Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
LLaight

|
Geplaatst: Vr, 14 Jun. 2024, 9:54 Onderwerp: Op zoek naar onderden i.v.m. ongelukje |
|
|
Hallo Allemaal,
Inmiddels mentaal er weer aan toe om de 950 op te knappen na een toch wel lullig ongelukje afgelopen vakantie.
In t kort: brandstofpomp stuk, motor valt stil/stottert bij heuveltje bergop (want brandstofniveau daardoor lager). Mijn eerste reactie: draai de gas verder open want geen vermogen -> Heuvel vlakt af brandstofniveau weer boven het kritische punt en de 950 krijgt weer brandstof. Wat er daarna gebeurde is me niet helemaal duidelijk maar het resultaat werd iets later in een Frans ziekenhuis vastgesteld -> Sleutelbeen aan diggelen.
Nu ben ik op zoek naar het volgende:
2x DrBean mod brandstofpomp-mod. want bij openmaken bleken een doorwading i.c.m. het oude contactpuntjes-systeem de boosdoener, pomp doet het nog prima.
Bescherming tank links & rechts onder (of alleen links origineel) maar liefst die van de 990 i.v.m. optische schade op de tanks.
Ik ben me er bewust van dat deze delen slecht/niet meer verkrijgbaar zijn en dat perfect fairings een optie heeft voor €85,- maar mijn ervaringen met perfect fairings is dat hun spullen niet zo perfect zijn en snel kapot trillen/breken.
Als iemand me kan helpen hoor ik het graag! _________________ Gas is alles |
|
Naar boven |
|
 |
Han-950
|
Geplaatst: Vr, 14 Jun. 2024, 22:31 Onderwerp: |
|
|
Ik heb die van de Griek hier, de passing is alleen niet wat je verwacht. (Dat carbon flext ook weinig). Die van 4k partie spec... ook geprobeerd, paste helemaal niet en teruggestuurd. Wel netjes terugkoppeling en geld retour. Die van de Italiaan was enkel mooi aan de buitenzijde en ruw van binnen ( enkele mal blijkbaar) die Griek was wel strak van binnen en buiten (2 mallen) maar past helaas niet helemaal. Ik heb een 2003 model, en doe de aanname dat de tanks niet meer gewijzigd zijn nadien.
Ga waarschijnlijk die perfect fairing kappen wat bijwerken om ze passend te krijgen |
|
Naar boven |
|
 |
Han-950
|
Geplaatst: Vr, 14 Jun. 2024, 22:37 Onderwerp: |
|
|
Foto uploaden lukt helaas niet |
|
Naar boven |