lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Te Koop: KTM 1050 adventure 2016 51K km EUR 6.000

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mr leo

BerichtGeplaatst: Do, 19 Mrt. 2026, 10:01    Onderwerp: Te Koop: KTM 1050 adventure 2016 51K km EUR 6.000 Reageer met quote

Vermoed dat de meeste mensen op dit forum niet direct op zoek zijn naar andere motor maar probeer het toch even.

Vriend van me heeft zijn 2016 ktm 1050 adventure te koop en geen zin in gedoe op verkoopsites als marktplaats en zo. Reden van verkoop: motor is te groot voor hem. Hij heef m beetje in een opwelling gekocht bij Louwsma in Balk oktober 2024 met 48K op de teller en volledige grote onderhoudsbeurt (incl kleppen). Sindsdien 3.000km op gereden, altijd warm binnen gestaan. Hij wil er €6.000 voor hebben. Op marktplaats staan ze stuk duurder, dus afdingen heeft denk ik geen zin. Hij wil er graag vlot vanaf. Heeft ook nog een transalp dus ook geen behoefte aan inruil. Mocht je interesse hebben in de ktm of iemand kennen die belangstelling heeft laat me even weten dan kan ik jullie verder in contact brengen. Heb er zelf verder geen enkel belang bij. Motor staat in Barendrecht. Mvg Leo

ktm 1050.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  377.32 KB
 Weergegeven:  17 keer

ktm 1050.jpg

========
950 SE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: