lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Iemand ervaring met de Factory Pro kit

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sharky_capas



Geregistreerd op: 14-1-2007
Berichten: 139
Woonplaats: Enkhuizen

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Jan. 2007, 22:44    Onderwerp: Iemand ervaring met de Factory Pro kit Reageer met quote

Ik zag bij Verpalen dat hij een kit te koop heeft.

Factory Pro kit
Voor KTM 950 Adventure en of KTM 950 Super Moto
voor Akrapovic uitlaat of ander open uitlaat systemen.

Heeft iemand hier ervaing mee? En is het noodzakelijk?

Hij mailde mij vervoplgens het volgende:

De factory pto kid geeft meer vermogen en meer brandstof al als uw mij even belt zal ik u het even uit legen let wel op wand de motor staat nu veel te arm dan kan er schade van komen gr andre verpalen

Nu heb ik een standaard SM 950 met Akra's. Waar dien ik op te letten? moet ik mijn brandstof instellingen aanpassen?

shocked2

_________________
LC8 Rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Benktm



Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 43
Woonplaats: Bergeijk

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Jan. 2007, 23:07    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook standaard 950 met akra's maar ik heb ze er meteen op laten leggen bij Eddy Lemmens en die heeft hem helemaal opnieuw afgesteld en hij doet het goed dus ik weet niet of het nut heeft, voor mij niet denk ik
_________________
een dag niet ge"ktm"d is een dag niet geleefd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 11:33    Onderwerp: Reageer met quote

ik rij al 20000 km met de Akrapovic op mijn 950 sm en geen enkel probleem,ook bij mijn schoonzoon staan ze er al zo lang op en ook daar is alles ok !!!! Dus,,,,,,,, groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
ik rij al 20000 km met de Akrapovic op mijn 950 sm en geen enkel probleem,ook bij mijn schoonzoon staan ze er al zo lang op en ook daar is alles ok !!!! Dus,,,,,,,, groetjes.


Ik heb bij kmst 15000 zelf akra's gemonteerd, en de gasnaalden hoger gehangen.

Later heeft mijn dealer tijdens een afstelbeurt de naalden weer origineel gehangen omdat hij de motor te rijk vond staan bucktooth

Motor staat nu op kmst 62000, zonder problemen happy

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sharky_capas



Geregistreerd op: 14-1-2007
Berichten: 139
Woonplaats: Enkhuizen

BerichtGeplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ok jullie antwoord is me duidelijk.

Omdat ik mijn motor vandaag ben gaan halen wilde ik meteen goed beginnen.

Op naar de 20.000 km laugh2

_________________
LC8 Rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

een keer goed af laten stellen (liefst gewoon bij/na een beurt, dan staat ook alles goed en heeft ie nieuwe filters enzo..)


Naalden/zittingen slijten (en dat zijn maar 100sten milimeters...) en daardoor kan het zijn dat je na 50k ze weer terug hangt... zoals bij Daan.

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

Naalden en geleiders schijnen ook harder te slijten van "liggende" carburateurs heb ik wel eens gehoord, wat mij wel logisch lijkt.

Bij een staande carburateur hangt de naald nl min of meer vrij van de geleider.

Ben ik ff blij met m'n setje 1000km oude ruilcarburateurs wat bij de 60000 beurt gemonteerd is pleased

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif