berichten: 81
|
Geplaatst: Ma, 23 Apr. 2007, 21:37 Onderwerp: |
|
|
hoi de mannen,
Nee heb hem nog niet getest maar ben zeker dat ie gaaf rijd!!!!
De problemen met de adventure zijn een raadsel.
Ben tot de hoofdzetel in belgie geweest voor hem uit te lezen en niks aan de hand......
Vandaag offraod gereden en hij gaat als een speer.
Volgens mij enkel in extreme omstandigheden!!!!
Maar het is en blijft een geweldige motor
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 23 Apr. 2007, 22:31 Onderwerp: |
|
|
perlei schreef: | hoi de mannen,
Nee heb hem nog niet getest maar ben zeker dat ie gaaf rijd!!!!
De problemen met de adventure zijn een raadsel.
Ben tot de hoofdzetel in belgie geweest voor hem uit te lezen en niks aan de hand......
Vandaag offraod gereden en hij gaat als een speer.
Volgens mij enkel in extreme omstandigheden!!!!
Maar het is en blijft een geweldige motor |
goede keuze die SE en by the way bij ktm zijn de problemen wel bekent hoor met de injectie daarom hebben ze bij de nieuwe lc4 de rally van dakar ook zonder injectie gereden omdat de injectie veel te gevoelig is
aan warmte dit heb ik gelezen en gehoord van frans verhoeven
maar ik denk dat de SE je wel beter bevalt aangezien je er meer off-road mee rijd dan op straat of heb ik dit mis en met een setje 17inch onder de SE kun je op straat ook wel redelijk meekomen hooorrr
groeten Mr wheely
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 24 Apr. 2007, 0:08 Onderwerp: |
|
|
Sorry Mr_Wheely, de LC4 injectie is echt anders en niet vergelijkbaar.
EATV reed met quad LC8en, en die hadden ondanks dat ze veel warmer krijgen dan een gewone motor nergens last van.
Dus je conclusie is denk ik wat kort door de bocht.
Ik heb er naar gekeken en weet inmiddels redelijk wat het injectiesysteem doet, en ik moet zeggen dat het heel mooi in elkaar zit, veel minder kwetsbaar dan ik aanvankelijk dacht!
ps: die dubbele-carb heeft ook zijn nadelen hoor!
grts
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Di, 24 Apr. 2007, 3:29 Onderwerp: |
|
|
misschien wel kort door de bocht ja, maar ik vind het toch raar dat
KTM zelf met carbs rijden en niet met de injectie die ze er zelfs voor de dakar afgehaald hebben wat denk jij wat het probleem is
bij ktm hadden ze het over de grote themp verschillen (dag nacht) in de dessert
maar als jij zegt dat die quads er geen last van hadden ?????
ps die dubbele-carb heeft ook zijn nadelen hoor!
ikku weet niets makkelijker af te stellen dan 1 cil en 1 carb good old XR
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 24 Apr. 2007, 17:48 Onderwerp: |
|
|
Gezien de quads er geen last van hadden en die het veel warmer hebben, denk ik dat het een exemplarisch probleem is.
Maar het blijft een wilde gok. Helaas is het moeilijk zoiets hier in NL te reproduceren.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
erwindob
Geregistreerd op: 29-11-2004 Berichten: 298
|
Geplaatst: Wo, 25 Apr. 2007, 15:30 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: |
ikku weet niets makkelijker af te stellen dan 1 cil en 1 carb good old XR |
kun je zelfs nog heel fatsoenlijk mee meekomen ook met zo'n Tuareg rally
|
|
Naar boven |
|
|
|