Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
john68
|
Geplaatst: Di, 14 Mei. 2024, 13:47 Onderwerp: startprobleem |
|
|
mooi weer vandaag dus , ik draai de sleutel om , alles zoals gewoonlijk , druk op startknop ,,, hoor deze wel tikken in het blok maar er gebeurt niets , startmotor ? heeft hij de laatste tijd meerdere keren gedaan maar na enkele herhalingen draaide de startmotor en was er niets meer aan de hand . tot vandaag dus . wat denken jullie spanningsregelaar / startmotor / los contact / startrelais ? waar kan ik het best beginnen ? |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Di, 14 Mei. 2024, 13:58 Onderwerp: |
|
|
ik zou beginnen met de accu opladen en dan weer proberen.
en er ff over nadenken hoe oud die accu is...
bij mij was laatst de accu leeg omdat de spannigsregelaar
overleden was, de accu krijgt dan veels te veel laadstroom
en sloopt de accu.
uiteindelijk beide vervangen.. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
john68
|
Geplaatst: Wo, 15 Mei. 2024, 14:57 Onderwerp: startprobleem |
|
|
vanmorgen was ik zover om hem eens even flink onderhanden te nemen , middenbok eronder en op de brug ermee , nog een laatste test , draai de sleutel om en ,,,,,,,,,,,, jawel start meteen. daar ga ik dus met m'n goede bedoeling . laten we maar voorzichtig zeggen "word vervolgd ". kijk maar weer hoelang hij het volhoud . |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|